Het Linn topic

Gestart door royal d, september 16, 2012, 01:12:02

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

advr

Kun je verder alles in je netwerk bereiken? 
Probeer eens dhcp uit te zetten en vast ip gebruiken.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Doubleoz

Misschien slaat het helemaal nergens op wat ik nu zeg hoor. Maar heb je wellicht al geprobeerd om met bijvoorbeeld CCleaner je pc op te schonen en te herstellen? Misschien is er sprake van een conflict in je register wat het probleem veroorzaakt en wordt dit hierdoor hersteld?
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

denoontje

andere vraag mbt kinsky

telefoon Iphone maakt verbinding met 5g netwerk.
akurate ds zit op router via switch dus bedraad.

Vaak vind de telefoon de linn niet (ook nas niet dan).
Zoek ik de synology nas op via de synology app, doet kinsky het wel.

Verbind ik de telefoon met 2G netwerk direct verbinding.

Wie weet een oplossing? Ik hou liever de telefoon op 5G om wat beter spreiding te hebben mijn netwerken.

bmateijsen

Kies het netwerk die het meest stabiel is... 5G heeft misschien dan wel een groter bereik, maar mindere connectiviteit en stabiliteit...

Citaat van: denoontje op mei  2, 2015, 13:39:38
andere vraag mbt kinsky

telefoon Iphone maakt verbinding met 5g netwerk.
akurate ds zit op router via switch dus bedraad.

Vaak vind de telefoon de linn niet (ook nas niet dan).
Zoek ik de synology nas op via de synology app, doet kinsky het wel.

Verbind ik de telefoon met 2G netwerk direct verbinding.

Wie weet een oplossing? Ik hou liever de telefoon op 5G om wat beter spreiding te hebben mijn netwerken.

Deleted Member 2

Citaat van: bmateijsen op mei  2, 2015, 16:21:04
Kies het netwerk die het meest stabiel is... 5G heeft misschien dan wel een groter bereik, maar mindere connectiviteit en stabiliteit...

Nadelen 5Ghz WiFi netwerk

Een nadeel is echter dat veel netwerk apparatuur, zoals printers, telefoons, computers, smart-tv's nog niet om kunnen gaan met de relatief nieuwe 5 Ghz frequentie. Een ander vervelend nadeel is dat 5 Ghz merkbaar meer moeite heeft over grotere afstanden en met dikke betonnen muren. Gaat u echt voor kwaliteit dan is een router die de beide frequenties combineert dan ook aan te raden.

https://www.windows-helpdesk.nl/wifi-ontvangst-bereik-draadloze-router-verbeteren/

garmtz

#1555
Nieuwe Linn Beta Davaar 29:

Linn DS Davaar Beta Software Update Released (4.29.1209)
6 mei 2015 11:00
Updates are available for all current Linn DS products, including Klimax Exakt DSM, Klimax DSM, Klimax DS, Akurate Exakt DSM, Akurate DSM, Akurate DS, Majik DSM, Majik DS-I, Majik DS, Kiko DSM, Sneaky Music DS, Sneaky DSM, Akurate Kontrol, Sekrit DS-I, Sekrit DSM, Renew DS, Klimax Renew DS, Akurate Renew DS, Klimax Renew DSM, and Akurate Renew DSM


  • Initial release to support Qobuz streaming functionality on all DS and DSM devices.
  • Added HLS support for high-resolution BBC radio content (where available).
  • Exakt discovery enhancements.
  • Maintenance and bug fixes.
  • Beta documentation can be found here: http://docs.linn.co.uk/wiki/index.php/Beta:DsDavaar

denoontje

helaas nog geen wilson benesch mbt roomoptimasation met de nieuwe davaar

garmtz

Citaat van: denoontje op mei  6, 2015, 23:46:08
helaas nog geen wilson benesch mbt roomoptimasation met de nieuwe davaar

Dat komt er echt aan, weet ik uit extreem betrouwbare bron... ;)

Ralph71


Citaat van: garmtz op mei  7, 2015, 01:57:47
Dat komt er echt aan, weet ik uit extreem betrouwbare bron... ;)

Ook de Wilson Benesch ACT?
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Doubleoz

Wel goed om te lezen dat Linn nu ook Qobuz streaming functionality gaat ondersteunen. Dat hebben ze toch een stuk beter voor elkaar dan Naim als ik dat topic zo lees.

