welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Raphie

JBL PRX Power!

blue-eyes

Citaat van: Raphie op augustus 22, 2005, 18:24:58
FRS Outlet in Batavia Stad

had je niet even twee mee kunnen nemen of iig even bellen ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Rody

#1902
Weer een hele hoop  :D
20% kortinglink bij CDwow, dussss...

CD's:
Robbie Williams - Swing when you're winning


Paul McCartney - Chaos and creation in the back yard


Tracy Chapman - Where You Live


Tracy Chapman - Collection


Royksöpp - The Understanding (Digi-pack with Bonus CD)


Royksöpp - Melody A.M.


Kane - Fearless


Amos Lee - Amos Lee


Fourplay - Fourplay


Fourplay - Between the sheets


Nick Drake - Pink moon


Larry Carlton - The very best of Larry


DVD's:
The O.C. - Season 1 (voor het zusje)


The O.C. - Season 2 (voor het zusje)


Zoolander  ;D


The Shield - Season 3 (R1)  Vik Mackey's gonna kick some @$$  8) :P


Sin City Limited Edition (R3)


.
.
.
.
Zo, dat was weer een hoop (geld)  ;D



FrankB

Was Royksöpp nou met de dame met de prachtige stem?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Raphie

Citaat van: Blue-Eyes op augustus 22, 2005, 19:38:10
had je niet even twee mee kunnen nemen of iig even bellen ;D


Ze hebben er nog een stuk of 30...
JBL PRX Power!

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Romano

ik heb net Norah Jones come away whith me gekocht.


Spacebass

Zo vandaag er maar weer eens een Bassisten dagje van gemaakt  ;D  ;D


Stanley Clarke - A Journey To Love



Richard Bona - Reverence



Richard Bona - Munia/ The Tale



blacklotus

#1908
Vandaag maar eens weer naar de MM geweest

Mvg Black
Versterker  :Duson PA-75
Tuner       :Duson T 100
Cd speler   :Duson CD 150
Luidspreker :Usher CP-6311

R

#1909
Die cd van john mayer room for squares is erg lekker, alanis trouwens ook. laat eens weten hoe die ander van john mayer is.

blacklotus

#1910
De andere Van John mayer is ook wel lekker in het gehoor maar een tikkeltje anders maar vind Room for Squares
iets beter.
Ik mocht maar vier bijlagen plaatsen vandaar dat ik er nog eentje hier bij plak
Versterker  :Duson PA-75
Tuner       :Duson T 100
Cd speler   :Duson CD 150
Luidspreker :Usher CP-6311

Rody

Citaat van: blacklotus op augustus 23, 2005, 23:17:14
De andere Van John mayer is ook wel lekker in het gehoor maar een tikkeltje anders maar vind Room for Squares
iets beter.
Ik mocht maar vier bijlagen plaatsen vandaar dat ik er nog eentje hier bij plak

Toevallig, die van Tracy Chapman heb ik ook besteld gister  :)

asterduc

#1912
Net nog enkele Smooth Jazz CD's bijgekocht. Allemaal aanraders als je van het genre houdt.
Joe McBride - Texas Rhythm Club (HDCD).
Steve Oliver - 3D.
Sergio Mendes - Oceano (prachtige afwisselende songs).
Chieli Minucci - Got it going on (minder goed dan zijn vorige, maar wat een totaalsound hebben zijn CD's, jammer dat ze niet HDCD zijn).
Jeff Golub - Dangerous curves (70's sound, vandaag opgenomen met de beste muzikanten)
Chris Botti - when I fall in love (very smooth)
Nils - Pacific coast highway (geheimtip zou een duitser zeggen)
Marcus Miller - Silver rain (my all time teacher and favorit, typisch Marcus)... en die hoed!

