Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eddye

Dat ziet er goed uit, man. Lijkt me heerlijk relaxen, zo.  :thumbs-up:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Pinohelmond

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

W.Otter

Citaat van: Pinohelmond op januari 11, 2013, 16:01:37
Prachtig!

:worship:

danku danku! zit goed in elkaar dat meubel, alleen m'n jouwhifi stekkerblok past er niet goed in :P even n nieuwe bestellen :P of is er iemand die wil upgraden van 4 sockets naar 6 sockets?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Jumping Jack

Mooi hoor! Maar staat de ganse opstelling nu niet anders? Ik kan er even niet zo goed aan uit  :hehe:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

W.Otter

Citaat van: Jumping Jack op januari 11, 2013, 16:17:38
Mooi hoor! Maar staat de ganse opstelling nu niet anders? Ik kan er even niet zo goed aan uit  :hehe:

ja de tafel is er uit, staat op de plek waar de stoel stond. omgewisseld dus verder weinig verandert hoor ;) nieuw meubel en n vloerkleedje thats it..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LeonArdusS

Top gedaan, ziet er verzorgd uit, lekker ook zo'n aparte luisterruimte, zou ik ook wel willen echter komt dat er in mijn huidige woning niet ben ik bang.
Ik twijfel nog of ik op de nieuwe plek, als we ooit ons huis verkopen, een HT of een muziekkamer neem :)
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

W.Otter

ja erg prettig! doet een hoop met het geluid. helaas kan ik hier verder weinig grote ingrepen doen betreft akoestiek, blijft een huurhuis. Een grote stoel en een vloerkleed doet al heel veel.

ben me al druk aan het verdiepen in akoestiek en luisterruimtes dus mocht de tijd ooit daar zijn en heb een ander huis met ruimte...
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: Peerless Monster op januari 11, 2013, 16:37:01
Lekker strak! Erg gelikt!

thnx! hoe is het met jou? ook veel verandert in de set of niet?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Peerless Monster

Citaat van: W.Otter op januari 11, 2013, 18:23:15
thnx! hoe is het met jou? ook veel verandert in de set of niet?

Mwha sinds juli vorig jaar eigenlijk niet meer.
Ben wel verandelijk met het weer wat betreft de CD spelers.
Maar sinds mijn oude vertrouwde Philips CD 950 er staat (20 jaar oud!) ben ik weer helemaal blij... Ga ik natuurlijk met de toekomst proberen te modificeren. Heb nu een BDP 9500 van Philips besteld. Ga ik in een CD 950 of 951 inbouwen. Grootseplannen. Hoop dat ik er tijd voor heb ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

VTEC_genieter

Gefeliciteerd met je nieuwe meubel!  :pompom:   Hij past er mooi omheen.
Alles is in pianolak zwart en glimt bij jou  O0
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

W.Otter

klopt ;) trekt wel stof aan als een gek!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: Peerless Monster op januari 11, 2013, 18:33:59
Mwha sinds juli vorig jaar eigenlijk niet meer.
Ben wel verandelijk met het weer wat betreft de CD spelers.
Maar sinds mijn oude vertrouwde Philips CD 950 er staat (20 jaar oud!) ben ik weer helemaal blij... Ga ik natuurlijk met de toekomst proberen te modificeren. Heb nu een BDP 9500 van Philips besteld. Ga ik in een CD 950 of 951 inbouwen. Grootseplannen. Hoop dat ik er tijd voor heb ;D

altijd bijzondere plannen zie ik al wel weer! kan me er nog geen voorstelling bij maken, als de tijd rijp is zal ik het vast wel in je topic zien?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

Prachtig zeg! Heel mooi geheel zo, alles in hoogglans en de apparatuur mooi zilver als eye catcher :) En die kabels bij jou, wat netjes zeg. Alles is van W&M?

