Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: maz op april 25, 2014, 01:28:07
Ik ben om 6 uur klaar en ga wel verdwaald rondlopen door denhaag tot 7,haha
Alleen ik weet nog niet waar je huis woont bas, haha.
Gaarne een pm.. Is het met ov makkelijk bereikbaar of moet ik de auto pakken,,,??
Ggr maz
Dom! Eddy en Tom weten het natuurlijk al, maar jij nog niet. Ik stuur je een PM.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Peerless Monster

Oh leuk! Ik ben benieuwd wat anderen vinden van Bas zijn set.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op april 25, 2014, 07:38:09
Heb er zin in, tot vanavond!
Gezellig inderdaad jongens. Ik ben noodgedwongen vrij, dus wellicht dat jullie eerder kunnen komen. Eerst even overleggen met Linda. ;)

Citaat van: Peerless Monster op april 25, 2014, 11:33:03
Oh leuk! Ik ben benieuwd wat anderen vinden van Bas zijn set.
Voor Eddy is het de tweede keer, voor Tom de 246436e. ;D Ik schat in dat Eddy ook benieuwd is hoe mijn set nu klinkt. Niet omdat er bij mij zoveel is veranderd, maar omdat hij zelf inmiddels is overgegaan van Marantz en B&W naar Devialet en B&W (andere luidspreker).
Maz kent volgens mij alleen de SHL5.

Voor mij, en vast ook voor de anderen, is het vooral ook het elkaar ontmoeten en muziek luisteren.

Maar eh, Rens, jij hebt hier nooit neergepend wat jij er van vond... ::)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 11:42:06
Gezellig inderdaad jongens. Ik ben noodgedwongen vrij, dus wellicht dat jullie eerder kunnen komen. Eerst even overleggen met Linda. ;)
Voor Eddy is het de tweede keer, voor Tom de 246436e. ;D Ik schat in dat Eddy ook benieuwd is hoe mijn set nu klinkt. Niet omdat er bij mij zoveel is veranderd, maar omdat hij zelf inmiddels is overgegaan van Marantz en B&W naar Devialet en B&W (andere luidspreker).
Maz kent volgens mij alleen de SHL5.

Voor mij, en vast ook voor de anderen, is het vooral ook het elkaar ontmoeten en muziek luisteren.

Maar eh, Rens, jij hebt hier nooit neergepend wat jij er van vond... ::)
Noodgedwongen vrij?

Ik ben zeker weer benieuwd. Ik was de vorige keer best onder de indruk van de "schoenendozen" ;)
Nu ik inderdaad zelf ook wat meer high-end ben gegaan ben ik extra benieuwd naar (nuance?)verschillen.

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op april 25, 2014, 11:54:47
Noodgedwongen vrij?

Ik ben zeker weer benieuwd. Ik was de vorige keer best onder de indruk van de "schoenendozen" ;)
Nu ik inderdaad zelf ook wat meer high-end ben gegaan ben ik extra benieuwd naar (nuance?)verschillen.
Ja, stroomstoring. Ik ben ook benieuwd wat je er weer van vindt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Betekend dit nou ook dat wij al eerder kunnen komen dan?
Voor mij dan nog niet mega veel eerder, just asking.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op april 25, 2014, 12:40:23
Betekend dit nou ook dat wij al eerder kunnen komen dan?
Voor mij dan nog niet mega veel eerder, just asking.
Nou, eerst even Linda peilen. Die is niet zo van de veranderingen... :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Nahpets

Dan weten we gelijk waarom het 3 jaar duurt voordat er een plaatjesdraaier is. :angel:
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Bas Akkerman

Citaat van: Nahpets op april 25, 2014, 13:01:43
Dan weten we gelijk waarom het 3 jaar duurt voordat er een plaatjesdraaier is. :angel:
Haha, nee dat ben ik zelf toch echt.
Sterker! Ze wilde Garmt inschakelen om advies te vragen voor wat ik een mooie draaitafel zou vinden. Die wilde ze dan voor ons 10-jarig trouwen geven. Lief hè?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 13:14:09
Haha, nee dat ben ik zelf toch echt.
Sterker! Ze wilde Garmt inschakelen om advies te vragen voor wat ik een mooie draaitafel zou vinden. Die wilde ze dan voor ons 10-jarig trouwen geven. Lief hè?

