welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Van het Baileo Music Productions label:

4 of a Kind

As Guests - Enter (live gezien in Den Haag, geweldig!)

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Bionica

Bij de FRS 5 voor 10 €uries:

- Ricochet
- The Musketeer
- City by the Sea
- Very Bad Things
- Dirty Deeds

en ook nog:

- The Rainmaker
- The Exorcism Of Emily Rose
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

trigger__

Citaat van: WickedGame op februari 23, 2007, 16:32:42

Net in huis gehaald. Een progressive trance/chill-out cd onder het label van Bonzai

wat vind je ervan?? Ben zelf niet meer zo'n Planisphere - Airwave - L-vee (allemaal aliases) fan sinds paar jaar...

Heb zelf gekocht of ontvangen met de post vandaag:

kon het niet laten om na O, deze te kopen. Vind O een ongelooflijke goede CD, aangenaam verrast daar.

verder nog:

breakbeat van de bovenste plank. Hybrid hun eerste CD, vol met heerlijke beats, atmosferische muziek en het gebruik van het voltallig Russisch Symfonisch Orkest voor de orchestrale gedeeltes = BLISS :)

en nog wat heerlijke trance van Matt Darey:

Paul1967

Citaat van: Erik van Voorst op februari 22, 2007, 11:04:01
Ik ben er een enorme liefhebber van... 8)
Heb je de kans gekregen om ze met de gewone te vergelijken...daar ben ik erg benieuwd naar...... ???

Mijn broer had altijd al de Trilogy van hem op cd (boxset van zijn eerste 3cd's) maar deze is niet meer te koop.
Ik heb daarom deze eerste 3 cd's van Andreas gekocht en ze blijken volgens het hoesje geremastered en opnieuw gemixed te zijn door Andreas zelf in 2005. Heb alleen zijn eerste cd (Behind the gardens) vergeleken bij mijn broer met zijn versie. Het verschil is enorm:
-remaster klinkt een stuk helderer vooral zijn harpspel.
-achtergrond geluiden zijn beter definieerbaarder geworden cq meer detail.
-de nieuwe versie klinkt ruimtelijker t.o.v. de oude, echt het gevoel alsof hij voor je staat te spelen.
-zit er op hele zachte passages een beetje ruis bij de oude cd, de remaster is ruisvrij.

Tevens zit er bij elke cd bonustracks als live uitvoeringen, videoclips etc.

Mvg, Paul ;)

peterrr

Hoi, HT-kabouter,

Die eerste cd duurt die nog steeds maar 30 minuten ? (mischien iets als bonus tracks erbij )
Ik heb zelf een versie uit de begin periode van de cd ;D  en die klonk eigenlijk al heel helder. (niet schel)

Groet peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Paul1967

Citaat van: peterrr op februari 24, 2007, 10:10:32
Hoi, HT-kabouter,

Die eerste cd duurt die nog steeds maar 30 minuten ? (mischien iets als bonus tracks erbij )
Ik heb zelf een versie uit de begin periode van de cd ;D  en die klonk eigenlijk al heel helder. (niet schel)

Groet peterr

De oude versie klonk zeker niet schel maar de nieuwe is wat ruimtelijker en gedetailleerder t.o..v de oude. De harp klinkt nog ff wat beter heztij sprankelender op de remaster.
De hele cd van Behind the gardens duurd zo'n kleine 45 minuten, door de 5 bonustracks dus wat langer dan het origineel. De video (dvd) gedeelte: 2 live tracks + VOX2005 introduktie duurd ook zo'n 16 minuten.

peterrr

Dankje, HT-kabouter

Dan zal  hem  tzt ook weer eens in de schappen zoeken, als hij redelijk geprijst is E10/12 ofzo,

Ik ga niet zijn hele serie weer kopen (ik heb er zo`n 12 geloof ik)
Zij eerste 3 vind ik altijd nog zijn beste, die zijn niet zo "Overdone" imho

Even iets anders
Is er hier trouwens iemand die wat kan zeggen over de geremasterde "dire straits" cd `s

Daar heb ook nog wat interesse in nl. ;D

Groet peterr

Paul1967

Citaat van: peterrr op februari 24, 2007, 12:50:19
Dankje, HT-kabouter

Dan zal  hem  tzt ook weer eens in de schappen zoeken, als hij redelijk geprijst is E10/12 ofzo,

Ik ga niet zijn hele serie weer kopen (ik heb er zo`n 12 geloof ik)
Zij eerste 3 vind ik altijd nog zijn beste, die zijn niet zo "Overdone" imho

Groet peterr

Heb er 12eur p/st voor betaald bij velvetmusic.nl

peterrr

Paul1967

Citaat van: peterrr op februari 24, 2007, 12:50:19
Dankje, HT-kabouter

Even iets anders
Is er hier trouwens iemand die wat kan zeggen over de geremasterde "dire straits" cd `s

Daar heb ook nog wat interesse in nl. ;D

Groet peterr

Heb ik ook allemaal. Ooit eens gekocht bij V&D met zo'n aktie 2 voor 15eur.
Of ze beter klinken dan de normale cd's weet ik niet want die heb ik nooit gehad....wel op lp. ;)
Maar naar mijn idee klonk Dire Straits toch al nooit slecht, de remasters zullen alleen minder/geen ruis bevatten in stille passages bv in Private investigations. Zal ook wat meer detail te horen zijn.

