Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

sherlock

Bas, goed idee van je! Mooie en snelle manier om nieuwe muziek te leren kennen.
'Abonees' kunnen in Spotify op playlist zoeken, of anders via je gebruikersnaam, allicht dat je nog andere mooie playlists hebt.
Naim XS - Neat Motive 2 - Sonos ZP90 - Musical Fidelity V-DAC II

evilniek

Citaat van: Bas Akkerman op november 19, 2012, 14:17:22
Wat is het toch heerlijk luisteren op je eigen set! Wel weer even wennen, omdat ik simpelweg meer hoor dan de afgelopen week. Nou ja, misschien ook wat minder omdat ik het idee heb dat mijn linkeroor nog wat dicht zit (vliegtuig).

Weer eens een vraagje van mijn kant. Ik ben van plan om een HTforum-zender via Spotify samen te stellen. Daar wil ik de muziek in zetten die mensen in het het beste topic van dit forum noemen. Nu is mijn vraag hoe ik dit het beste kan delen met forumleden. Zelf zat ik te denken om de Spotify URI te kopiëren en neer te zetten. Of is het handiger als ik mijn gebruikersnaam post?

Handigst lijkt me dit; http://open.spotify.com/user/1147580196/playlist/3IYwuGrMPOHaYillCaaMSd, je zou er voor de mooi nog een kort naampje van kunnen maken.

Edit: Nog mooier zou zijn als er een mogelijkheid was voor spotify embed, iets voor de moderators om naar te kijken wellicht?
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Xander32

Allicht wel een mooi idee om een apart draadje te open waarop forumleden hun Spotify speellijsten kunnen posten/delen?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MVG

Wat een leuke M&G vandaag bij Bas, en Bas ook bij mij!

Dag was natuurlijk veel te kort, tijd ging snel :D Waanzinnig mooie set Bas, ik ga er later nog op in maar voor nu kan ik er vrij kort over zijn.

Voor mij klinkt Bas zijn set 'vanzelfsprekend' Erg makkelijk en vloeiend, de verschillende lagen in zowel breedte, hoogte en vooral ook diepte zijn erg mooi! En de velodyne doet heel subtiel zijn ding. Ook zijn de Harbeth ls in het echt vele malen mooier dan op foto!

Een erg leuke dag, bedankt Bas!


Martijn M

Citaat van: MVG op november 22, 2012, 22:42:19
Wat een leuke M&G vandaag bij Bas, en Bas ook bij mij!

Dat verklaart  :dry: .

Citaat van: MVG op november 22, 2012, 22:42:19
Dag was natuurlijk veel te kort, tijd ging snel  Waanzinnig mooie set Bas, ik ga er later nog op in maar voor nu kan ik er vrij kort over zijn.

Voor mij klinkt Bas zijn set 'vanzelfsprekend' Erg makkelijk en vloeiend, de verschillende lagen in zowel breedte, hoogte en vooral ook diepte zijn erg mooi! En de velodyne doet heel subtiel zijn ding. Ook zijn de Harbeth ls in het echt vele malen mooier dan op foto!

Een erg leuke dag, bedankt Bas!

Altijd leuk zo'n M&G :) . Ik ben benieuwd naar je verdere verslag!
Dutch & Dutch

Bas Akkerman

Citaat van: MVG op november 22, 2012, 22:42:19
Wat een leuke M&G vandaag bij Bas, en Bas ook bij mij!

Dag was natuurlijk veel te kort, tijd ging snel :D Waanzinnig mooie set Bas, ik ga er later nog op in maar voor nu kan ik er vrij kort over zijn.

Voor mij klinkt Bas zijn set 'vanzelfsprekend' Erg makkelijk en vloeiend, de verschillende lagen in zowel breedte, hoogte en vooral ook diepte zijn erg mooi! En de velodyne doet heel subtiel zijn ding. Ook zijn de Harbeth ls in het echt vele malen mooier dan op foto!

Een erg leuke dag, bedankt Bas!
Ik vond het ook een hele leuke dag! Jouw set is ook meer dan prima om heerlijk van muziek te genieten. En daar gaat het toch om. In de loop van vandaag zal ik ook mijn impressies hier en in jouw topic geven.

Citaat van: keyser op november 23, 2012, 00:31:02
Dat verklaart  :dry: .

