De set van Madhouse - Sonus Faber, Marantz & Inakustik

Gestart door Madhouse, mei 6, 2012, 15:37:49

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Citaat van: Christiaan S op september 19, 2013, 02:33:33
Is het Philip zjn Marantz die je gekocht hebt? Zoja, dan heeft jou komende versterker hier nog eens in huize Sauer zijn kunsten mogen vertonen omdat ik vlak voor Jos en Philip hier kwamen mijn Primare had opgeblazen :-X Mooi ding hoor!

Idd, het is die van Philip! Is ie al in België en Zeeland geweest en gaat ie nu naar Doesburg :F

Citaat van: Xander32 op september 19, 2013, 07:16:57
D-Day  :pompom:.

... Ts. heeft vannacht vast geen oog dicht gedaan, en maar draaien en woelen in bed, er even uit geweest maar dat mocht vast ook niet baten. Toen maar om 4 uur opgestaan om iedere 10 minuten weer dwangmatig op de klok te kijken. Nu met een verhoogt hartslag en zwetende handen aan het ontbijt maar geen hap door de keel kunnen krijgen ...

Zoiets?   :D
Het tegendeel gelukkig. Door iOs7 is mijn wekker niet af gegaan en heb me dus verslapen  ;D

Citaat van: Eddye op september 19, 2013, 07:18:50
LOL, je vergeet de rillingen en hartkloppingen.

Veel plezier vandaag!  :pompom: :pompom: :pompom:
Ook daar geen last van, gewoon nog ff werken en vroeg weg vandaag.

Wel spannend maar ik heb er zin in! :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rha007

Veel plezier vandaag en pas op dat je niet door je rug gaat als je de pm optilt. Ik was destijds ook zeer verrast door het gewicht van deze toch zeer platte versterker  :D
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Madhouse

Thanks!

Ik heb eigenlijk geen idee wat de PM8003 weegt en wat de PM15 weegt..

edit: opgezocht 11kg en 18,5kg  :o

Rha007

Citaat van: Madhouse op september 19, 2013, 11:24:44
Thanks!

Dat zeg ik :hehe:
Ik had echt niet verwacht dat zo'n redelijk plat apparaat zo zwaar zou zijn, maar dit zegt genoeg over de kwaliteit  :headbanging:
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

HTip

Citaat van: Rha007 op september 19, 2013, 11:23:33
Veel plezier vandaag en pas op dat je niet door je rug gaat als je de pm optilt. Ik was destijds ook zeer verrast door het gewicht van deze toch zeer platte versterker  :D
Ik had precies hetzelfde, maar was gelukkig wel voorbereid. Met de 11 ben ik ook voorbereid op iets heel zwaars (27kg :o)! Gelukkig zijn we met zijn 3-en ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: Rha007 op september 19, 2013, 11:40:11
Dat zeg ik :hehe:
Ik had echt niet verwacht dat zo'n redelijk plat apparaat zo zwaar zou zijn, maar dit zegt genoeg over de kwaliteit  :headbanging:
Ben benieuwd hoor, kan echt niet meer wachten

Citaat van: HTip op september 19, 2013, 11:40:55
Ik had precies hetzelfde, maar was gelukkig wel voorbereid. Met de 11 ben ik ook voorbereid op iets heel zwaars! Gelukkig zijn we met zijn 3-en ;D
Wie neem je mee dan? :D

HTip

Bij het in de auto leggen kunnen Marcel en jij meehelpen ;D Thuis staat het steekwagentje klaar...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op september 19, 2013, 11:42:41
Bij het in de auto leggen kunnen Marcel en jij meehelpen ;D Thuis staat het steekwagentje klaar...
Nou vooruit dan maar  :D

cardas49

Citaat van: Madhouse op september 19, 2013, 11:24:44
Thanks!

En nu afwachten of dat gewichtsverschil zich gaat laten horen. Zal vast goedkomen  :). De geintegreerde stereo versterkers van Marantz zijn mooi spul. M'n pa speelt ook alweer een paar jaar tevreden met het kleinere broertje van je voorganger, de PM7003. Vind dat die produktlijn erg veel prestatie voor het geld geeft.

Ben benieuwd hoe je de stap naar dit premium model gaat ervaren!
Nvidia Shield | Arcam AVR11
Revel M106, C205, S206 | Klipsch R-115SW
Epson TW9200W | Kingpin TAB270
Schiit Gungnir MB | Jotunheim 2 | Hifiman Edition XS

Madhouse

Citaat van: mark235 op september 19, 2013, 11:48:56
En nu afwachten of dat gewichtsverschil zich gaat laten horen. Zal vast goedkomen  :). De geintegreerde stereo versterkers van Marantz zijn mooi spul. M'n pa speelt ook alweer een paar jaar tevreden met het kleinere broertje van je voorganger, de PM7003. Vind dat die produktlijn erg veel prestatie voor het geld geeft.