Mvg, Paul

Den Tas

Gisteren Jackass number two the movie gehaald 8), deze ga ik straks eens kijken(de eerste vond ik wel geslaagd ;D).
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Chris80

Net gekocht:
Damien Rice - 0
The Shins - Chutes too narrow
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

Paul1967

Citaat van: Sjors op februari 18, 2007, 13:44:16

Ik hoor graag hoe ze zijn, staan namelijk ook bij mij op het 'lijstje'  :)

Groet, Sjors

Nou Sjors ik heb ze binnengekregen gister:
-Depeche: Some great reward en Songs of faith and devotion.

De laatst genoemde vind ik niet een sterk album van ze, deze niet geheel beluisterd. Klinkt wel goed ook de 5.1 mix. Some great reward is ronduit lekker met Master & Servant en het mooie Somebody en Blashemous Rumours. Qua geluidskwaliteit misschien iets minder dan SOFAD maar beter dan Speak & spell en A broken frame uit dezelfde sacd/dvd serie.

Beiden zijn goed gemixed naar 5.1. De bonusmateriaal is ook o.k. op beiden maar helaas niet alles in 5.1

De besten blijven voor mij tot nu toe toch nog Music for the masses en Violator ook qua 5.1
Waar ik echt nog op zit te springen is Black Celebration....hoop dat die net zo goed wordt.

Mvg, Paul

christian19

Sjors

Citaat van: ht-kabouter op februari 25, 2007, 13:57:11
Nou Sjors ik heb ze binnengekregen gister:
-Depeche: Some great reward en Songs of faith and devotion.

De laatst genoemde vind ik niet een sterk album van ze, deze niet geheel beluisterd. Klinkt wel goed ook de 5.1 mix. Some great reward is ronduit lekker met Master & Servant en het mooie Somebody en Blashemous Rumours. Qua geluidskwaliteit misschien iets minder dan SOFAD maar beter dan Speak & spell en A broken frame uit dezelfde sacd/dvd serie.

Beiden zijn goed gemixed naar 5.1. De bonusmateriaal is ook o.k. op beiden maar helaas niet alles in 5.1

De besten blijven voor mij tot nu toe toch nog Music for the masses en Violator ook qua 5.1
Waar ik echt nog op zit te springen is Black Celebration....hoop dat die net zo goed wordt.

Mvg, Paul

Paul bedankt.

Ik had een maand terug 'Depeche Mode' One Night in Paris (The Exciter Tour 2001 - 2002) aangeschafd, deze valt mij totaal niet tegen !

En zoals jij ook al zegt Violator & Music for the masses  8)

Groet, Sjors

mikeske

enkele dvd's:

Anouk - Anouk is alive

Na de gelijkaardige cd wou ik toch ook de dvd en die echt prachtig.
Vind hem een van de beste muziek dvd's die ik heb.

Ali G in da house
Blade Trinity
Cinderalla Man

Cd: Anastacia - pieces of a dream
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Zeker weten.. Deze is echt O0 O0

Citaat van: mikeske op februari 25, 2007, 16:00:00
enkele dvd's:

Anouk - Anouk is alive

Na de gelijkaardige cd wou ik toch ook de dvd en die echt prachtig.
Vind hem een van de beste muziek dvd's die ik heb.

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Daklem

Even een flinke bestelling geplaatst op cduniverse.com  8)

Patricia Barber - Mythologies

Eva Cassidy - Live at Blues Alley

Diana Krall - Look of Love (SACD)

Diana Krall - When I Look In Your Eyes (SACD)

Diana Krall - Girl In The Other Room (SACD)

Diana Krall - From This Moment On

Rodrigo y Gabriela - Rodrigo y Gabriela

Janine Jansen - By Jansen

Janine Jansen - Vivaldi The Four Seasons

Madeleine Peyroux - Dreamland

Madeleine Peyroux - Careless Love

Jeff Buckley - Grace (Legacy Edition)

Toen was de knip weer eventjes leeg ;)

R

Zo inderdaad flinke bestelling. Heb er ook een hoop van ;) Have fun.

Daklem

Citaat van: Ruben op februari 26, 2007, 17:28:35
Zo inderdaad flinke bestelling. Heb er ook een hoop van ;) Have fun.

Dat zal wel lukken denk ik!

Ik ben enorm benieuwd naar de cds van Janine Jansen. blinde koop na een aantal sampjes gehoord te hebben op itunes store. :D