Nieuwjaarsborrel Beter Beeld & Geluid, zaterdag 12 januari 2013 - de ervaringen

Gestart door Bas Akkerman, december 24, 2012, 09:10:41

Vorige topic - Volgende topic

De nieuwjaarsborrel bij BB&G op 12 januari 2013:

Daar ben ik absoluut bij!
6 (37.5%)
Helaas, deze keer ben ik er niet bij, maar veel plezier!
10 (62.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

troje

Ik ben erbij komende zaterdag, vanaf een uurtje of twee. Ik neem nog een vriend mee dus reken op twee personen
::)

Robbo

neverywhere

Moet zelf helaas werken ,maar leuk initiatief. Succes ermee heren!
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

bmateijsen

Het is zo zaterdag! Wie heeft zich nog niet opgegeven? En zoals beloofd aan Bas... ik maak er een klein feestje van ;).
De vulling voor de kerststol staat al klaar... en we doen nog wel wat extra dingetjes!

Martin!!!

Misschien dat ik toch nog een uurtje langs kan komen, ik heb andere verplichtingen in het Brabantse die dag maar wie weet.......   8)  Ik ga mijn best doen!
mainly British stuff

bmateijsen

Citaat van: Martin!!! op januari  8, 2013, 17:37:53
Misschien dat ik toch nog een uurtje langs kan komen, ik heb andere verplichtingen in het Brabantse die dag maar wie weet.......   8)  Ik ga mijn best doen!

Gezellig!

weust

Ik kom met de auto die dag.
Ga na de borrel door naar Enschede voor een verjaardag. Kan ik ook meteen terug rijden.
Eerste trein rijd pas om half 8 namelijk...

Dus, mocht er vanuit Den Haag nog iemand mee willen rijden naar Hilversum, of op de weg er heen opgepikt worden, dan is dat mogelijk.
Wil in de ochtend nog wel even bij Chattelin langs voor een Venere 2.5 demo die er die dag daar is, maar heb het idee om rond 12.00/12.30 te gaan rijden.

En moet het adres nog even opzoeken, want de site op een iPad bekijken... Dat werkt nie zo goed nie.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

bmateijsen

Adres:
1e Oosterstraat 2
1211 LB Hilversum

Het is wel zaterdag en rondom is het betaald parkeren! Je kan ook de auto in de parkeergarage Gooische Brink zetten, en daarna teruglopen via de Havenstraat.

weust

Had het hier op werk even opgezocht, en staat in de nav software van de foon.

Parkeergarage is ook wel handig. Dank, moet goed gaan.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: bmateijsen op januari  8, 2013, 17:24:34
Het is zo zaterdag! Wie heeft zich nog niet opgegeven? En zoals beloofd aan Bas... ik maak er een klein feestje van ;).
De vulling voor de kerststol staat al klaar... en we doen nog wel wat extra dingetjes!
Nou, ik denk dat mijn team maar een vervanger moet zoeken... :coffee: Nee, daar is het echt te leuk voor en spelen we te goed voor.
Zal het vast nog wel een keer zeggen, maar veel plezier alvast!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Sonic Circle

Ik kom ook een kijkje nemen (waarschijnlijk met mn partner).

Bjorn, Garmt: welke projector hebben jullie in demo?

bmateijsen

Citaat van: Sonic Circle op januari 11, 2013, 17:48:43
Ik kom ook een kijkje nemen (waarschijnlijk met mn partner).

Bjorn, Garmt: welke projector hebben jullie in demo?

Zowel JVC RS48, als Epson TW9100W.

Groet,

Bjorn

Bas Akkerman

Voor allen die gaan: Veel plezier!

In de startpost heb ik nog even het adres toegevoegd, misschien wel handig. Al denk ik dat de meesten het adres al hadden.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Rusher

Beste Bjorn en Garmt,

Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid, goede verzorging voor de innerlijke mens en de presentatie en uitleg over de mooie apparatuur (voor mij was met name de mogelijkheden met een Linn (Majik) DS een nieuwe ontdekking).

Complimenten voor jullie prachtige en met smaak ingerichte winkel !!!!!!!! Zeer netjes allemaal.

garmtz

Grindtegel

Het was een gezellige middag zo bij BBG, bedankt voor de gastvrijheid heren!