Ben benieuwd hoe je de stap naar dit premium model gaat ervaren!
Ik ben ook heel benieuwd, ik verwacht echt een behoorlijk stap voorwaarts en zo niet dan rij ik naar Philip en kaap ik de PM11 uit zijn rack :D

Etiennevh

Of je legt er een stoeptegel bovenop? Dan is ie zwaarder  en klinkt het wellicht nog beter :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Er komt volgende week nog wel een dikke zware plaat onder, dan is hij ook nog zwaarden en daarvan weet ik zeker dat die beter klinkt!

Deleted Member 2

Citaat van: Madhouse op september 19, 2013, 12:03:14
Er komt volgende week nog wel een dikke zware plaat onder, dan is hij ook nog zwaarden en daarvan weet ik zeker dat die beter klinkt!

Zelfs zonder tegel er op of plaat er onder klinkt dit beestje geweldig!

Gefeliciteerd met de aanwinst.

Ben wel erg benieuwd naar het effect van de plaat er onder.

Gr
Henk

Madhouse

Citaat van: Onder013 op september 19, 2013, 12:18:54
Zelfs zonder tegel er op of plaat er onder klinkt dit beestje geweldig!

Gefeliciteerd met de aanwinst.

Ben wel erg benieuwd naar het effect van de plaat er onder.

Gr
Henk

De combi heb ik bij Philip al gehoord maar niet met de plaat er onderuit. De combi klonk echt heel erg goed. Nu eerst een weekje zonder luisteren.

Madhouse

Hij staat op zijn plek lekker te acclimatiseren! Hij is nog niet aangesloten, ik was net op tijd thuis om mijnn zoontje nog de fles te geven en daarna naar bed te brengen dus dat ging voor. Morgen denk ik aansluiten en van het weekend lekker afstellen en luisteren :D

Eerste indrukken, hij is echt zwaar en zeer degelijk gebouwd. De PM8003 was een degelijke versterker maar niet vergeleken met een PM15.

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Madhouse

Foto's heb ik al wel gemaakt maar mijn iPhone is leeg en geen zin om naar boven te lopen. Morgen zal ik ze plaatsen  ;)

quattronl

Als je zoontje zo slaapt dan heb je alle tijd om 'm aan te sluiten.
Hup Roy, stekkers erin en spelen met die hap! :)
(ik zou echt niet kunnen wachten....)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Madhouse

Vrouwlief wil tv kijken en ik kan toch geen lawaai maken. Nu hij er eenmaal staat kan ik er lekker naar kijken en heb ik van het weekend genoeg te doen.

StefaanD

Citaat van: Madhouse op september 19, 2013, 20:32:36
Vrouwlief wil tv kijken en ik kan toch geen lawaai maken. Nu hij er eenmaal staat kan ik er lekker naar kijken en heb ik van het weekend genoeg te doen.

Dweiltje nodig  :D

Nou Roy gefeliciteerd, denk gewoon, nee weet het wel zeker, dat je weer een serieuze stap in het stereo beeld gaat zetten  :pompom:

Madhouse

Citaat van: StefaanD op september 19, 2013, 20:34:53
Dweiltje nodig  :D

Nou Roy gefeliciteerd, denk gewoon, nee weet het wel zeker, dat je weer een serieuze stap in het stereo beeld gaat zetten  :pompom:

Nee hoor geen dwijltje nodig :D

Denk ook dat dit een serieuze stap is en hopelijk volgende week volgt part II middels de CA Diamond 2.

Rha007

Eindelijk, de pm15s2LE in da house  :headbanging:

Hoe jij het nu aanpakt valt bij mij onder de noemer zelfkastijding  :D. Eindelijk een dijk van een stereo amp in huis en er dan alleen maar naar kijken  :crazy:
Pff wat een geduld heb jij zeg.

darkman76

Citaat van: Madhouse op september 19, 2013, 20:32:36

Wat een zelf beheersing..
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

Madhouse

Helaas toch geen zelfbeheersing, hij staat inmiddels te spelen. Niet hard maar wel mooi!! Kleine man ligt op bed en op dit tijdstip kan ik geen lawaai maken maar wat ik nu al concludeer word ik heel blij van. Deze vesterker stuurt mijn speakers echt heel makkelijk aan en de details op laag volume zijn waanzinnig en het geheel klinkt gewoon rete strak!

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables