Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: keyser op december  6, 2012, 09:20:37
Ik weet niet wat jij in gedachten had :crazy:, maar ik was van plan gewoon muziek te luisteren... :bigsmile:


Nu ontneem je die man al z'n hoop op een leuke dag  ;D .
Dat zal wel meevallen, weust is een behoorlijk nuchter mens volgens mij. Maar om het enigszins kuis te houden, draai ik zulke slechte muziek...!? :withstupid:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: keyser op december  6, 2012, 09:20:37
Ik weet niet wat jij in gedachten had :crazy:, maar ik was van plan gewoon muziek te luisteren... :bigsmile:


Nu ontneem je die man al z'n hoop op een leuke dag  ;D .
Vrees niet, ik ben erg chill ... Ik kom naar Den Haag om kennis te maken met Bas, z`n installatie, met mede-forumleden en om nieuwe muziek te ontdekken en bovenalles voor een leuke dag 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Keyser, is dat naar mij of Bas?
We hebben Bas niet nodig om muziek te kunnen afspelen ;)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op december  6, 2012, 10:41:00
Keyser, is dat naar mij of Bas?
We hebben Bas niet nodig om muziek te kunnen afspelen ;)
Haha. "Bas, ga jij maar even boodschappen doen, wij zien je straks wel weer!"
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Nog even en Linda moet ook thuis blijven. Ze gaat trouwens met mijn nichtje de stad in en naar de film, dus het rijk samen jongens.

Nog even over de subwoofer op de Great Gramma. Het basprobleem zit in het bereik boven wat de subwoofer aanspreekt. Toch hoor ik echt verschil. Het klinkt meer open, gedetailleerder, meer helder en ook wat feller. Aan dat laatste moet ik wel wennen, maar met Miles Davis klinkt dat toch wel erg lekker, de blaasinstrumenten winnen meer aan realiteitsweergave. Ook heb ik het idee dat stemmen wat losser geplaatst zijn. Het zal het weer of mijn bui wel zijn (hoewel Linda zonder dat ik het zelf had gezegd met dezelfde punten kwam) of zo, maar begrijpen doe ik het niet.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Staaled

Citaat van: Bas Akkerman op december  6, 2012, 12:33:29
Nog even en Linda moet ook thuis blijven. Ze gaat trouwens met mijn nichtje de stad in en naar de film, dus het rijk samen jongens.

Nog even over de subwoofer op de Great Gramma. Het basprobleem zit in het bereik boven wat de subwoofer aanspreekt. Toch hoor ik echt verschil. Het klinkt meer open, gedetailleerder, meer helder en ook wat feller. Aan dat laatste moet ik wel wennen, maar met Miles Davis klinkt dat toch wel erg lekker, de blaasinstrumenten winnen meer aan realiteitsweergave. Ook heb ik het idee dat stemmen wat losser geplaatst zijn. Het zal het weer of mijn bui wel zijn (hoewel Linda zonder dat ik het zelf had gezegd met dezelfde punten kwam) of zo, maar begrijpen doe ik het niet.
Wat er op staat weet ik, ;), maar wat ligt er onder ?

edit:
Al gespot op pagina 1, laminaat.
Dan heeft ontkoppelen idd zin.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

BTW, indien je de voetjes onder de DD verwijdert doet de GG beter zijn werk. :music:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

evilniek

Hoe staat het eigenlijk met de Spotify HTforum Playlist, gewoon ff tussendoor hoor, hoe druk kan een mens het immers hebben met een M&G. ;)
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Bas Akkerman

Citaat van: Hipster op december  6, 2012, 14:27:40
BTW, indien je de voetjes onder de DD verwijdert doet de GG beter zijn werk. :music:
Dat heb ik ook begrepen. Mijn ouders hebben me snel geholpen om de subwoofer er op te plaatsen, maar verder was er geen tijd meer. Ik zal ze vandaag of morgen even onder uit draaien. Die voetjes dan. ;)

Citaat van: evilniek op december  6, 2012, 14:52:37
Hoe staat het eigenlijk met de Spotify HTforum Playlist, gewoon ff tussendoor hoor, hoe druk kan een mens het immers hebben met een M&G. ;)
Eerlijk gezegd had ik niet het idee dat er een schreeuwende behoefte was aan die lijst. Ik zal er in of na het weekend mee beginnen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

evilniek

Citaat van: Bas Akkerman op december  6, 2012, 16:27:25
Eerlijk gezegd had ik niet het idee dat er een schreeuwende behoefte was aan die lijst. Ik zal er in of na het weekend mee beginnen.

Voel je vooral niet verplicht hoor Bas, maar ik vind het wel een mooi idee.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Bas Akkerman

Citaat van: evilniek op december  6, 2012, 16:34:56
Voel je vooral niet verplicht hoor Bas, maar ik vind het wel een mooi idee.
Bij een beetje verplichting vaar ik wel en ik denk dat veel mensen het kunnen waarderen. Ben alleen nog steeds een beetje aan het stoeien hoe ik het deel. Denk gewoon maar de http-link kopiëren en in mijn handtekening zetten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

WickedGame

Citaat van: Bas Akkerman op december  6, 2012, 19:36:18
Bij een beetje verplichting vaar ik wel en ik denk dat veel mensen het kunnen waarderen. Ben alleen nog steeds een beetje aan het stoeien hoe ik het deel. Denk gewoon maar de http-link kopiëren en in mijn handtekening zetten.

En geabonneerd en zag al dat je mijn bijdrage van Nils Frahm hebt opgenomen :) NICE! :D Zo leer je toch wel heel snel nieuwe muziek. Ben benieuwd :D

Bas Akkerman

Citaat van: WickedGame op december  6, 2012, 21:27:41
En geabonneerd en zag al dat je mijn bijdrage van Nils Frahm hebt opgenomen :) NICE! :D Zo leer je toch wel heel snel nieuwe muziek. Ben benieuwd :D
Ja, zo leer ik ook veel nieuwe muziek kennen. Dus waarom zou ik het niet publiceren?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MVG

Uiteraard geabonneerd! Nu kan ik nog makkelijker snuffelen  :D werkt goed, top Bas!

Bas Akkerman

Helaas van Zomereng heeft afgezegd en Xander32 weet nog niet zeker of hij kan komen vanwege de gladheid. Dat wordt wellicht een streep door de M&G? :sleepy: :butbut:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Gladheid bij de voordeur zeker? ;)
Zal niet aan de snelweg liggen iig.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op december  7, 2012, 08:38:06
Gladheid bij de voordeur zeker? ;)
Zal niet aan de snelweg liggen iig.
Tsja, dat is aan een ander om te bepalen weust.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

chansig

Zie je altijd met dit soort dagen....er zijn altijd mensen die afhaken. (overigens geen oordeel)

Evengoed.....ik hoop dat het morgen droog is...moet namelijk naar Duitsland. Klinkt heel stoer..maar is maar 65 verderop.  :D

Voor morgen veel plezier.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

En ik hoop dat het zondag droog is... ;)
Overigens moeten sommige teamgenoten naar Duitsland om te spelen. Twee weken terug ging het ook al niet door.
Maar ik vind het wel jammer hoor, hoe begrijpelijk het ook is.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Ik ga morgen naar Maastricht! Ik schrik niet van een beetje sneeuw... ;)