Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


N1v3K

Citaat van: Raymond187 op juni 20, 2016, 20:21:30

Moet alleen Anthem ARC er een plasje over laten doen. Kan een uitdaging worden, aangezien ik niet weet of de software ook op win10 draait.

Bij mij in ieder geval geen probleem  :)

Raymond187

Citaat van: RalphH op juni 20, 2016, 20:55:44
:headbanging: :headbanging:
Hi is minder lelijk vanwege het missen van die ijzeren grill, maar nog een gedrocht  :-X

Citaat van: morca op juni 20, 2016, 21:24:03
Filmke aan en morgen Review en foto's  :popcorn:
Zou graag willen, maar bij gebrek aan tijd...

Citaat van: N1v3K op juni 20, 2016, 21:57:32
Bij mij in ieder geval geen probleem  :)
Heb jij niet de mrx710?

Voorweeën worden al heftiger, maar weer een nacht overleefd, zonder snel naar het ziekenhuis te moeten :)

Ik heb met de kleine man afgesproken dat hij donderdagochtend maar moet komen, om 07:00 beginnen, dan heeft mijn vrouw tenminste een goeie nacht gehad. Scheelt weer  O0

GPO

#2653
hahaha geniale verhalen over die vrouwen en ook herkenbaar....  :popcorn: :clapping: :clapping:
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Raymond187

Silence.. Making new measurements  :headbanging:

Straks film kieken als de zon onder is. Zo eerst ff in de tuin een lekker koud biertje. La chouffe  :inlove:

The boy.

Raymond187

Fronts+rears


Center+sub (Klipsch gain 50%)



Center+sub (SVS gain 75%)

yorkie13

Leuk die metingen, maar hoe klinkt het met de Klipsch op het laag ?

Raymond187

Meer druk, maar moet nog ff tweaken.

Wilde net meten met de gain op 75%, maar tijdens de meeting gaf ARC aan dat volume van de sub te hoog was. Dus staat nu op 50%.


Raymond187

Nee nog niet.  Staat denk te hard. Klinkt boonerig.

Ben nu in dependence day aan het kijken

morca

Ik denk dat dat een stukje finetuning is,gezien de meeste leden na goeie/losse dsp er goeie ervaring mee hebben.
Volgens mij las ik al eens dat hij veel output bij 50 hz geeft,daar wil je niet overdrijven want dan word hij boemerig zoals jij beschrijft

yorkie13

#2661
Er staat nog een SVS in de markt    :D

Is een andere plek voor de Klipsch echt niet mogelijk ?


Raymond187

Ja dezelfde plek als de SVS.  voor in de huiskamer heeft hij een dip van 10db.


Raymond187

Nee, hij zit er nog steeds in. Al 41 weken vandaag  :nopompom:

De sub gaat wel weer weg. Moet ff kijken waar ervoor in de plaats komt.

morca

Geduld is een schone zaak ,al 41 weken wel lang is  :nopompom:

Ai bevalt hij zo slecht,balen man.
Heb de laatste weken veel films gekeken.
Je oude tv is echt super !!! :popcorn:
Nu even filmpauze de amp van me filmsub is stuk,volgende week weer knallen denk ik. :pompom:

Raymond187

41 weken en 2 dagen nu ... >_<

Straks naar het ziekenhuis bellen.

De Klipsch gaat wel lager en meer druk, maar ik krijg hem niet naar wens ingesteld.

Zou 2 x SVS SB12 wat zijn? Of nog een klipsch 115 erbij.

Raymond187

Ff afwachten op reactie.

Misschien een BK monolith + erbij  :headbanging:

morca

#2669
Citaat van: Raymond187 op juli  4, 2016, 08:09:30
41 weken en 2 dagen nu ... >_<

Straks naar het ziekenhuis bellen.

De Klipsch gaat wel lager en meer druk, maar ik krijg hem niet naar wens ingesteld.

Zou 2 x SVS SB12 wat zijn? Of nog een klipsch 115 erbij.
Je kan in ARC toch ook manueel bijstellen,kan je dan de freq en de bandwith zelf ook instellen.
Als ik mocht/kon rijden kwam ik even pielen bij je aangezien je vlakbij woont.

Succes met de kleine,ik dacht al dat duurt niet lang meer dan word het ziekenhuis...

Raymond187

Nee die instellingen heb je niet in ARC.

Denk dat deze mooi is als 2e sub.

Raymond187

Ik kan de sub vanavond ophalen.

Hij komt links voorin te staan. Daar had ik ook me REL stadium staan, en daar stond die prima. Maar met de FF sub, is links voor weer niks, omdat er dan een dip van 9db is op de 20hz. Links achter is de dip 2db, maar weer afval op de sweetspot @ 30hz  :nopompom:

Dan zou nu wel opgevangen moeten worden door de 2e sub links voorin te hebben met DF.

Alleen...enige...de vrouw en een 2e sub in de huiskamer  :blush: ff kijken hoe die reageert straks  :D

Anders de beide subs instellen en uitproberen. En 1 houden, welke het beste klinkt hier.

Net uit het ziekenhuis...ppfff daar krijg ik echt de tering van met al die uitloop tijden. ELke x minimaal 30 min. uitloop. Vorige x 2e patiënt en 1 uur uitloop... WTH. Nu weer 50 minuten. Zeg ik er wat van, is ze nog beledigd ook  :crazy: 

lynch1979

#2672
Citaat van: Raymond187 op juli  4, 2016, 15:18:47
Ik kan de sub vanavond ophalen.

Hij komt links voorin te staan. Daar had ik ook me REL stadium staan, en daar stond die prima. Maar met de FF sub, is links voor weer niks, omdat er dan een dip van 9db is op de 20hz. Links achter is de dip 2db, maar weer afval op de sweetspot @ 30hz  :nopompom:

Dan zou nu wel opgevangen moeten worden door de 2e sub links voorin te hebben met DF.

Alleen...enige...de vrouw en een 2e sub in de huiskamer  :blush: ff kijken hoe die reageert straks  :D

Anders de beide subs instellen en uitproberen. En 1 houden, welke het beste klinkt hier.

Net uit het ziekenhuis...ppfff daar krijg ik echt de tering van met al die uitloop tijden. ELke x minimaal 30 min. uitloop. Vorige x 2e patiënt en 1 uur uitloop... WTH. Nu weer 50 minuten. Zeg ik er wat van, is ze nog beledigd ook  :crazy:

Je vrouw krijgt haar eigen luidsprekertje binnenkort, dan mag jij toch ook een extra subje erbij?

Raymond187

Daarom :)

Ach scheelt links voor heeft ze een grote plant staan die niet helemaal in de hoek staat. Dus deze kan er mooi achter. Is dan onzichtbaar  :angel:

lynch1979

Citaat van: Raymond187 op juli  4, 2016, 16:38:39
Daarom :)

Ach scheelt links voor heeft ze een grote plant staan die niet helemaal in de hoek staat. Dus deze kan er mooi achter. Is dan onzichtbaar  :angel:

Kijk het lost zich vanzelf op  ;)

Succes vanavond  :D