welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

aMUSEd

The killers - Hot fuss
Limp bizkit - Results may vary

Rody

kippekop

Citaat van: Rody op augustus  9, 2005, 16:28:09
Even weer wat relaxte avondmuziek gekocht :)
Jack Johnson:

Brushfire Fairytales

On and on

In between dreams

En de System of a down collectie (legaal) compleet maken:

Lekkere muziek van jack johnson :) Ik heb zelf inmiddels zo'n grote lijst nieuwe cd's die ik wil kopen.... stuk of 40 :(
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

aMUSEd

Citaat van: Rody op augustus  9, 2005, 17:05:38
En dat is helemaal waar  ;)

Je doelt op de cd's van Limp bizkit?.. dat vind ik nl ook.

Rody

Moony

Vandaag in de brievenbus:

Joe Jackson - Night & Day

beunky

Na een klein beetje gehoord te hebben gisteren bij Martin en Miranda (alwaar het net als de vorige keer ontzettend gezellig en veel te laat was ;D) heb ik vandaag maar direct in pre-order bij Amazon.de de nieuwe cd van Opeth besteld:

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Romano

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Jimmy Conway

Kon me even niet bedwingen bij de FRS.

Mystic River
Gangs of New York
Star Trek: The Motion Picture
The Terminator
A beautiful mind
Swordfish
L.A. Confidential
Chicago
Vertical Limit
Spiderman

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

blue-eyes

Een deel uit Walking with Dinosours

Ik kon me ook weer niet bedwingen bij FRS ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Romano

Jimmy Conway

TheBaz

• Pulpfiction
  • Scarface
  • The Greenmile
(legaliseren van de collectie ::))
" I knew it... I'm surrounded by assholes!!"

wh-vanderpost

Onderweg: de nieuwe 2005 editie van de 2 dvd - Special Edition van Apollo 13, met DTS soundtrack bij de film (in tegenstelling tot de R1 versie waar alleen DTS bij de Imax versie zit :P)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

BOUBOU

Citaat van: Romano op augustus 10, 2005, 15:05:35
en ik zeg het is geen muziek.

Ik vindt de soundtracks uit Godfather I, II en III ook zeer mooi :o

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Romano

Citaat van: BOUBOU op augustus 10, 2005, 17:01:19
Ik vindt de soundtracks uit Godfather I, II en III ook zeer mooi :o

MvGr. BOUBOU

daar ben ik mee eens ;)

JürgenW

Van Leest heeft in Maastricht momenteel de actie 3 DVD's (of cd's) voor 12,50 Euro.
Vandaag kwam ik met 30 stuks thuis; o.a. ca. 8 Asiamania-films (hongkonglegends); een paar klassieker (Postman always rings twice, 1946; Callas Forever (van Zefirelli); Boris Karloff, in Bride of Frankenstein, uit 1935, maar remastered; enz.
Weer lekker veel geld bespaard. ;D

Moony

Citaat van: JürgenW op augustus 11, 2005, 18:53:54
Weer lekker veel geld bespaard. ;D

Nou ja......als je echt had willen besparen had je beter thuis kunnen blijven.  :P

Geintje natuurlijk, altijd leuk die acties!  ;)

blue-eyes

Citaat van: Moony op augustus 11, 2005, 20:10:01
Nou ja......als je echt had willen besparen had je beter thuis kunnen blijven.  :P

Geintje natuurlijk, altijd leuk die acties!  ;)

En veeeeeeeeeeeeeeeeel
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

jowi

Alanis Morisette, Jagged Little Pill Acoustic. Lekkere muziek, zeker als je het origineel door en door kent. De rauwe, "angry young girl" kantjes zijn eraf, en vervangen door een heerlijk mellow, bijna melancholisch acoustisch sausje... zonder dat het een rip-off is van het origineel. Het is alsof het album, met Alanis zelf, ook volwassen is geworden, en afstand heeft kunnen nemen van een onrustig verleden. Erg fraai... en brengt voor mij een hoop herinneringen terug aan die tijd, die ik, dankzij dit album, ook een betere plaats kan geven.

R

Citaat van: jowi op augustus 11, 2005, 20:25:43
Erg fraai... en brengt voor mij een hoop herinneringen terug aan die tijd, die ik, dankzij dit album, ook een betere plaats kan geven.

De cd heeft je zo te lezen ook wel een beetje in een melancholische bui gebracht. Er staan idd een paar erg lekkere nummers op.

JürgenW

Citaat van: Blue-Eyes op augustus 11, 2005, 20:18:01
En veeeeeeeeeeeeeeeeel

Daar zit iets in; ik moet trachten ze nog goedkoper te krijgen (dan kan ik ook nog meer kopen)! ;D

R

Citaat van: jowi op augustus 11, 2005, 20:25:43
Alanis Morisette, Jagged Little Pill Acoustic. Lekkere muziek, zeker als je het origineel door en door kent. De rauwe, "angry young girl" kantjes zijn eraf, en vervangen door een heerlijk mellow, bijna melancholisch acoustisch sausje... zonder dat het een rip-off is van het origineel. Het is alsof het album, met Alanis zelf, ook volwassen is geworden, en afstand heeft kunnen nemen van een onrustig verleden. Erg fraai... en brengt voor mij een hoop herinneringen terug aan die tijd, die ik, dankzij dit album, ook een betere plaats kan geven.

Heb hem ook maar even gekocht. Ebay is the way to go.