Altijd leuk zo'n M&G :) . Ik ben benieuwd naar je verdere verslag!
Zoals ik vanmorgen zei, had ik inderdaad een dubbele afspraak gemaakt. Niet erg slim. :(
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MVG

Citaat van: keyser op november 23, 2012, 00:31:02
Dat verklaart  :dry: .

Altijd leuk zo'n M&G :) . Ik ben benieuwd naar je verdere verslag!

:unsure: Hopelijk is niemand tegen de borst gestoten door de dubbele afspraak  :) Mocht het in de toekomst nogmaals gebeuren, schroom niet om me in te lichten, dan pik ik gewoon iemand op onderweg. Misschien sowieso wel een leuk idee?

Verdere verslag komt later, zit op het werk dus kan nu niet teveel kwijt in een post :)

Citaat van: Bas Akkerman op november 23, 2012, 01:11:29
Ik vond het ook een hele leuke dag! Jouw set is ook meer dan prima om heerlijk van muziek te genieten. En daar gaat het toch om. In de loop van vandaag zal ik ook mijn impressies hier en in jouw topic geven.
Zoals ik vanmorgen zei, had ik inderdaad een dubbele afspraak gemaakt. Niet erg slim. :(
Zie boven :D

Bedankt hoor! Daar gaat het zeker om, ook bij jou kan dat zeer goed heb ik gemerkt  :happy:  Ik zal later nog wat schrijven in je topic. Achteraf gezien had ik nog wel meer willen bepraten en vragen, maar goed heb ook nog niet zoveel M&G ervaring  ;)


Xander32

En Bas, heb je al zin in de M&G? Ik iig. wel, kijk er naar uit.
Nu nog 16 nachtjes slapen :D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martijn M

Niet tegen de borst gestoten hoor. Kan gebeuren, maar is wel vervelend om er zo vlak van tevoren achter te komen dat het niet doorgaat ;) . Volgende keer beter; waarschijnlijk komende week een keer.
Dutch & Dutch

MVG

Oké dan is het goed, want dat zou ik niet willen :D Ik noemde je naam per toeval, toen ik het over mijn versterker had, toen zei Bas het inderdaad van de dubbele afspraak.


Ik ben in ieder geval blij dat ik van Bas zijn set heb mogen genieten!

Bas Akkerman

Citaat van: MVG op november 23, 2012, 18:22:29
:unsure: Hopelijk is niemand tegen de borst gestoten door de dubbele afspraak  :) Mocht het in de toekomst nogmaals gebeuren, schroom niet om me in te lichten, dan pik ik gewoon iemand op onderweg. Misschien sowieso wel een leuk idee?

Verdere verslag komt later, zit op het werk dus kan nu niet teveel kwijt in een post :)
Zie boven :D

Bedankt hoor! Daar gaat het zeker om, ook bij jou kan dat zeer goed heb ik gemerkt  :happy:  Ik zal later nog wat schrijven in je topic. Achteraf gezien had ik nog wel meer willen bepraten en vragen, maar goed heb ook nog niet zoveel M&G ervaring  ;)
Citaat van: keyser op november 23, 2012, 19:12:07
Niet tegen de borst gestoten hoor. Kan gebeuren, maar is wel vervelend om er zo vlak van tevoren achter te komen dat het niet doorgaat ;) . Volgende keer beter; waarschijnlijk komende week een keer.
Soms loop ik in zeven sloten tegelijkertijd. Voor mijzelf vervelend, maar voor anderen nog vervelender die hun agenda erop hebben aangepast. Het was ook wel een late call hoor keyser, maar had het gewoon meteen even moeten laten weten.

Werk ze MVG en fijn weekend keyser! ;)