WOW! Droomvrouw voor een audio liefhebber!  :bigsmile:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bas Akkerman

Citaat van: Mitch-- op april 25, 2014, 13:19:17
WOW! Droomvrouw voor een audio liefhebber!  :bigsmile:
Niet alleen daarom... ;D

note to myself: Mitch niet uitnodigen als Linda er ook is...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Peerless Monster

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 11:42:06
Gezellig inderdaad jongens. Ik ben noodgedwongen vrij, dus wellicht dat jullie eerder kunnen komen. Eerst even overleggen met Linda. ;)
Voor Eddy is het de tweede keer, voor Tom de 246436e. ;D Ik schat in dat Eddy ook benieuwd is hoe mijn set nu klinkt. Niet omdat er bij mij zoveel is veranderd, maar omdat hij zelf inmiddels is overgegaan van Marantz en B&W naar Devialet en B&W (andere luidspreker).
Maz kent volgens mij alleen de SHL5.

Voor mij, en vast ook voor de anderen, is het vooral ook het elkaar ontmoeten en muziek luisteren.

Maar eh, Rens, jij hebt hier nooit neergepend wat jij er van vond... ::)

Oh jee! Niet?
Pfoe dan moet ik nog een keer komen luisteren!! ;D hahaha
Hmmmm dan ben ik echt helemaal vergeten te doen, of geen tijd oid.
Dat spijt mij gigantisch Bas!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Nahpets

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 13:14:09
Haha, nee dat ben ik zelf toch echt.
Sterker! Ze wilde Garmt inschakelen om advies te vragen voor wat ik een mooie draaitafel zou vinden. Die wilde ze dan voor ons 10-jarig trouwen geven. Lief hè?

That's a keeper! :pompom:
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Nahpets

Heren,

Ik zou alvorens af te reizen even contact opnemen. Even zien of Bas niet opgepakt is.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Citaat van: Peerless Monster op april 25, 2014, 13:30:37
Oh jee! Niet?
Pfoe dan moet ik nog een keer komen luisteren!! ;D hahaha
Hmmmm dan ben ik echt helemaal vergeten te doen, of geen tijd oid.
Dat spijt mij gigantisch Bas!!
Nee joh, niet doen. Philip en Jan hebben ook nog een verslag van mij tegoed.

Maar kom ik eerst bij jou luisteren en dan jij weer bij mij. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Citaat van: Nahpets op april 25, 2014, 14:47:57
Heren,

Ik zou alvorens af te reizen even contact opnemen. Even zien of Bas niet opgepakt is.
Ja, nog zo'n grap en ik gooi het bijltje er bij neer. :tounge:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

VlisChris

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 22:55:39
Ja, nog zo'n grap en ik gooi het bijltje er bij neer. :tounge:

Ik wist niet dat je een Jan Smit fan was Bas?
Dat vind ik toch best een . . . . grote grap?


















:devil:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Nahpets op april 25, 2014, 14:47:57
Heren,

Ik zou alvorens af te reizen even contact opnemen. Even zien of Bas niet opgepakt is.

... zelfs nog geen terugkoppeling van Maz, moeten wij ons zorgen gaan maken over de drie bezoekers :ohmy:  ?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Eddy en ondergetekende kwamen iets later aan aangezien wij eerst bij mij nog wat aan het luisteren waren, en ik daarna de platenspeler nog moest ontkoppelen om mee te nemen.
En dan vergeet ik natuurlijk nog het een en ander, dus meer vertraging.
Drukke en chaotische dag gisteren, dus geen voorbereiding van mijn kant.

Wat mij voornamelijk opviel deze keer, was dat ik niet eerst één of twee nummers hoefde te wennen aan het softere hoog van het systeem. Dat valt te wijden aan mijn huidige systeem, en met name de luidsprekers. De Millons Phantom revisie die ik had is best fel in het hoog.
Dat stoorde mij nooit, maar daardoor moest ik altijd wel wennen als ik bij Bas kwam.
Nu niet meer. Denk wel dat de Marten Django L minder soft is in het hoog, maar zeker niet fel.

Maz zat al op de bank toen wij aankwamen, en na eerst wat CD's te hebben gedraaid kwamen wat LP's aan de beurt. Daarna nog een paar nummers via de streamer. Via de laptop. Omdat Bas na ruim een jaar nog altijd niet zijn NAS heeft laten inrichten door iemand waardoor hij veel meer bediening gemak heeft ;)

Al met al een erg gezellige avond, en dank aan Eddy voor het komen halen en thuis brengen van mij en de platenspeler.
En Bas voor de chips en M&M's als avondeten. Want daar was ik ook nog niet aan toegekomen :)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

... goed leesbaar verslag Tom. Maarre, wel goed voor jezelf blijven zorgen he: chips en M&M's als avondeten ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4