welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Point7

- Hellboy: Director's Cut Gift Set (met beeldje)
- The Punisher
- Man On Fire
- Invasion Of The Body Snatchers
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

oud_account_1

Donald Fagen - Kamakiriad
There's something (more) about Mary (nog geen 15€ bij de makro)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Tube-freak

Citaat van: kohns op februari 15, 2005, 15:17:27
DVD:
- STAR WARS TRILOGY (Part 4,5 and 6) (remastered 5.1EX sound)

DVD-A:
- Diana Krall: Live in Paris

CD:
- Renee Olstead: Renee Olstead

heb jij ook dat bij die star wars trilogie de menus enzo in het frans zijn.
Ik kom er op zich wel uit maar ik irriteer me er mateloos aan.  Koop je een orginele cd in NEDERLAND, verwacht je op zijn minst dat er OF Nederlands of ENGELSE menus zijn, maar niet van dat irritante franse geneuzel.

Waneer word dat frans nou is een keer veboden bij wet.  Niemand spreekt die taal toch.....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Scarp

Heb je de instellingen van je DVD speler wel correct? Bij mij staan ze er gewoon in het engels, maar waarschijnlijk gebruikt ie instellingen van je dvd speler om te kijken welke taal voor de menu's te gebruiken.

Movievault

onder inpuls van Reinier Brotherhood of the wolve mooie film trouwens

Hackers
Gaya
helen of troy
insurection star trek

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

advr

onder invloed van FrenkB
de SACD van Patricia Barber gekocht Modern Cool. ;D ;D

Zeer koeeeeel echter mijn cd speler pakt hem niet......... >:D >:D >:D

schijnbaar kunnen niet alle cd spelers de cd laag niet vinden. voorlopig maar een copietje gemaakt. die doet het wel. mijn cd speler heeft reeds een nieuwe laser en een aparte voeding voor de Trichord klok. het mag allemaal niet baten.

iemand dit meer meegemaakt???

Ad. ??? ???
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Sjors

Citaat van: advr op februari 20, 2005, 08:53:51

iemand dit meer meegemaakt???

Ad. ??? ???

Jep, beneden in de woonkamer hebben mijn ouders het Bose 321 home entertaiment systeem, zij hadden het probleem ook dat hij de cd's met kopieër beveiliging en de sacd's niet las, ik heb toen een @mailtje naar Bose gestuurd en ik kreeg zeer netjes antwoord terug die zelfde dag nog, en na dat ik het serie nr had doorgegeven, kreek ik een paketje thuis, de volgende dag! met daarin een Upgrade DVD, nadat ik deze had laten draaien, leest hij alles  8)

Groet,  sjors

advr

Citaat van: Sjors op februari 20, 2005, 17:25:32
Jep, beneden in de woonkamer hebben mijn ouders het Bose 321 home entertaiment systeem, zij hadden het probleem ook dat hij de cd's met kopieër beveiliging en de sacd's niet las, ik heb toen een @mailtje naar Bose gestuurd en ik kreeg zeer netjes antwoord terug die zelfde dag nog, en na dat ik het serie nr had doorgegeven, kreek ik een paketje thuis, de volgende dag! met daarin een Upgrade DVD, nadat ik deze had laten draaien, leest hij alles  8)

Groet,  sjors

helaas heb ik een Audio Analogue Paganini CD speler die niet van nieuwe firmware te voorsien is. ...   :P :P

misschien toch maar een andere cd speler kopen. :o

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Ettepet

- The Duel (R1, DTS)
- Jurassic Park III (R1, DTS)
- Sky Captain and the World of Tomorrow (R3, DTS)
- en nog 1 of 2 titels die vast geweldig zijn  ;D  (vergeten welke, en geen goed emailadres opgegeven bij cd-wow, komen ongetwijfeld deze week binnen)

blue-eyes

De laatste CD van Mark Knopfler (nog 2 dan heb ik alle 25 cd's van de Knoplers, Dire Straits) en de laatste ontbrekende DVD van Babylon 5. Een DVD met daarop de films, nog nooit gezien maar volgens mij 3 delen uit de serie maar dan de extended versions.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

patrick_vdb

Hi,

Laatste aanschaf op software-gebied was The Soprano's seizoen 1 t/m 4. In nog geen week al anderhalf seizoen er doorheen gedraait....Heerlijk! 8)

mvrg

Patrick

Robbo

patrick_vdb

Hi Rob,

Nee, nog niet :-[ Maar zelfs op een doornormale TV is het al genieten ;)

mvrg

Patrick

bellecoupe

Citaat van: papaleo op februari 14, 2005, 19:09:59
Nu heb ik deze DVD ook al weer een tijdje, heerlijke muziek (DVD), maar het is me nu pas opgevallen dat bij deze DVD de centerspeaker helemaal niet mee doet terwijl het een 5.1DTS registratie is.
Ik ben erg benieuwd of dit bij meerdere is opgevallen die deze DVD bezitten of is er wat mis met mijn exemplaar?

Leo

Ik heb de DVD afgelopen zaterdag aangeschaft, en mij is ook opgevallen dat er totaal geen signaal middels het centerkanaal uitgestuurd wordt, ondanks de spec's DD5.1/DTS5.1.

Ik ga toch terug naar de zaak, want het geluid valt mij toch enigzins tegen.

mradem

papaleo

Citaat van: bellecoupe op februari 21, 2005, 15:31:32
Ik heb de DVD afgelopen zaterdag aangeschaft, en mij is ook opgevallen dat er totaal geen signaal middels het centerkanaal uitgestuurd wordt, ondanks de spec's DD5.1/DTS5.1.

Ik ga toch terug naar de zaak, want het geluid valt mij toch enigzins tegen.

Het is mij pas opgevallen na dat ik toevallig even dicht bij de center moest zijn,anders had ik nu nog niet geweten.  ;D
Dus met andere woorden het klinkt verdomd goed zonder center ik mis hem totaal niet,het lijkt net of de stem van Joss uit de center komt....
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

christian19

DVD's:
           Ace ventura pet detective 1&2
           Critical decision
           The goonies 
           Mars attacks
           south park (the movie)
CD's:
           Far and away (soundtrack)
           Dances with wolves (soundtrack)
           Legends of the fall (soundtrack)

Scarp

CD's:
Nils Petter Molvaer - Steamer
Isis -  Panopticon
Shining - in the kingdom of kitsch you will be a monster

Sjors

Zojuist op de deurmat: 'Buddha-Bar IV'   :)

Groet, Sjors

Raphie

Citaat van: Sjors op februari 24, 2005, 17:34:17
Zojuist op de deurmat: 'Buddha-Bar IV'   :)

Groet, Sjors

Wel direct bij George V besteld neem ik aan? scheelt zo'n 60% bij wat anderen er voor vragen. Erg lekkere CDs die Budha Bars ff doorbijten op het etinsche, maar na paar keer draaien ERG lekker
JBL PRX Power!

Sjors

Citaat van: Raphie op februari 24, 2005, 17:38:36
Wel direct bij George V besteld neem ik aan? scheelt zo'n 60% bij wat anderen er voor vragen. Erg lekkere CDs die Budha Bars ff doorbijten op het etinsche, maar na paar keer draaien ERG lekker

Jep direct van George :)

dat scheelt idd erg veel! Bij Bol.com vragen ze al gauw €43,-  :-X

Van cd1 De eerste 2 nr kende ik al, van de Dyanaudio Demo DVD.

Heb je die trouwens ook eens gezien?

graafke

Gisteren:  Diana Krall - the girl in the other room

PietB

christian19

Vandaag CD, andre rieu, fiesta

morgen DVD's, lethal weapon 1 tot 4

christian19

Lethal weapons gehaald plus, Escape from New York.