Neel Doff's Theatre

Gestart door Marc, juni 3, 2012, 21:12:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

cobaltjeh

Deze gaat inderdaad erg mooi worden!  :clapping:

Marc

Plinten en lambrisering zo goed als klaar. Kader van scherm hangt ook (foto volgt). Vanaf volgende week gaat er geschilderd worden, waarschijnlijk combi bordeaux (zuilen en lambrisering), donker antraciet grijs voor de muren, en zwart voor rond het scherm en het plafond. De naam wordt mogelijk "Neel Doff's Theatre". Gé blijft me elke dag verbazen.

CineSmurf

Wow. Hoe lang nog tot de premiere?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Marc

Citaat van: CineSmurf op december 13, 2014, 23:03:00
Wow. Hoe lang nog tot de premiere?

Beeld zouden we over enkele weken al kunnen hebben. Geluid gaat iets langer duren :-(

diceman

Draadje rustig doorgelezen, maar wordt een HT om van te smullen  8).
Mooie lay-out / materialen en dito apparatuur.
Ga deze dan ook volgen tot het eindresultaat.

djaxx

Citaat van: Gé op december  6, 2014, 23:54:39
Even twee plaatjes van mijn kant uit...

Hallo Ge , kan je even je inbox leegmaken? Kan je geen pl versturen. Of als iemand me zijn email of contactgegevens kan meegeven?

GTDesign


Marc

#133
Vandaag kwam Gé plots "knalrood" uit de HT ruimte. Volgens mij had hij eerst alles netjes afgeplakt en toen een bom met rode verf laten ontploffen  :D

Marc

vorige (met kader voor scherm), en deze met de achterkant, waar de apparatuur komt staan.

kermit

Haha! Zo ken ik Gé weer!  :D maar geen zorgen je hebt straks 1van de mooiste HT's :D

frederick130391

Mooi mooi, dat is weer knap werk daar!
Daar kan je nadien alleen maar in gaan genieten natuurlijk :D

@Gé, Al veel plezier beleeft aan de RSS Compressor?
Projector: Epson TW-5910
Receiver:Marantz SR7007
Front-Speakers: B&W DM 603 S3 Center-Speaker: B&W LCR 60 S3 Rear-Spreakers: B&W DM 601 S3 Subwoofer: Yamaha yst-sw012
Bronnen: PS3, Mac Mini (xbmc), digibox

reza

Hoi Marc,

even een vraagje: Hoe groot ga je straks projecteren? Ik las iets over je huidige scherm, maar de nieuwe maten van je 21.9 scherm kon ik zo 1,2,3 niet vinden
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Marc

Citaat van: reza op december 17, 2014, 17:51:21
Hoi Marc,

even een vraagje: Hoe groot ga je straks projecteren? Ik las iets over je huidige scherm, maar de nieuwe maten van je 21.9 scherm kon ik zo 1,2,3 niet vinden

Breedte is 3m60.

reza

WHOW! Met welke projector ga je dat doen?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Marc

De VW500 moet dit scherm makkelijk aankunnen, zeker als we hem niet achter in de ruimte zullen plaatsen. We zullen rekening houden met wat ProjectorCentral ons adviseert.

LittleNinja

Veel te groot Marc....

Kijk, met een 40" TV loopt iemand in twee stappen voor je beeld langs. Bij 3,6 meter duurt het veel langer voordat iemand weer uit je beeld verdwenen is. Een veel langere onderbreking en irritatie dus. :D

"Nooit meer naar de bioscoop."
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

GTDesign

#143
Ik zal eens een tweetal plaatjes posten...

Witalik

#144
Wow, dit wordt gelijk goed aangepakt ! kwijl modus aan !
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Zymotic

Wordt weer erg mooi!!

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

papaleo

Gadverpiellukes....zeg,das prachtig!
En das Gé ten voete uit!
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

cine(d)rama

Citaat van: jaco op december 18, 2014, 21:31:10
Mini bios ?

+ 1  ;D .

Maar wat een mooi ruimte (HT)  8)

Gr Andre
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

mr.crash

Super gaaf is het nu al !!!!!
Dit wil ik ook !!! :pompom:
Ik ga deze week maar weer eens staatsloten kopen..

Han

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............