Lijkt me heerlijk om zo'n aparte luister kamer te hebben. Ik ben een echte film liefhebber, maar toch trekt zo'n dedicated stereo set mij ook wel, zeker bij het zien van die laatste zeer sfeervolle foto's :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

W.Otter

Citaat van: Martijn90 op januari 11, 2013, 20:00:01
Prachtig zeg! Heel mooi geheel zo, alles in hoogglans en de apparatuur mooi zilver als eye catcher :) En die kabels bij jou, wat netjes zeg. Alles is van W&M?

Lijkt me heerlijk om zo'n aparte luister kamer te hebben. Ik ben een echte film liefhebber, maar toch trekt zo'n dedicated stereo set mij ook wel, zeker bij het zien van die laatste zeer sfeervolle foto's :D

Bedankt! jij hebt het ook mooi voor elkaar zo  ;D Dat zwart/zilver is inderdaad n mooi geheel :) daarom dit meubel ook maar gekozen! kleine ruimte dus was vrij lastig om daar iets voor te vinden waar alles in past. zit een lade in voor afstandsbedieningen etc, links en rechts kastjes waar bijvoorbeeld een gedeelte van de bekabeling inzit en een stekkerblok. hele meubel is verrijdbaar dus kan makkelijk bij de achterkant, erg degelijk allemaal!

die kabels zien er allemaal prachtig uit hoor! maar wat zijn dat stugge kabels  :-X heel lastig manouvreren..

even op htforum met een muziekje of een tijdschrift en 'n pilsje heerlijk vertoeven!

ooit natuurlijk deze stereo uitbreiden naar 2.2/5.2/7.2 maar eerst maar eens een huis waar dat allemaal in past  :hehe:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Former member 78

Knappe set zeg, en een verdomd mooi meubel! ;D

W.Otter

 :pompom: danku! zat toevallig net in jouw topic, ook prachtig spul :inlove: mooi dat fineer! ga ik ook nog eens naar toe samen met een mooie buizenverst.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

rovinggecko

Mooi meubel en mooie set zo, staat prachtig bij elkaar!
Op de foto lijkt het meubel aardig glimmend. Hebben ze ook een matte versie dat je weet?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Martijnst1990

Citaat van: W.Otter op januari 11, 2013, 20:15:06
Bedankt! jij hebt het ook mooi voor elkaar zo  ;D Dat zwart/zilver is inderdaad n mooi geheel :) daarom dit meubel ook maar gekozen! kleine ruimte dus was vrij lastig om daar iets voor te vinden waar alles in past. zit een lade in voor afstandsbedieningen etc, links en rechts kastjes waar bijvoorbeeld een gedeelte van de bekabeling inzit en een stekkerblok. hele meubel is verrijdbaar dus kan makkelijk bij de achterkant, erg degelijk allemaal!

die kabels zien er allemaal prachtig uit hoor! maar wat zijn dat stugge kabels  :-X heel lastig manouvreren..

even op htforum met een muziekje of een tijdschrift en 'n pilsje heerlijk vertoeven!

ooit natuurlijk deze stereo uitbreiden naar 2.2/5.2/7.2 maar eerst maar eens een huis waar dat allemaal in past  :hehe:
Die kabels zijn zeker heel stijf helaas.. weet er alles van. Ben blij dat alles hier inmiddels staat, zie nu al op tegen de tijd dat de set moet verhuizen en ik alle kabels weer weg moet werken :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

lynch1979

Ziet er erg netjes uit, zwart met zilver blijft een mooie combinatie.

Former member 78

Citaat van: W.Otter op januari 11, 2013, 20:22:59
:pompom: danku! zat toevallig net in jouw topic, ook prachtig spul :inlove: mooi dat fineer! ga ik ook nog eens naar toe samen met een mooie buizenverst.

Fineer???

W.Otter

Citaat van: ArjanR1 op januari 11, 2013, 20:37:57
Fineer???

op je luidsprekers zit toch houtfineer? of ben ik nou gek :P
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Former member 78

Citaat van: W.Otter op januari 11, 2013, 20:54:42
op je luidsprekers zit toch houtfineer? of ben ik nou gek :P

Aha, oke...
Dat hebben ze er in Taiwan op gemaakt :D