Diablo 3

Gestart door skank1, mei 4, 2012, 14:01:45

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

Citaat van: WickedGame op mei 22, 2012, 11:38:46
Guest Pass idd of even wachten op de Starter Edition welke Act I doorloopt. Ik wacht daar nog even op om te testen of mijn systeem het nog een beetje trekt.
Dacht dat de guest pass en starter edition een en dezelfde was. Tenminste dat je een code van een bezitter nodig hebt om de starter edition te kunnen gebruiken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

XanaduNL

Ja, is hetzelfde. Er wordt echter verwacht dat ergens in de toekomst je geen pass meer nodig hebt om de Starter Edition te krijgen.

Overigens is de Starter Edition niet heel Act 1, maar de helft ervan. Dit is dus ruwweg 15% van het spel, met een max level van 13 (van de 60).

Skyfox

Citaat van: Bas Akkerman op mei 22, 2012, 11:44:22
Dacht dat de guest pass en starter edition een en dezelfde was. Tenminste dat je een code van een bezitter nodig hebt om de starter edition te kunnen gebruiken.
Als je nog een guest pass zoekt, ik heb er nog 3 ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Citaat van: skyfox op mei 22, 2012, 14:12:51
Graag! Maar drie!? Heb je drie spellen gekocht!?

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

WickedGame

Citaat van: skyfox op mei 22, 2012, 14:12:51

Heb ook wel interesse

XanaduNL

Je krijgt er 2 bij de game.

@skyfox, ik kan er ook wel 1 gebruiken voor een vriend van me. Bij de Collectors Edition zaten er geen. :(

Jeroen de Waal

Indien nog niet vergeven wil ik er ook graag 1.

Jeroen.

Skyfox

Geen probleem, stuur even PM zodat ik het vanavond niet vergeet.
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

Skyfox

Woei, gaat hard zo. Guest passes worden vanavond verstuurd.

Jeroen, je bent van de 3 helaas hekkensluiter... Het zijn er idd 2, 3e pas is voor WoW herinner ik me nu.

Martijnst1990

Mocht er iemand er heel toevallig nog 1 overhebben hou ik me aanbevolen. Hoeft ook niet voor niks te zijn hoor. :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

skank1

Citaat van: Martijn90 op mei 22, 2012, 16:08:04
Mocht er iemand er heel toevallig nog 1 overhebben hou ik me aanbevolen. Hoeft ook niet voor niks te zijn hoor. :)

ik zal ene hebben..
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Help... mijn Diablo 3-account werd gehackt
22 mei 2012 12:07 | Nieuws | Praga | 23 reacties

Het zal je maar overkomen, en ja mij is het ooit overkomen. Je logt in op je favoriete mmorpg, World of Warcraft, en komt tot de vaststelling dat alles weg is. Het overkwam mij jaren geleden en ik was er toen echt niet goed van. Uitrusting weg, al mijn goud weg,...

Nu blijkt dat ook heel wat Diablo 3-spelers te kampen krijgen met gehackte accounts. Blizzard is hier natuurlijk van op de hoogte en vertelt welke maatregelen zij getroffen hebben en wat je als speler zelf kan doen.

"We'd like to take a moment to address the recent reports that suggested that Battle.net and Diablo 3 may have been compromised," Blizzard said in a statement.

Net als bij de release van World of Warcraft en zijn uitbreidingen, kan het haast niet anders dan dat we te maken krijgen met gehackte accounts. De release van Diablo 3 levert daar nog maar eens het jammerlijke bewijs van.

"We weten hoe frustrerend het kan zijn om het slachtoffer te worden van dit soort van virtuele diefstal en ook nu doen we er alles aan om de spelers en hun Battle.net accounts te vrijwaren van dit soort ongemakken."

Blizzard adviseert spelers om hun Authenticator of Mobile Authenticator (gratis app voor iPhone, Windows 7 en Android-apparaten) te gebruiken, of als je er nog geen hebt deze aan te schaffen. Het is een eenvoudige methode die heel wat miserie kan voorkomen. Ben je ondanks alles toch het slachtoffer geworden van een hack, dan moet je dit melden via de "Help, ik ben gehackt!"-knop. Het nalezen van de veiligheidstips van Battle.net is ook altijd aan te raden.

Daarnaast introduceerde Blizzard onlangs een nieuwe service genaamd Battle.net SMS-Protect, waarmee je via je mobiele telefoon  jouw ​​afgesloten Battle.net account weer kan ontgrendelen, de naam van je account kan herstellen, een password reset kan goedkeuren, een verloren authenticator kan aangeven,... Optioneel is het ook mogelijk dit systeem te gebruiken om je te allen tijde een sms te doen geworden wanneer er zich belangrijke veranderingen aan je account zouden voordoen. Zo kan je meteen ingrijpen waar nodig.

Ook wanneer je zou inloggen vanop ongebruikelijke locaties kan het zijn dat je extra vragen moet beantwoorden die enkel jij kan beantwoorden. Beter voorkomen, dan genezen en dus zou ik iedereen toch aanraden om een authenticator aan te schaffen. Die is eenvoudig te verkrijgen via de Blizzard store en kost haast niets.

Iemand dit gedaan?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

XanaduNL

Ik heb uiteraard een authenticator op mijn account. Scheelt een hoop mogelijke ellende.

Martijnst1990

Citaat van: skank1 op mei 22, 2012, 16:42:34
ik zal ene hebben..
Mocht je die kwijt willen, hoor ik het graag :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

skank1

Citaat van: Martijn90 op mei 22, 2012, 17:48:17
Mocht je die kwijt willen, hoor ik het graag :)

zodra ik hem heb krijg je pm

Martijnst1990

Citaat van: skank1 op mei 22, 2012, 18:49:09
zodra ik hem heb krijg je pm
Kijk, helemaal mooi!  :thumbs-up:

Dedicated HT

WickedGame

Citaat van: skyfox op mei 22, 2012, 15:35:05
Woei, gaat hard zo. Guest passes worden vanavond verstuurd.

Jeroen, je bent van de 3 helaas hekkensluiter... Het zijn er idd 2, 3e pas is voor WoW herinner ik me nu.

Had je ze per toeval al verstuurd?

Skyfox

Twee verstuurd, naar Bas en Jeroen. Van vrienden kan ik misschien aan meer guestcodes komen. Als dat zo is dan plaats ik wel een berichtje.

XanaduNL

Pff, ik was eerder dan Jeroen. :p

Bas Akkerman

Net demo gespeeld. Wel erg makkelijk! Een keer dood, omdat ik met Linda aan het praten was. Lol.

Miesepies

Als je met een 2e character gaat spelen, krijg je meer monsters per keer op je dak (en meer 'special monsters'). Tenminste, dat was mijn beleving. Heb nu 2 characters t/m de skeleton king gespeeld.

(maar wordt niet moeilijker)

skank1

Speel dan Es nightmare of inferno , zal je wel anders piepen :)

Bas Akkerman

Citaat van: skank1 op mei 24, 2012, 08:02:16
Speel dan Es nightmare of inferno , zal je wel anders piepen :)
Ik heb alleen de demo via guest pass, dus dat lukt nog niet. Als ik hem eenmaal heb, hoop ik inderdaad anders te piepen. ;D

XanaduNL

Citaat van: Miesepies op mei 23, 2012, 23:56:51
Als je met een 2e character gaat spelen, krijg je meer monsters per keer op je dak (en meer 'special monsters'). Tenminste, dat was mijn beleving. Heb nu 2 characters t/m de skeleton king gespeeld.

(maar wordt niet moeilijker)

Nope. Het aantal monsters blijft gelijk. Maar ze krijgen dubbel HP en doen meer damage.

PKfotografie

Mocht iemand nog een guest pass hebben, dan zou ik daar graag gebruik van maken. Klinkt en oogt als een leuk spel, maar geen idee of het wat voor me is. En dan is de prijs van het spel net een beetje aan de hoge kant om te proberen.  Thanx iig alvast.