welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

SjoerdH

Citaat van: Proprius op november 29, 2007, 19:22:07
Ik heb die cd van Beirut ook (en was bij het concert), maar ik vind het te eentonig. De nummers lijken een beetje teveel op elkaar in mijn oren. Het sfeertje is inderdaad een iets melancholisch Frans en de instrumenten lopen erg uiteen en zijn voor 90% akoestisch. Het concert was voor mij hetzelfde, zelfde monotone stem, aangevuld met sterke drank omdat hij ziekig was (dus hing dronken aan de microfoon). Na 3 kwartier had ik het wel gehad eigenlijk. Het deed me denken aan Sufjan Stevens, maar dan zonder het geniale en dan in combinatie met Yonderboi voor het oude-platen-gevonden-en-kijken-wat-daar-op-staat sfeertje. Wel leuk voor op de achtergrond. Wacht, ik zet hem gelijk even op!
:)
Het is inderdaad eentonig, maar aangezien de muziek goed is, is dat niet direct een slechte zaak. Wel als je het al een tijdje luistert natuurlijk, je moet het een beetje zien als een concept-album. ;)  Het is wel een echte CD-band vind ik, live lijkt het me (inderdaad) niks.

Rody

Panic

Singletje, moet nog wel binnenkomen:

De originele versie en de 2007 versie voor Comic Relief.  :)
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Sjors

Vangelis 'Voices'

Vangelis 'Direct'

Groet, Sjors

DVDGuy

Aangenaam Klassiek Editie 2006 [2 CD + DVD]

Tina Turner - One Last Time Live in Concert [DVD]

Joe Cocker - The Best of Joe Cocker Live [DVD]

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

peterrr

De titel dekt de lading.....

Earl zinger:
Put your Phazers on stun and trow your health food skyward.

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

ajbeefde

Citaat van: Sjors op november 29, 2007, 23:31:13
Vangelis 'Voices'

Vangelis 'Direct'

Groet, Sjors

Goede keus..... heb bijna alles van Vangelis, de cover van Direct kon ik nog niet......
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Minguel

Vandaag uitgekomen en direct gekocht voor € 9,99  :o, de nieuwste van Trijntje Oosterhuis.
Versterker    : Marantz PM11S2
Mediaspeler  : Marantz NA8005
Speakers      : Dynaudio FOCUS 220 II
Sub              : REL S3

Paul1967

U2- the Joshua tree superdeluxe 20th aniversary remaster edition (2cd + dvd) lag gister op de mat. :D

CD klinkt een stuk beter dan origineel uit 87 (dynamischer en minder schel).
De bonus cd bevat 14 tracks waaronder de 7 missing tracks (b-sides van de singles), en de andere helft is nooit eerder gereleased en grotendeels zeker de moeite waard.
De live in Paris dvd is goed qua concert maar niet schokkend qua beeld en geluid. Bijgeleverd 56 pag. boekje is mooi met o.a foto's van Anton Corbijn.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

peterrr

Wederom mijn grote dank aan Goeroe Ferry "Soulshow" Maat

Deel 5 in de super serie Soulshow Funky "5"

groet  O0 peterr

ajbeefde

Al Pacino "88 minutes" , Nicolas Cage "the wicker man" , Samuel jackson "Basic"  Lagen in de bak 3 voor € 25.00

En natuurlijk even een gezellige DVD van Paul.....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Kingpin

Trijntje Oosterhuis - Who'll Speak For Love - Burt Bacharach Songbook 2

Mark Knopfler - Shangri-La (HDCD)
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Del member

Cowboy Junkies - Trinity Revisited

Katie Melua - Piece by piece SE

Ghosty J

Citaat van: ajbalmere op december  1, 2007, 15:42:52
Al
En natuurlijk even een gezellige DVD van Paul.....
ligt deze al in de winkel ?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Paul1967

De nieuwe van Trijntje voor 9 eur. En de nieuwe dubbeldvd van Queen: Rock Montreal/Live aid voor 13 eur.

DVDGuy

Citaat van: ht-kabouter op december  4, 2007, 06:26:40
De nieuwe van Trijntje voor 9 eur. En de nieuwe dubbeldvd van Queen: Rock Montreal/Live aid voor 13 eur.

Waar heb je die gekocht dan (mag per PM)?

Sjors

Citaat van: ajbalmere op november 30, 2007, 20:40:36
Goede keus..... heb bijna alles van Vangelis, de cover van Direct kon ik nog niet......

Dankje ! :)  ik vind zijn muziek schitterend.

Klopt, ik vind de cover ook erg vreemd, ik kende van Direct alleen deze cover:

Buiten deze net aangeschafte albums heb ik:

* Conquest of Paradise 1492
* Themes
* Antartica
* China
* Alexander
* Spiral
* Oceanic
* see you later

Je ziet heb nog een hoop aan te schaffen  ;D

Groet, Sjors

Paul1967

Citaat van: DVDGuy op december  4, 2007, 07:04:00
Waar heb je die gekocht dan (mag per PM)?

Bij Saturn in Hoofddorp. Onlangs geopende winkel ala MM.

oud_account_1

Net Freak Emporium leeg gekocht :)

Blackfield - Blackfield 2
Porcupine Tree - Voyage 34 - The Complete Trip (Remastered - Digi)
Porcupine Tree / Richard Barbieri - Things Buried
Bob Dylan - Greatest Hits
Bob Dylan - Greatest Hits 2
Clash - Clash (US Version)
John Lee Hooker - Urban Blues
Kate Bush - Aerial  Dble CD
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

peterrr

Onne

Gekregen van de Sint!!

Echt een mooie CD !!

Raphie

The Saints: The best of Klezmer music

afgelopen week live gezien met prive diner concert in Krakov, gelijk de CD maar meegenomen.
Begin Remc's betoog over een live setting en kamervullende muziek ineens een stuk beter te begrijpen  ;D
JBL PRX Power!

DVDGuy

George Benson - Collection

Trijntje Oosterhuis - Who'll Speak For Love