Overigens nog steeds zeer happy met mijn Majik DSM! Heb het gevoel dat de set steeds beter begint te spelen :bigsmile: Mijn luidsprekers zijn waarschijnlijk nu nog de beperkende factor in mijn set dus hopelijk kan ik die over niet al te lange tijd vervangen.
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Jumping Jack

 ^^

Linn doet het op dat vlak idd een stuk beter dan Naim. Een mens zou bijna een overstap overwegen  ;)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Staaled

Custom filters zijn wel erg beperkt. :-\
2 dB en alleen boost.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

bmateijsen

Citaat van: Staaled op mei  7, 2015, 10:54:01
Custom filters zijn wel erg beperkt. :-\
2 dB en alleen boost.


Dat ligt eraan of je luidspreker al in Space Optimisation + zit...

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op mei  7, 2015, 10:30:37
^^

Linn doet het op dat vlak idd een stuk beter dan Naim. Een mens zou bijna een overstap overwegen  ;)...

dan moet naim maar eens z'n best gaan doen, want beter klinken dan linn doet het sowieso al :D :D :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

katwax

Citaat van: Jumping Jack op mei  7, 2015, 10:30:37
^^

Linn doet het op dat vlak idd een stuk beter dan Naim. Een mens zou bijna een overstap overwegen  ;)...
De UI van Naim is wel leuker dan die van Linn en Naim zal wel niet lang op zich laten wachten zeker, nu ze het allemaal doen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

garmtz

#1565
Citaat van: Ralph71 op mei  7, 2015, 08:08:38
Ook de Wilson Benesch ACT?

Ja. Nee... Dit zijn de modellen die er als het goed is aankomen:

ACT 60 / Arc / Discovery / Endeavour / Square Two / Square Three / Square Five / Trinity / Vector / Vertex

Staaled

Citaat van: bmateijsen op mei  7, 2015, 10:57:21
Dat ligt eraan of je luidspreker al in Space Optimisation + zit...
Aha,
da's een goeie. :thumbs-up:

Niet, maar ik heb een 350A geselecteerd.
Nu dus wel.

Kans dat JTR's worden toegevoegd ? ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

garmtz

Kies niet zomaar voor een speaker... Het is namelijk niet duidelijk wat er dan toch al wordt gecorrigeerd, ook al staat Space Optimisation+ verder uit.

bmateijsen

Citaat van: Staaled op mei  7, 2015, 14:34:27
Kans dat JTR's worden toegevoegd ? ;D

Je kan een aanvraag doen daarvoor via de Linn website.

Ralph71


Citaat van: garmtz op mei  7, 2015, 12:12:29
Ja. Nee... Dit zijn de modellen die er als het goed is aankomen:

ACT 60 / Arc / Discovery / Endeavour / Square Two / Square Three / Square Five / Trinity / Vector / Vertex

Welke zou jij adviseren om te kiezen als de ACT niet wordt toegevoegd door Linn? Komt de ACT60 dan het dichtst bij?
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

bmateijsen

Citaat van: Ralph71 op mei  7, 2015, 16:23:05
Welke zou jij adviseren om te kiezen als de ACT niet wordt toegevoegd door Linn? Komt de ACT60 dan het dichtst bij?

Niet...

garmtz

Citaat van: Ralph71 op mei  7, 2015, 16:23:05
Welke zou jij adviseren om te kiezen als de ACT niet wordt toegevoegd door Linn? Komt de ACT60 dan het dichtst bij?

Ik adviseer om te wachten tot hij er wel bij staat. Maar als je het toch perse wilt proberen, zou ik dan de ACT C60 kiezen.

Staaled

Citaat van: garmtz op mei  7, 2015, 14:39:54
Kies niet zomaar voor een speaker... Het is namelijk niet duidelijk wat er dan toch al wordt gecorrigeerd, ook al staat Space Optimisation+ verder uit.

Goed advies idd, maar ik ben wat eigenwijs  ;), de JTRs gaan nooit over hun nek binnen menselijke grenzen :devil: en weet waar mijn "puntjes" liggen "in room".
Ben er niet over uit of het beter klinkt nu , maar het is zeker niet verkeerd. :music:


Citaat van: bmateijsen op mei  7, 2015, 14:45:15
Je kan een aanvraag doen daarvoor via de Linn website.
Gedaan. Glasgow meets Oconomowoc. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

eddy135

Ik vrees dat de aanvragen beoordeeld worden op het aantal potentiële gebruikers van een bepaalde luidspreker... :(
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

garmtz

Citaat van: eddy135 op mei  7, 2015, 16:58:53
Ik vrees dat de aanvragen beoordeeld worden op het aantal potentiële gebruikers van een bepaalde luidspreker... :(

Uiteraard...