BB&G: Home-cinema perfectie - de verbouwing van onze referentie home-cinema

Gestart door bmateijsen, oktober 31, 2012, 08:15:18

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

Op ons blog zullen langzaam de updates van de home-cinema verbouwing langs komen, waar we op dit moment mee bezig zijn:

Home-cinema perfectie - deel 1

Vergeet ook niet Facebook te bezoeken, daar zullen meer foto's, tekeningen en hersenspinsels op komen te staan.

Facebook: Beter Beeld & Geluid

Met vriendelijke groet,

Garmt & Bjorn

Etiennevh

Leuk! Ben benieuwd wat Mutrox gebruikt om jullie buren niet de laagste frequenties te laten voelen :) Wel knap dat dat mogelijk is.. Fluisterniveau als je erbuiten staat.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

FvP

Geen symmetrie id ruimte ? Achteraan een stuk breder ....

Kan natuurlijk met akoestische tools redelijk worden opgelost

HTip

Ben benieuwd hoe jullie de ruimte nóg beter kunnen maken. Veel succes met de verbouwing!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

VlisChris

Huh? Jullie hadden die toch nog niet zo heel lang geleden helemaal verbouwd, en daar al die prachtige apparatuur in neergezet? Of mis ik nu iets?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

high-q

Volgmodus = aan.

Tijdje geleden de ruimte in het echt bewonderd en de plannen gehoord. Ben ook benieuwd wat Mutrox gaat doen. Vorig jaar op hun stand tijdens de AV-NU even met ze gekletst en een test-cd van ze meegekregen. Aardige jongens die weten waar ze het over hebben.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

hoekie

bmateijsen

Citaat van: Christiaan S op oktober 31, 2012, 09:57:57
Huh? Jullie hadden die toch nog niet zo heel lang geleden helemaal verbouwd, en daar al die prachtige apparatuur in neergezet? Of mis ik nu iets?

En de JBL Synthesis set wordt gewoon terug geplaatst. ;). Maar zie de blog post, voor de reden waarom we dit doen.

Groet,

Bjorn

VlisChris

Ah, ik zie dat het blog gewoon op jullie site zelf staat, en niet op dat door mij verfoeide facebook :)
Ik ga het eens een beetje bijhouden :) Goede reden overigens ;)

bmateijsen

Citaat van: Christiaan S op oktober 31, 2012, 11:01:22
Ah, ik zie dat het blog gewoon op jullie site zelf staat, en niet op dat door mij verfoeide facebook :)

Facebook zal wel voordelen hebben, want daar plaatsen we echt alle foto's, 3D animaties, etc.
Het blog zal een overzicht geven van de verbouwingswerkzaamheden. ;)

CiteerIk ga het eens een beetje bijhouden :) Goede reden overigens ;)

Groet,

Bjorn

Martin!!!

mainly British stuff

denoontje

LittleNinja

Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

RubenV.

Zeker nieuwsgierig  :clapping: volgmodus aan  8)

(en leuk dat jullie het bijhouden in een blog)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

garmtz

Hier deel 2 van onze blog:

Home-cinema perfectie - Deel 2

Raymond187

Volgen.

gaaf project.

Ik zie net dat jullie 5 min. van mijn kantoor zitten. Denk dat ik binnenkort even langs kom.

garmtz

En deel 3 van onze blog:

Home-cinema perfectie - Deel 3

VlisChris

garmtz

Citaat van: Christiaan S op november  1, 2012, 12:22:54
2 en 3 zijn toch identiek? Of kijk ik zo scheef?

Foutje in de URL... Ik denk erover om de verhalen hier gewoon te kopieren trouwens. Is toch makkelijker...

LittleNinja

Zie ik daar toch symmetrie ontstaan? En een plek voor prachtige electronika?? 8)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

bmateijsen

Citaat van: LittleNinja op november  2, 2012, 00:54:48
Zie ik daar toch symmetrie ontstaan? En een plek voor prachtige electronika?? 8)

De luidsprekers van de referentie set worden zo meteen volledig symmetrisch geplaatst. En we krijgen inderdaad een apparatuur kast ;)

THX-UltraII

garmtz

SV..S

Dat word wel een bijzonder fraaie ruimte O0

Ben wel benieuwd hoe dat gaat klinken 8)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15