Heb vandaag wat van mijn collectie op eBay gezet (CD's en DVD's).
Kijk op   http://search.benl.ebay.be/_W0QQsassZasterduc

Er zit wat van alles tussen, Des'ree, Marsalis, Smooth Jazz, Miles (20 bit rem), Tori Amos (ik kan dat mens niet aanhoren), R.E.M. (idem).
Het zijn vooral minder bekende CD's, ik denk dat ze daarom niet hoog in prijs gaan. Misschien toch interessant voor enkele forumleden. Gewoon meebieden! De meeste schijven zijn slechts éénmaal gespeeld (zo slecht vind ik ze  ;D)

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102



Spacebass

Heb je niet het gevoel dat Marcus momenteel veel van zijn oude bekende riedeltjes aan het herhalen is?  BIj nieuwere nummers heb ik steeds...heee welk nummer was dat nou ook al weer  :(

asterduc

Citaat van: Spacebass op augustus 24, 2005, 00:01:38
Heb je niet het gevoel dat Marcus momenteel veel van zijn oude bekende riedeltjes aan het herhalen is?  BIj nieuwere nummers heb ik steeds...heee welk nummer was dat nou ook al weer  :(

Klopt, dat vind ik ook van The Beatles, Rolling Stones, Tracy Chapman, Cassandra Wilson, Miles Davis, Elton John, , kortom van alle muzikanten met enkele  uitzonderingen  ;D

Kijk, Marcus heeft zijn eigen stijl. Alle huidige bassisten die iets meer doen dan alleen maar een 12 bar blues spelen, zijn beinvloed geworden door Marcus Miller. Hij is een trendzetter net zoals Jaco (je hebt er net een CD van aangekocht merk ik), Stanley C, jaja ook Mark King.  Dus van mij mag hij dat, punt amen en uit.  O0

Spacebass, zoek jij toevallig nog wat uitzonderlijk Bass spul? ik heb nog wel wat liggen (sealed zelfs)

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102



Spacebass

Citaat van: asterduc op augustus 24, 2005, 00:09:05
Klopt, dat vind ik ook van The Beatles, Rolling Stones, Tracy Chapman, Cassandra Wilson, Miles Davis, Elton John, , kortom van alle muzikanten met enkele  uitzonderingen  ;D

Kijk, Marcus heeft zijn eigen stijl. Alle huidige bassisten die iets meer doen dan alleen maar een 12 bar blues spelen, zijn beinvloed geworden door Marcus Miller. Hij is een trendzetter net zoals Jaco (je hebt er net een CD van aangekocht merk ik), Stanley C, jaja ook Mark King.  Dus van mij mag hij dat, punt amen en uit.  O0
LOL  ;D  Je bent ver voorbij het normale "fan" zijn "van" ;D !! Ik hou verder commentaar dan ook voor mijzelf ;D  ;D;) )  Nou ja 1 ding dan, Stanley Clarke is mijn held ;D  Koop ik alleen zijn oude werk (die ik ook op LP heb). Dat nieuwe spul van hem vind ik ook niet echt geweldig  :( 

CitaatSpacebass, zoek jij toevallig nog wat uitzonderlijk Bass spul? ik heb nog wel wat liggen (sealed zelfs)
Mail maar een lijstje  ;)
Maar ben dus niet op zoek naar "freakende tot bassist gebombardeerde gitaristen"  ;) ;D

asterduc

Citaat van: Spacebass op augustus 24, 2005, 00:21:36
LOL  ;D  Je bent ver voorbij het normale "fan" zijn "van" ;D !!
ik heb 15 jaar in dat milieu meegedraaid, dan ervaar je, beleef je en vooral beoordeel je die muziek anders dan een 'normale muziek luisteraar'. 

CitaatStanley Clarke is mijn held ;D  Koop ik alleen zijn oude werk (die ik ook op LP heb). Dat nieuwe spul van hem vind ik ook niet echt geweldig  :( 
Mail maar een lijstje  ;)
Ach, hij heeft wel wat ja. Ik herinner mij een optreden in open lucht in duitsland waarbij hij gewoon tussen het publiek ging staan spelen, dat moet einde 80'er jaren geweest zijn. Dat publiek bestond uitsluitend uit bassisten. Het was net de Paus die zich in binnen een groep christenen begaf.
Ik kijk bij gelegenheid wel eens wat hier nog rond ligt. Op mijn eBay lijstje vind je alvast Carol Kaye  ;) en Alain Caron (Uzeb).

