Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kingpin

Ziet er goed uit en staat subliem, veel plezier ermee :)
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Xander32

Citaat van: W.Otter op november 25, 2012, 08:53:43
zo'n idee had ik ook al een beetje. Hoe dan ook we zien het wel  O0
trouwens, jouw set vind ik ook wel eeerg dik! die mooie Ushers allebei ondersteund door een spl800 :)
Dank u, ben er zelf ook content mee :).

Citaat van: W.Otter op november 25, 2012, 08:54:27
heb je die velodynes 1 op 1 vergeleken met bijv mijn (of die van iemand anders 8) ) XXL400FF?
Niet met een FF maar wel met een DF die ik zelf bezat ;).

De BK gaf wat meer druk, leuk bij films, maar was minder snel, minder strak dan de Velo's, hetgeen bij muziek een vereiste is. De BK is voor het geld echt een hele goede sub, dat kan ik niet vaak genoeg herhalen, maar bij kritisch luisteren bleef die ietwat achter de muziek aan hobbelen.

Maar dat mag ook, voor het geld van een Velo koop je twee BK's ... Al geeft een (hoge) verkoopprijs  niet vanzelfsprekend een indicatie voor een goed geluid  8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

W.Otter

Citaat van: Kingpin op november 25, 2012, 09:08:03
Ziet er goed uit en staat subliem, veel plezier ermee :)

thnx! ben er erg blij mee :)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

vanzomereng

Veel plezier ermee  ::)
ziet er wel zeer fraai uit, alle componenten uit 1 zelfde serie  :bigsmile:
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

garmtz

Wie is dat eigenlijk in je Avatar?

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

 dat valt me erg tegen van je Garmt :D. Heb de Blu ray in de RAHall,  :wub:

chansig

Mooi apparaat...

Veel plezier ermee.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Berend Jansen

Hoi Wessel, even off-topic: in het begin van dit draadje las ik dat je een groter huis in Assen zoekt.
Lijkt Baggelhuizen je wat? Ons huis staat te koop: hoekwoning aan het Salland.
Interesse? Stuur me dan een PM!
Receiver: Denon DRA-1000
Cd-speler: Denon DCD-755AR
Speakers A: Tannoy Reveal passive, speakers B: Eltax Monitor III Anniversary
Sub: Mordaunt Short 308

LeonArdusS

Ziet er toppie uit man, integreert echt mooi in je set, ik heb helaas de oude lijn dus dat wordt weinig combineren :) Is je meisje er ook blij mee? BIen verder benieuwd naar je ervaringen van de sound.
Gr,
Leon
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

W.Otter

Citaat van: Berend Jansen op november 25, 2012, 16:51:11
Hoi Wessel, even off-topic: in het begin van dit draadje las ik dat je een groter huis in Assen zoekt.
Lijkt Baggelhuizen je wat? Ons huis staat te koop: hoekwoning aan het Salland.
Interesse? Stuur me dan een PM!

in mijn topic is niks offtopic  8)
ik ben geboren in baggelhuizen. lijkt me hartstikke mooi! maar wij willen zelf kopen en een zakcentje opbouwen. ik ken de huizen in salland en dat zijn niet de beste huizen :coffee:

wat is de prijs? oppervlakte etc? pm me funda maar ofzo  O0

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: Xander32 op november 25, 2012, 13:00:06
Bonamassa?!

correct! 21 maart ga ik er heen!
pak aan, wit overhemd, zonnebril en een opblaasbare gitaar

see you on de dvd  :clapping:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: VANZOMERENG op november 25, 2012, 09:25:03
Veel plezier ermee  ::)
ziet er wel zeer fraai uit, alle componenten uit 1 zelfde serie  :bigsmile:

bedankt! ziet er inderdaad heel gelikt uit! klinkt ook fantastisch.  ;D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: twani op november 25, 2012, 15:54:42
dat valt me erg tegen van je Garmt :D. Heb de Blu ray in de RAHall,  :wub:
mooi is die he!? heerlijk concert!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

#339
Citaat van: LeonArdusS op november 25, 2012, 22:14:12
Ziet er toppie uit man, integreert echt mooi in je set, ik heb helaas de oude lijn dus dat wordt weinig combineren :) Is je meisje er ook blij mee? BIen verder benieuwd naar je ervaringen van de sound.
Gr,
Leon

die 'oude set' is soms wel erg aantrekkelijk! vooral de eindversterkers..
mn meisje boeid het weinig maar ze luistert veel internet radio dus schijn bedriegt :P

heb vandaag wederom gewerkt tot nu net.
van 10:00 tot 23:00 kunnen luisteren en vond het ietsje beter maar geen enorme verschillen. had ik ook niet verwacht.
mp3 is wel heeel veel beter
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

Zooo zal ik hier ook eens een kijkje komen nemen, en wat zie ik?! Mooi man! Is visueel wel erg mooi zo een stapel! Als het ook zo klinkt dan is het helemaal top!  :D Maar dat zal vast goed zitten denk ik zo!

Veel plezier ermee, mooi dat je er toch nog een hebt gevonden naar je zin! Is dit nu dezelfde als waar ik eigenlijk voor je naar zou gaan kijken?

W.Otter

Chef!

jaa ziet er gelikt uit he ;) klinkt ook erg prettig. Heb m nu sinds zaterdag en alle scherpe kantjes zijn er van af, de bediening is gebruiksvriendelijk en tja erg fijn apparaat verder :) heel blij mee!

dit is inderdaad diegene waar ik naar op zoek was. Heb 'm gewoon nieuw gehaald want die vent van MP vertrouwde ik niet helemaal.

die stapel groeit nog wel door hoor  :clapping: Denk dat ik nu eerst even alle powercables ga vervangen en daarna door ga voor een dubbele stereo versterker (rb1582) en dan bi-ampen. waarom? omdat het kan  8)

hoe staat het met jouw plannen voor je HT?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

Citaat van: W.Otter op november 28, 2012, 23:36:52
Chef!

jaa ziet er gelikt uit he ;) klinkt ook erg prettig. Heb m nu sinds zaterdag en alle scherpe kantjes zijn er van af, de bediening is gebruiksvriendelijk en tja erg fijn apparaat verder :) heel blij mee!

dit is inderdaad diegene waar ik naar op zoek was. Heb 'm gewoon nieuw gehaald want die vent van MP vertrouwde ik niet helemaal.

die stapel groeit nog wel door hoor  :clapping: Denk dat ik nu eerst even alle powercables ga vervangen en daarna door ga voor een dubbele stereo versterker (rb1582) en dan bi-ampen. waarom? omdat het kan  8)

hoe staat het met jouw plannen voor je HT?

hahaha omdat kan :D tuurlijk! Lijkt me wel mooi ja! En er moet iets te wensen zijn he!

Goed om te lezen dat je er blij mee bent! En dat t goed klinkt als ook prettig in de bediening!
Dacht ik inderdaad al ja, bij twijfel nooit oversteken he ;)

Plannen voor HT gaan goed, sterker nog, de eerste aankoop is gedaan ;) Maar ik hou t nog even stil, ik ga 'het' pas na kerst ophalen. Duss...je moet nog ff wachten :D

W.Otter

hehehe

spannend! beamertje zeker ;) sony twxxxx?

en upgraden is altijd leuk ja, voor mij houdt dat niet echt op denk ik. de keuzes maken is af en toe wel lastig! maar voor nu?! ik geniet er met volle teugen van, blij dat die lelijke squeezebox weg is  :hehe:

bediening had ik mijn twijfels over maar verloopt vlekkeloos, hoewel de SB iets makkelijker is maken de looks het allemaal goed!

ik ga pitten, lange dag gehad. Spreek je later!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

Citaat van: W.Otter op november 28, 2012, 23:55:10
hehehe

spannend! beamertje zeker ;) sony twxxxx?



:angel: inderdaad epson tw x500. De eerste x is de verassing :D Ik hou het spannend haha.

Maar idd een beamertje, maar in dit geval kunnen we 'tje' eraf laten want het is een machtig mooi apparaat!

Ik moet nog even geduld hebben, maar goed binnenkort gaat een hele grote wens die ik al heeel lang heb eindelijk in vervulling! Ik ga het rustig aan doen, dat wel. Eerst beamer kijken op muur, om zo achter onze ideale beeldgrootte te komen. Scherm. Daarna receiver zodat ik mijn speakers aan kan sluiten.

Ik moet het de eerste paar weken doen met een JVC alles in 1 surround setje. Gelukkig toen der tijd wel een van de degelijkere set's. Gelukkig is het wel wat beter dan die platic en kartonnen budget zooi van tegenwoordig. Maar goed, dan hebben we weer wat om naartoe te leven :D Ik heb een uitgebreide demo gehad, en ik was écht heel erg content over het beeld wat eruit kwam!

W.Otter

heeel benieuwd! echt vet :)
als je van dat alles in 1 setje af bent kom ik n keer kijken/luisteren ja ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

:d het is een 5500, zegt je misschien niets maar t is een voormalig topmodel. Ik ben echt onder de indruk van het beeld!

Dat is prima! Lijkt me in ieder geval erg leuk!

Ook nog laat op?

W.Otter

hahaha toch verklappen he!
jaaa zit assassins creed te spelen, vriendin in de nacht dienst. biertje dr bij
ik vermaak me wel  O0
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

Ja joh haha kan t niet laten ;) net een kind op de avond van 5 december haha. :p

W.Otter

had ik laatst ook ;) kan het me helemaal voorstellen!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF