welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Marc R

Keane wordt inderdaad voor erg lage prijzen verkocht, heb hem zelf ook voor 4,99 op de kop getikt (legaal en nieuw  :) ).

Heb overigens afgelopen week de dvd van gladiator gekocht. Had hem al op VHS  :-X (waar ik toendertijd nog dik 40 gulden voor neer moest leggen), maar voor €3,99 kon ik hem niet laten liggen.

Rody

Citaat van: Marc R op september  8, 2005, 23:20:05
Keane wordt inderdaad voor erg lage prijzen verkocht, heb hem zelf ook voor 4,99 op de kop getikt (legaal en nieuw  :) ).

Heb overigens afgelopen week de dvd van gladiator gekocht. Had hem al op VHS  :-X (waar ik toendertijd nog dik 40 gulden voor neer moest leggen), maar voor €3,99 kon ik hem niet laten liggen.

Ik kan me nog een tijd herinneren dan de DVD van Gladiator bij V&D 90 gulden kostte  :D

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Marc R

Citaat van: Rody op september  8, 2005, 23:24:12
Ik kan me nog een tijd herinneren dan de DVD van Gladiator bij V&D 90 gulden kostte  :D

Gelukkig veranderen tijden ;)  :D

asterduc

Jean Michel Jarre in China.

Voortreffelijk beeld, klank en licht.
Jammer van de muziek, ben er bijna bij in slaap gevallen, ook al stond die loeihard.

Dit is een DVD voor een goede HT set.
Gooi alle surround test DVD's maar weg. Deze is beter. Je weet op momenten niet meer waar je moet naar luisteren, het komt van alle kanten, maar wel zuiver. De sound is direct van  de tafel opgenomen, je hoort het publiek alleen als de regiseur dat wil. Daardoor blijft soms het live gevoel wat achterwege, maar je krijgt daar wel detail voor in de plaats.

Ook diepe bas heeft ie. Op een bepaald moment was het sublaag weg, en mijn subje trekt in mijn HT room toch tot 17 Hz. 

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102

Jimmy Conway

Vandaag afgetikt   :):

BeCool
Loveactually
The People Under the Stairs
From Dusk Till Dawn
Blow
The Aviator
Brotherhood of the Wolf
Donnie Darko SE
Hero SE
Evil Dead
Big Fish

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Jimmy Conway

Citaat van: Audiofiel op september 10, 2005, 08:15:21
Welke winkel was vanochtend om 0:08 al open? >:D ;D

Eeeeuh, ik bedoelde winkelruit ingetikt  >:D

sjjjeeezus, jullie zien ook alles zeg

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Joep

Ik had al lang de cd versie van Dave Brubecks "Time Out", maar heb hem sinds kort ook op de originele LP! Niet goedkoop maar elke cent waard bij het luisteren! Luister alleen al eens naar de openingsbekkens op "Three To Get Ready". P R A C H T I G ! !

@ Jiri: misschien toch een platenspelertje erbij voor dit juweeltje?  ;)

Joep

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

supermuis

vanmiddag once upon a time in the west gekocht bij media markt voor 13,50.wat een geweldige film,zeer mooi beeld ,dat hebben ze prima gedaan ,en die muziek -geweldig-de dvd ziet er ook geweldig uit is een special collectors item in 5.1.kooptip.

Jimmy Conway

Een geweldige uitgave, deze Once Upon a Time in the West.
Toen hij uitkwam heb ik hem meteen aangeschaft.

Sjors

Citaat van: Jimmy Conway op september 12, 2005, 17:49:13
Een geweldige uitgave, deze Once Upon a Time in the West.
Toen hij uitkwam heb ik hem meteen aangeschaft.

Wat betaalde je er toen voor?

Groet, Sjors

Jimmy Conway

Citaat van: Sjors op september 12, 2005, 18:21:29

Wat betaalde je er toen voor?

Groet, Sjors

Wat hij op dat moment waard was  ;)
(zo'n € 25)

supermuis

ik geloof dat er ook zo"n uitgave is van de good the bad and the ugly,komen volgende week weer binnen bij mm,ga er meteen een aanschaffen

JürgenW

Citaat van: Proprius op september 11, 2005, 12:53:20
Ik had al lang de cd versie van Dave Brubecks "Time Out", maar heb hem sinds kort ook op de originele LP! Niet goedkoop maar elke cent waard bij het luisteren! Luister alleen al eens naar de openingsbekkens op "Three To Get Ready". P R A C H T I G ! !

Had/heb je de geremasterede cd? Die heb ik (van Columbia) en ik vind haar een heel mooi geluid gevend, maar heb ze niet vergeleken met de LP.

R

Antonio forcione - tears of joy. naim label. tnx bjorn.

Magura

Eric Clapton - Chronicles
Leonardo Amuedo - Angel de la Guardia
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Magura

Het is inderdaad een hele mooie cd, heb de cd gekocht op aanraden van iemand op het forum.
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

advr

Citaat van: Matthijs op september 13, 2005, 12:59:57
Het is inderdaad een hele mooie cd, heb de cd gekocht op aanraden van iemand op het forum.

Frenkb zeker ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Magura