CitaatMaar ben dus niet op zoek naar "freakende tot bassist gebombardeerde gitaristen"  ;) ;D
hela hela, een beetje respect graag!

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102



Spacebass

#1917
Citaat van: asterduc op augustus 24, 2005, 00:36:51
ik heb 15 jaar in dat milieu meegedraaid, dan ervaar je, beleef je en vooral beoordeel je die muziek anders dan een 'normale muziek luisteraar'. 
Idem, alleen ietsjes langer..zowel als liefhebber, (hobby)muzikant, tot en met geluidstechniek  ;)

CitaatAch, hij heeft wel wat ja.
  ;D
CitaatIk herinner mij een optreden in open lucht in duitsland waarbij hij gewoon tussen het publiek ging staan spelen, dat moet einde 80'er jaren geweest zijn. Dat publiek bestond uitsluitend uit bassisten. Het was net de Paus die zich in binnen een groep christenen begaf.
Terecht!!  ;D

CitaatIk kijk bij gelegenheid wel eens wat hier nog rond ligt. Op mijn eBay lijstje vind je alvast Carol Kaye  ;) en Alain Caron (Uzeb).
  8)  IK ga wel ff rondsnuffelen!

Citaathela hela, een beetje respect graag!
  ???  ;D  Nou ja, je hoort wel vaker van bassisten die eigenlijk gitarist zijn maar dat "de band" eigenlijk een bassist nodig heeft en tja zo is de gitaristen-bassist geboren  ;D (Er zitten daar overigens onnavolgbare types bij  :o)  Maar goed, ik had het dus niet over Marcus  ;)

ps
Wat ik overigens wel cool vindt van Stanley, is dat hij tegenwoordig kansen geeft aan nieuw talent. Dan speelt ie "tweede bas" en laat gewoon een jonge knul zijn talenten tonen  O0

kippekop

#1918
Citaat van: Ruben op augustus 23, 2005, 23:13:39
Die cd van john mayer room for squares is erg lekker, alanis trouwens ook. laat eens weten hoe die ander van john mayer is.

Ik kan zijn stem dus echt geen seconde aanhoren, verschrikkelijk, ben al allergisch voor het grootste gedeelte van mannenstemmen...maar hem vind ik dus echt niks :)

TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

TheSpeedSkater

Een dvd van Metallica, The Big Lebowski (geniale film ;D) & Chocolat voor mijn vriendin..Koopie nu bij de FRS
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

myself

heb maar even ebay leeggekocht  ;D

- Das boot, directors cut
- Pearl Habour, 3CD edition
- Dances with wolves, ook al de extra lange uitvoering

- Madonna, Ray of light
- Blof, omarm. Maar eigenlijk alleen voor de bonus DVD die erbij zit. Blof, live in paradise met oa christina branco. Dat was een van de eerste DVD's waar ik naar luisterde op een show waar ik heel erg kippenvel van kreeg. Nu EINDELIJK gevonden.
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

molle

Citaat van: TheSpeedSkater op augustus 25, 2005, 22:00:27
Een dvd van Metallica, The Big Lebowski (geniale film ;D) & Chocolat voor mijn vriendin..Koopie nu bij de FRS

Big Lebowski is O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

BOUBOU

Vandaag binnen gekregen  :)

Royksöpp - The Understanding
Royksöpp - Melody A.M.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Rody

Citaat van: BOUBOU op augustus 26, 2005, 19:35:51
Vandaag binnen gekregen  :)

Royksöpp - The Understanding
Royksöpp - Melody A.M.

MvGr. BOUBOU

Heb ik je geinspireerd?  :P

Voor mij vandaag:
Michael Bubble - It's time


en

Michael Bubble - Self-titled


Ik zat een beetje op bol.com te surfen en dan kan je leuk previews luisteren.
Na 1 nummer had ik ze al besteld  ;D Bij cd-wow dan ;)
You should listen to this :)

garmtz

Citaat van: Rody op augustus 26, 2005, 19:40:44
You should listen to this :)

Ik ken het, ik vind het vreselijk, net als Jamie Cullum...  :-X  Smaken verschillen...  ;)