Een nieuwe waardevolle toevoeging aan het moderatorteam! Update 4 mei

Gestart door LittleNinja, augustus 23, 2012, 13:10:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Groningen


Nahpets

Vooral veel plezier gewenst. Succes heb je niet nodig.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

PuNkEnStEiN

Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

RonG

Wat zie ik nu? Ben ik net terug vakantie en Philip is ook admin ;D?

Gefeliciteerd en veel succes Philip

HTip

Bedankt weer voor de leuke reacties. Ik ga proberen succes en plezier te combineren :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

StefaanD

Deed jij dat niet reeds  :sly:  :D Ah een nieuwe 'baan' kan er nog wel even bij, we gaan op onze tellen mogen passen nu  :unsure:  ;D

Succes dus in je nieuwe functie Philip

HTip

Citaat van: StefaanD op september 12, 2013, 17:17:06
Deed jij dat niet reeds  :sly:  :D Ah een nieuwe 'baan' kan er nog wel even bij, we gaan op onze tellen mogen passen nu  :unsure:  ;D

Succes dus in je nieuwe functie Philip
;D Dank je Stefaan! Ik had inderdaad nog niet genoeg te doen ;)

Nee hoor, ik heb dit mooie forum altijd een warm hart toegedragen en als ik kan bijdragen dat dit forum een leuke ontmoetingsplaats blijft voor enthousiaste liefhebbers, dan doe ik dat graag. Kan wel betekenen dat ik wat minder in de reguliere topics post, maar dat zien we wel... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

#132
Citaat van: HTip op september 12, 2013, 17:23:11
Kan wel betekenen dat ik wat minder in de reguliere topics post, maar dat zien we wel... ;)

Wat ik persoonlijk erg jammer zou vinden! Ik vind dit juist jouw kracht, de manier waarop je wat bijdraagt.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op september 12, 2013, 18:43:51
Wat ik persoonlijk erg jammer zou vinden! Ik vind dit juist jouw kracht, de manier waarop je wat bijdraagt.
Dank je Roy! Als iedereen vanaf nu gewoon normaal blijft doen tegen elkaar en de regels volgt, dan hebben de admins, en dus ook ik, voldoende tijd voor de leuke dingen van het forum ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Tja, been there, done that! Ik hoop echt dat het voor jou geen achteruitgang is, ik zou het erg zonde vinden als je posts minder worden...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Dat waardeer ik! Het moet wel leuk blijven, dus als er balans is dan komt alles goed...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Bas Akkerman

Leuk Philip! Van cameravrees naar moderator. ;D

Alleen nu moet ik mijn luisterverslag echt snel inleveren anders krijg ik een ban van een maand... ::)

Citaat van: HTip op september 10, 2013, 23:48:59
:clapping: Nee hoor, niet nodig. Die zijn lovend genoeg :wub:
Maak er maar een half jaar van. :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vik

 :D



Citaat van: Bas Akkerman op september 13, 2013, 07:19:16
Alleen nu moet ik mijn luisterverslag echt snel inleveren anders krijg ik een ban van een maand... ::)
Maak er maar een half jaar van. :devil:


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

rayman007


HTip

Citaat van: Bas Akkerman op september 13, 2013, 07:19:16
Leuk Philip! Van cameravrees naar moderator. ;D
;D Is toch wel wat anders. Moderator kan je anoniem zijn ;)

Citaat
Alleen nu moet ik mijn luisterverslag echt snel inleveren anders krijg ik een ban van een maand... ::)
Maak er maar een half jaar van. :devil:
;D Dat zou ik maar gauw doen inderdaad :devil:
Maar een ban helpt dan niet echt, want dan duurt het nóg langer voordat je het kan posten :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Ik adviseer een ban tot hij klaar is om te posten. Hij heeft dan meer tijd om het op te stellen en kan ons een berichtje sturen als hij klaar is... Voor alles bestaat een oplossing. :D

Citaat van: HTip op september 13, 2013, 16:48:13
Maar een ban helpt dan niet echt, want dan duurt het nóg langer voordat je het kan posten :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op september 13, 2013, 17:06:09
Ik adviseer een ban tot hij klaar is om te posten. Hij heeft dan meer tijd om het op te stellen en kan ons een berichtje sturen als hij klaar is... Voor alles bestaat een oplossing. :D

:clapping: Bij nader inzien... :devil:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Perfectionist

HTip heeft besloten te stoppen als admin zeer helaas.
Een beter forum begint bij jezelf.

rovinggecko

Jammer. Modereren is mensen werk en dan kan het voorkomen dat er tussen alle volumes ook wel eens iets niet optimaal gaat. Zou niet moeten leiden tot dit soort drastische stappen, maar kan me er wel iets bij voorstellen (hobby moet leuk zijn en geen werk worden).

Hoop dat Htip rustig thuis even het forum uit zet, een fimpje pakt, daarna een lekker muziekje op zet met een lekker drankje en alles even tot rust laat komen.
Om vervolgens weer als het bekende enthousiaste lid ons te laten delen in zijn mooie ontdekkings reis in de wereld van de HT.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer


VlisChris

Zeer spijtig dat we Philip weer als admin hebben zien vertrekken. Philip kennende is het een zeer goed overdachte keus geweest.
Hopelijk mogen we je weer opnieuw, en weer gedurende vele jaren als actief lid meemaken op het forum.

Bedankt voor je inzet!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Dat hoop ik ook! De manier waarop hij uitgebreid al zijn veranderingen en ervaringen met ons deelt, vind ik tamelijk uniek.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

beunky

We hebben Kjelt bereid gevonden om ons admin-team te versterken en daar zijn we erg blij mee!

Kjelt, veel succes en plezier gewenst bij deze taak!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"