Citaat van: Xander32 op november 23, 2012, 18:48:14
En Bas, heb je al zin in de M&G? Ik iig. wel, kijk er naar uit.
Nu nog 16 nachtjes slapen :D.
M&G? Welke M&G? Grapje, zo erg is het nu ook weer niet met me gesteld. Ik heb er ook heel veel zin in en zal dit weekend even een PM naar de bezoekers sturen met wat informatie over en weer. Overigens heb ik nog zitten denken aan een 5e bezoeker, maar ik denk dat dat wat veel wordt. Mocht de M&G wederzijds bevallen, en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen waarom dat niet het geval zou zijn, dan ga ik er in de toekomst zeker nog meer plannen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op november 23, 2012, 20:09:45
... En allicht ook tegenbezoekjes ...
Dat lijkt me erg leuk Xander, ik houd me aanbevolen! Zolang er geen beruchte luidspreker wordt geëvalueerd, kan ik aangenaam gezelschap zijn denk ik. :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: Bas Akkerman op november 23, 2012, 20:14:55
Dat lijkt me erg leuk Xander, ik houd me aanbevolen! Zolang er geen beruchte luidspreker wordt geëvalueerd, kan ik aangenaam gezelschap zijn denk ik. :devil:

Ik vond je absoluut aangenaam gezelschap...... maar goed wij zijn dan ook de jongens van de 30.1 AE  :angel:
mainly British stuff

twani

Citaat van: Martin!!! op november 24, 2012, 01:23:42
Ik vond je absoluut aangenaam gezelschap...... maar goed wij zijn dan ook de jongens van de 30.1 AE  :angel:
Héé.....!!! Niet aan kliekjes vorming doen hé :P.  De jongens van 30.1AE, tssssss..... :P

Bas Akkerman

Citaat van: twani op november 24, 2012, 08:13:33
Héé.....!!! Niet aan kliekjes vorming doen hé :P.  De jongens van 30.1AE, tssssss..... :P
Nou vooruit, welkom bij de Harbeth Hooligans! "De club van bezitters van Harbeth, het luidsprekermerk dat puur door kwaliteit andere luidsprekers "sloopt"."
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Citaat van: Bas Akkerman op november 24, 2012, 08:43:30
Nou vooruit, welkom bij de Harbeth Hooligans! "De club van bezitters van Harbeth, het luidsprekermerk dat puur door kwaliteit andere luidsprekers "sloopt"."

I'm in! :)

twani

Citaat van: Bas Akkerman op november 24, 2012, 08:43:30
Nou vooruit, welkom bij de Harbeth Hooligans! "De club van bezitters van Harbeth, het luidsprekermerk dat puur door kwaliteit andere luidsprekers "sloopt"."

A British "Wolf im Schafspelz" :D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op november 24, 2012, 09:47:30
A British "Wolf im Schafspelz" :D
Dat klinkt toch altijd zo vaag Theo, Duitsers die al het Engels gaan verduitsen. Anyway, wij Nederlands mogen onze taal spelling ook wel eens checken. ;)

Wel grappig de reactie van MVG. "Oh, die Harbeths vind ik in het echt veel mooier! Zou je niet zeggen als je alleen naar de foto's kijkt." Dus wel degelijk een wolf in schaapskleren.

Zo even eten, boodschapjes doen en dan komt Dynky langs. Benieuwd of we de knijpdoos (ok, je kunt ook overdrijven Bas :eh:) aan de praat krijgen en misschien via de laptop al Spotify kunnen gebruiken op de set.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op november 24, 2012, 13:26:37
Dat klinkt toch altijd zo vaag Theo, Duitsers die al het Engels gaan verduitsen. Anyway, wij Nederlands mogen onze taal spelling ook wel eens checken. ;)

Wel grappig de reactie van MVG. "Oh, die Harbeths vind ik in het echt veel mooier! Zou je niet zeggen als je alleen naar de foto's kijkt." Dus wel degelijk een wolf in schaapskleren.

Zo even eten, boodschapjes doen en dan komt Dynky langs. Benieuwd of we de knijpdoos (ok, je kunt ook overdrijven Bas :eh:) aan de praat krijgen en misschien via de laptop al Spotify kunnen gebruiken op de set.

Een knijpdoos sucks.......

Deleted Member 2


Martin!!!

Citaat van: Bas Akkerman op november 24, 2012, 13:26:37
Benieuwd of we de knijpdoos (ok, je kunt ook overdrijven Bas :eh:) aan de praat krijgen en misschien via de laptop al Spotify kunnen gebruiken op de set.

Spannend.....  :popcorn:  :popcorn:
mainly British stuff

twani


Deleted Member 2

Citaat van: twani op november 24, 2012, 16:49:53
Daar ben ik zeker mee eens, maar voordat.......

Als je geen groene vingers hebt, eindigen zelfs de mooiste planten in de groene afvalbak......