Nieuwjaarsborrel Beter Beeld & Geluid, zaterdag 12 januari 2013 - de ervaringen

Gestart door Bas Akkerman, december 24, 2012, 09:10:41

Vorige topic - Volgende topic

De nieuwjaarsborrel bij BB&G op 12 januari 2013:

Daar ben ik absoluut bij!
6 (37.5%)
Helaas, deze keer ben ik er niet bij, maar veel plezier!
10 (62.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Bas Akkerman

Citaat van: weust op januari  3, 2013, 12:52:37
Dacht dat ik had aangegeven 12 januari ook wel te kunnen.
Bij deze dan als nog.
Je had het inderdaad al gezegd, maar dat gold volgens mij voor de 5e. In ieder geval heb ik je er ook bij gezet. Gaat lekker zo! :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

troje

Bas Akkerman

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Ik ben in iedergeval een "misschien". Zodra ik zekerheid heb, meld ik dat.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Rusher

garmtz

garmtz

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Rusher

Iets met buis? Of roep ik dan iets vreemds, omdat ik BB&G nog niet ken? Maar een snelle blik op de site leert mij dat er Leben bestaat!

garmtz

Met 2 verzoeken om een buis, zullen we dat maar inwilligen... :)  Zal zeer waarschijnlijk Leben worden op een paartje Harbeth Monitor 30.1 of SHL5.

weust

Die 30.1 ken ik van Bas, dus dat is mooi.
En dan met Cardas luidspreker kabel om het af te maken ;-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

garmtz

Citaat van: weust op januari  6, 2013, 00:24:29

Doen we... De nieuwe Cardas Clear Sky...

weust

Vind ik prima. Weet alleen nog dat die van Bas blauw zijn aan de buitenkant.
En erg dik.

Rusher

Liefst een set waarbij relatieve bescheidenheid verbaast, dan een set die zo overdonderend mooi en duur is dat ik na diep schamend wat kwijldruppeltjes op de set gemorst te hebben ook nog gefrustreerd de winkel moet verlaten.

garmtz

Citaat van: weust op januari  6, 2013, 00:27:44
Vind ik prima. Weet alleen nog dat die van Bas blauw zijn aan de buitenkant.
En erg dik.

Bas heeft Quadlink. En die zijn toch niet zo dik?? :)  De Clear Sky is ook blauw, maar net nieuw.

garmtz

Citaat van: Rusher op januari  6, 2013, 00:29:58
Liefst een set waarbij relatieve bescheidenheid verbaast, dan een set die zo overdonderend mooi en duur is dat ik na diep schamend wat kwijldruppeltjes op de set gemorst te hebben ook nog gefrustreerd de winkel moet verlaten.

Dat gaan we regelen!

weust

Xander32

De 12e dien ik ook voorbij laten gaan; daar had ik reeds een M&G staan op het buurforum ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Bas Akkerman

Citaat van: weust op januari  6, 2013, 00:24:29

Mooie combinatie weust, ben benieuwd wat je ervan vindt.

Citaat van: garmtz op januari  6, 2013, 00:26:43
Doen we... De nieuwe Cardas Clear Sky...
Garmt moet ik naar de winkel rennen? Iets evenwichtiger dan de Quadlink? En wat wordt de bron?

Citaat van: Xander32 op januari  6, 2013, 09:30:37
De 12 dien ook voorbij laten gaan; daar had ik reeds een M&G staan op het buurforum ::).
Prioriteiten Sander, prioriteiten... Oh wacht, ik verkies de weg naar het kampioenschap (hoop ik, hoop ik, hoop ik) ook boven de nieuwjaarsborrel. ;)

Robbo

garmtz

LABO

Jullie zouden mij een groot plezier doen met ML in combi met Linn MDS en/of SDS
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

evilniek

Citaat van: Bas Akkerman op januari  6, 2013, 09:58:29
Garmt moet ik naar de winkel rennen? Iets evenwichtiger dan de Quadlink? En wat wordt de bron?

Dat wil ik zien.  :P
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Bas Akkerman