De HT was fantastisch maar het meest indrukwekkend vond ik toch de demo van de Wilson Audio's. Holy crap wat een superstrak laag komt daaruit, echt indrukwekkend!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

Van wie was die track nou eigenlijk, heette volgens mij chameleon ofzo?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

garmtz

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op januari 12, 2013, 23:57:46
Trentemoller...
:confused: Het was een positieve dag voor ons (wij de volle buit, de concurrenten die weer punten hebben laten liggen), maar als ik dit soort namen hoor, vind ik het wel jammer dat ik de borrel heb gemist.

Dirk

Citaat van: Bas Akkerman op januari 13, 2013, 08:40:19
:confused: Het was een positieve dag voor ons (wij de volle buit, de concurrenten die weer punten hebben laten liggen), maar als ik dit soort namen hoor, vind ik het wel jammer dat ik de borrel heb gemist.
ach Bas, zoals de Sophia in die ruimte klinkt krijgen we hem in onze (huidige) ruimte toch nooit aan het zingen, dus da's alvast een eerst troost (althans, eentje die ik voor mezelf toepas :D)

dit is nu de 2e keer dat ik naar ze luisterde (vond ze op VTL versterkingscombi wel lekkerder btw), maar ze blijven een onuitwisbare indruk op me maken, dus als ik ooit... ;)
maar het was zoals altijd leuk om weer eens wat zaken te zien en horen, zeker ook de HT-ruimte waarvoor ik eigenlijk kwam (ik kwam kijken naar de afwerking vd ruimte fyi, niet naar de apparatuur)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

LABO

[size=78%]Tja dat is ook mijn goal voor het komende jaar (om in de nieuwjaarsgedachte te blijven) ... een paar prachtige Sophia's aan mijn set te mogen toevoegen en daarnaast mogelijk nog een mooie DS. Ooops de wensenlijst hoort op een ander topic. Maar wat klonk dat lekker, zelfs nog lekkerder dan het bakwerk (kerststol) van Bjorn. [/size]

De HT ruimte is absoluut fantastisch en dat moet je zeker zien en gehoord hebben (het laat een enorme indruk achter), maar sound is toch meer mijn ding, dus vooralsnog maar flink sparen om hier thuis verder uit te kunnen bouwen want er valt nog veel te bereiken.

Garmt / Bjorn ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid en de energie die jullie er in hebben gestoken om er luisterrijke middag van te maken.

Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

garmtz

Bas Akkerman

Citaat van: Dynky op januari 13, 2013, 09:43:48
ach Bas, zoals de Sophia in die ruimte klinkt krijgen we hem in onze (huidige) ruimte toch nooit aan het zingen, dus da's alvast een eerst troost (althans, eentje die ik voor mezelf toepas :D)

dit is nu de 2e keer dat ik naar ze luisterde (vond ze op VTL versterkingscombi wel lekkerder btw), maar ze blijven een onuitwisbare indruk op me maken, dus als ik ooit... ;)
maar het was zoals altijd leuk om weer eens wat zaken te zien en horen, zeker ook de HT-ruimte waarvoor ik eigenlijk kwam (ik kwam kijken naar de afwerking vd ruimte fyi, niet naar de apparatuur)
Oh, ik zie dat soort sets nooit als mogelijke kanshebber om bij mij thuis te komen. Het is puur de ervaring van een dergelijke set waarvoor ik kom én het ontmoeten van anderen. Eigenlijk ook wel ontspannend om iets te horen dat je toch niet kan kopen.

Goed om te horen dat het leuk was.

weust

Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis.
Vanaf 6 uur in de ochtend toch maar even drie uur geslapen op de bank, en toen terug naar Den Haag (vanuit Enschede) gereden.

Was een erg leuke en interessant middag gisteren.
Mijn dank voor alles!

Ik ben nog echt duf voor woorden, dus ik laat het hier even bij,

Oh ja, die Dire Straits op het eind op de Sophia's klonk echt waanzinnig.

Robbo

Heren bedankt voor een leuke en interessante middag en de goede zorgen.  De HT zag en klonk picobello. Evenals de diverse stereo setups.