welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

DVDGuy

Citaat van: Chimera op januari  6, 2007, 19:47:39
Goede muziek zeg ;)
Hoe bevalt de SACD "Kind of Blue" je?

Deze SACD is buitengewoon goed, een absolute aanrader  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Boontje

Stevie Ann - Away from here (zag hem hier regelmatig voorbij komen, erg goed!)

Emma Bunton - A girl like me

Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

Sjors

2 CD's en 1 DVD...

'The best of Van Morrison'

'Greatest hits of Gloria Estefan'

En de DVD van 'The Corrs - All the way home'

Groet, Sjors

Driven2Shine

Vandeweek via een medeforummer (Fox) The Hannibal Lecter Trilogy aangeschaft.
Net via Ebay een 2DVD vol met THX/DTS Trailers en demo`s gekocht vanuit de (u naait me steeds :) )

peterrr

hoi, Sjors

Vind je het beeld van de Corrs op deze dvd (het live concert) niet om te huilen ?

Ik heb deze ook en als ik hem met hun vorige dvd`s vergelijk  (londen/landsdown/royal albert).
Vind ik het een aanfluiting.
Maarja deze moest er bij   ::)  het was n.l. de tour waar ik ze in rotterdam had gezien.

Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Sjors

Hi Peter,

Gaaf dat je er bent geweest !!  8)

Ik heb hem nog niet gezien-/beluisterd, is hij zo slecht ?  :-\ ik heb de The Corrs 'Live in London' ook en dat is vind ik een van hun beste DVD's niet aleen kwa concert maar ook beeld & geluid (sorry Bjorn en Garmt  ;D ;)) ook The Corrs 'Unplugged' vind ik een hele goede.

Alas ik hem gezien heb, zal ik het nog even laten weten  ;)

Groet, Sjors

DVDGuy

Citaat van: peterrr op januari  7, 2007, 11:20:42
hoi, Sjors

Vind je het beeld van de Corrs op deze dvd (het live concert) niet om te huilen ?

Ik heb deze ook en als ik hem met hun vorige dvd`s vergelijk  (londen/landsdown/royal albert).
Maarja deze moest er bij   ::)  het was n.l. de tour waar ik ze in rotterdam had gezien.

Groet peterr

Beeld op deze DVD is om te huilen   :-\in vergelijking met de overige genoemde DVD's die ik ook heb  8)

PeterPan

Van Jeff Buckley kan ik ook "Sketches For My Sweetheart The Drunk" aanraden.
Een dubbel CD met demo's, sommige nog in heel pril stadium, sommige gewoon af.
Zeker de eerste tracks op de eerste CD overtreffen de nummers op Grace wat mij betreft.
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

Boontje

Citaat van: peterrr op januari  7, 2007, 11:20:42
hoi, Sjors

Groet peterr

Drama idd, had hem ook en had het zeker wel beter verwacht. Lansdown road vind ik met afstand de beste dvd.
Was er ook bij in Ahoy, had er lang naar uit gekeken. Heb ook al hun cd's en dvd's.
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

Lindeman

David Gilmour: "On An Island" (CD)

Collateral
The Aviator
Memoirs of a Geisha
Lindemann 820S + 855 | Kef Reference 205 | Chord Indigo XLR + Signature + Signature Jumpers + Power Chord

BernHardN

De 3 dubbel soulshow classics cd gekregen/gewonnen van Ferrie Maat, en ook gelijk door gegeven aan m'n zwager, die houd hier meer van

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

peterrr

Citaat van: Boontje op januari  7, 2007, 22:17:26
Drama idd, had hem ook en had het zeker wel beter verwacht. Lansdown road vind ik met afstand de beste dvd.
Was er ook bij in Ahoy, had er lang naar uit gekeken. Heb ook al hun cd's en dvd's.

Leuk He, en ehh...mooie meiden ::)

Maargoed word tijd dat ze weer eens wat orgineels uitbrengen.
Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

DVDGuy

Roger Waters - The Wall Special Edition (DTS)

Chimera

Citaat van: DVDGuy op januari  8, 2007, 21:54:59
Roger Waters - The Wall Special Edition (DTS)

mooie dvd

ik
The Doors live in europe 1968

DVDGuy

BWzes03

The very best of Jimmy Sommerville, Bronski Beat and the Communards.

HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

molle

Nils Petter Molvaer - Streamer Live
Nils Petter Molvaer - NP3
Moon & Benk - Dream On

Alle 3 lekkere easylistening cd'tjes 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reMC

FrankB

Citaat van: reMC op januari 10, 2007, 09:18:34
Hoe is deze in vergelijking met NP3?

Ik heb ze ook allebei, en ik vind streamer beter. Veel sfeervoller en live!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

molle

Streamer geeft inderdaad meer sfeer aan de cd. Live gevoel is mooier en meer diepte ook. Maar vind ze beide wel geslaagd hoor ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Berserker

gisteren een hele lading cd's gekocht en 1 dvd omdat een plaatselijke cd-boer met pensioen ging, en dus ging alles weg voor 50%  :D

Ik weet zo even niet meer alle cd's uit mijn hoofd, maar het waren er in elk geval 8, en nog 1 dvd:

Rammstein - Reise Reise
Rammstein - Herzeleid
Sarah McLachlan - Afterglow (damn die is goed!)
Soundtrack James Bond - Tomorrow never dies
Limp bizkit - Significant other
Orgy - Candyass
soundtrack Dirty Dancing (cadeautje voor mam)

DVD: Cradle of filth (titel weet ik niet, maar het ziet er in elk geval lekker EVIl uit  >:D )
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

R

Die van sarah is heerlijk. Zo heeft ze er nog meer. Mirrorball is ook O0

Berserker

Ah oke, ik zal haar in de gaten houden. Het is echt mega genieten met deze cd over mijn nieuwe Quadral speakers. Echt heerlijk!
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

manco401

Citaat van: garmtz op januari  5, 2007, 13:41:01
Schandalig... ;)   Eén van de mooiste pop-albums ooit IMHO.

Akkoord, maar het allerbeste pop album blijft voor mij "69 love songs" van de Magnetic Fields (3 cds eigenlijk)

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta