welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Lex Groningen

Vandaag weer 3 voor €25,-
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

Vande

Vorige week Salif Keitha-Follon the Past gehaald.
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 - Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

8mile

FLEETWOOD MAC then play on ( voor de tweede keer want de cd deed een beetje raar en geloof het of niet deze cd is duister en er staan 13
nummers op)
PAT METHENY&LYLE MAYS as falls Wichita, so falls Wichita falls ( ook een beetje duister maar vooral toch sfeervol )
de DETROIT SPINNERS GREATEST HITS heb ik besteld en komt er aan ( dit is een van de vele cd's die ik heb waar maar een goed nummer op staat - I'll be
around -maar omdat ik dit nummer zooo goed vind moet ik het perse hebben. )

Ronin79

Deze had ik al genoemd onder Bluray, maar het is een Dubbel DVD

wil

Brel est le roi, les chanteurs sont son hommageurs:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

HTip

De volgende SACD's

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

kieskes

HTip

Citaat van: DVDGuy op december 10, 2009, 12:52:36
Je was me net voor; veel (luister) plezier
Dank je! Volgende keer ben jij waarschijnlijk sneller ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Perfectionist

Echt geweldige registratie van de 25Live wereldtour. Zeer aan te raden voor alle George Michael en oud Wham fans.
Cambridge Audio CXN100 streamer / CXC CD loopwerk / Arcam FMJ A32 versterker / KEF R5 luidsprekers / Chord Shawline bekabeling

peterrr

Citaat van: Perfectionist op december 10, 2009, 20:09:28

Echt geweldige registratie van de 25Live wereldtour. Zeer aan te raden voor alle George Michael en oud Wham fans.

Ik heb hem net besteld,  ;D

Zelf ook de Yello virtuel concert erbij besteld.

groet peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Perfectionist

Citaat van: peterrr op december 10, 2009, 21:40:02
Ik heb hem net besteld,  ;D

Zelf ook de Yello virtuel concert erbij besteld.

groet peterr

Wordt genieten, Gm heeft een geweldige livestem, ben ooit begin 90-er jaren naar een GM concert geweest met mijn toenmalige vriendin, maar zijn live performance is eerder nog wat beter geworden.
Cambridge Audio CXN100 streamer / CXC CD loopwerk / Arcam FMJ A32 versterker / KEF R5 luidsprekers / Chord Shawline bekabeling

peterrr

George M..Hier is het zo`n beetje de enigste artiest die we allebei goed vinden... ;D

Snel nog even "plato" in Utrecht bezocht ( mooie zaak heren echt een vooruitgang  :clapping:)

Hell/Teufelswerk

Tja... Duits kruising van Kraftwerk en Yello met medewerking van Oa. Kruder,Brian Ferry,P-diddy( wie !!)  o,ja tis Duits.. :-X

groet Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

djaxx

wil

Wat mij betreft één van de beste violisten: Kim Kashkashian. Kenmerkend voor haar spel is het aaneensluiten van klanken zoals de menselijke stem dat van nature ook doet. Ze speelt hier de muziek uit de film Ulysses' Gaze:

Eleni Karaindrou, Kim Kashkashian e.a.

en een meester in de modernistische jazz:

Charles Lloyd Quartet - Rabo de Nube

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Rob Eric Blank

Citaat van: peterrr op december 11, 2009, 17:54:36
Snel nog even "plato" in Utrecht bezocht ( mooie zaak heren echt een vooruitgang  :clapping:)

De locatie is net niet meer zo lekker in de stad. Hoewel ik het een heerlijke zaak vind. Ik koop veel online, maar daar een cd uitzoeken is ook wel een soort feestje!

wil

Ik kon het niet laten...

Gekocht op eBay, nog even wachten tot het vanuit Canada overgevlogen is:

Kim Kashkashian - Neharot

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Audiofiel

Ik had nog maar 1 Blu-ray in mijn bezit toen ik mijn BD-speler kocht. Daar moest verandering in komen, dus maar even wat schijfjes gekocht:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Valkyrie

Citaat van: Audiofiel op december 22, 2009, 20:52:20
Ik had nog maar 1 Blu-ray in mijn bezit toen ik mijn BD-speler kocht. Daar moest verandering in komen, dus maar even wat schijfjes gekocht:

Dat is meteen een flinke collectie :o
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

HTip

Mooie collectie :thumbs-up: Nu nog in het juiste topic ;) :D
Showcase - Topic

Audiofiel

Citaat van: HTip op december 23, 2009, 08:08:12
Mooie collectie :thumbs-up: Nu nog in het juiste topic ;) :D

Ha! Dank je wel. Ik dacht al, zo'n topic zal er vast al wel zijn, maar met de zoekfunctie vond ik hem niet. Nu dus in het goede topic geplaatst. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

eduard

Afgelopen week een aantal cd's gekocht
Forever In Love: The Best Of Kenny G"
"Quiet Nights"Diana Krall; 
Abnormally Attracted To Sin"Tori Amos   
"Essential Alison Krauss"
"Close To Home"Beverley Craven;
"Balm in Gilead"Rickie Lee Jones;   
"Midwinter Graces - Deluxe"Tori Amos;   
The Essential Yo-Yo Ma"
Christmas Songs"Diana Krall; 
Vanessa-Mae Platinum Collection [United Kingdom]"   
Ultimate Jazz Christmas" Various Artists;     
Gold - The Best Of Spandau Ballet"   
"Songs of Joy and Peace: Deluxe Edition" Yo-Yo Ma and Friends;     
"Insomnia - The Best Of"  Faithless; 
A Piano: The Collection"Tori Amos

mikeske

Nice  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

balboa

Citaat van: Joep op oktober 10, 2009, 21:14:36
vandaag een supervette plaat gekocht: Nosaj Thing - Drift

Master van het terugdraaien van de muziek. Echt freaky en echt supervet. Hiphop-beats en een zwarte dreiging die toch redelijk optimistisch blijft. Drijvende kracht, nee, stuwend is het woord. Bwoap, bwoap. :)

Fantastische CD. Kende m al wat langer, maar heb hem pas net in huis. Heerlijk!
- 2 x Emotiva XPA-1 - Emotiva XSP-1 vv - Emotiva XDA-2 DAC / voorversterker - Aurum Cantus Volla - LAT SS-1000 MK II - Sennheiser 650 -