Diablo 3

Gestart door skank1, mei 4, 2012, 14:01:45

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Vermits hij heeeeeeeeeel binnenkort uitkomt,  wie gaat hem spelen en vooral, welke van de 5 character?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

RonG

Citaat van: skank1 op mei  4, 2012, 14:01:45
Vermits hij heeeeeeeeeel binnenkort uitkomt,  wie gaat hem spelen en vooral, welke van de 5 character?

Ik heb de open beta gespeeld maar hij viel mij erg tegen. Was van plan deze te halen want ik heb bv Sacred 2 grijs gespeeld maar twijfel erg nu.
Ik wacht wat reviews af.

XanaduNL

De beta was natuurlijk erg kort, maar ik vond het allemaal prima in elkaar zitten!

Ik heb een weekje vrijgenomen, en begin waarschijnlijk met een Barbarian. Dit was wel moeilijk kiezen, want ik vind ze alle 5 tof. :D

skank1

Citaat van: RonG op mei  4, 2012, 14:17:11
Ik heb de open beta gespeeld maar hij viel mij erg tegen. Was van plan deze te halen want ik heb bv Sacred 2 grijs gespeeld maar twijfel erg nu.
Ik wacht wat reviews af.

Heb je van diablo de andere 2 delen niet gespeeld?
Ik wel , maar ik heb ook sacred beide gespeeld, en ik moet zeggen, die waren ook goed, maar konden nooit het niveau van diablo halen...

Zelf denk ik ook voor barbarian of monk te gaan
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

RonG

Ik heb deel 2 ooit eens gespeeld maar dat is erg lang geleden. Ik heb het ook niet heel erg vaak gespeeld.
In die tijd was ik meer van de sims, zoals Falcon 4, Flight sim., silent hunter serie enz. (meen me te herinneren dat deze in ongeveer dezelfde tijd waren).

Maar ik twijfel nog dus ik wacht wat reviews af.

skank1

Ik herinner me nog altijd die itemkoorts  ;D

Ariekros

ik ga zeker spelen monk en demon hunter hier

Starscream

Ooo Ik hoopte al op dit topic :). Als Blizzard fan ga ik hem zeker weten spelen! Ik kan niet wachten op morgen :)

Mijn class... Ik kan dus al eeuwig niet kiezen tussen de 2 toffe classen Barbarian en de Witch Doctor.

En ik denk dat ik voor de Barbarian ga, aangezien dikke armor toch mijn ding is :).

Game ze!

Starscream

Ben ik weer.

En dan is Diablo III uit, kan je hem niet spelen :(. Damn! Had zo erg verheugd op deze game, maar kan hem misschien pas over 3 weken halen.

Hoe bevalt die hem bij jullie Forumleden?
Loopt die goed op jouw pc/laptop? Daarover gesproken, heeft iemand toevallig een Questpass voor mij te gebruik? Ik zou dat zo geweldig tof vinden ,zodat ik kan checken of mijn Laptop hem kan runnen en of Diablo III mij überhaupt bevalt.

Groetjes,

Miesepies

Heb net de starter uitgespeeld (t/m skeleton king). Ik moet zeggen dat het een behoorlijk rechtlijnig (en eentonig) spel is. Eigenlijk komt het er op neer dat je alleen maar op monsters zit te klikken, even tegen een paar npc's praten en weer verder klikken op monsters. Redelijk statische omgeving (voor zover ik kan oordelen op het eerste gedeelte). Jammer, hoopte dat ze wel een wat vrijere wereld hadden gemaakt waarin je zelf kan bepalen wat je doet, alsook dat er meerdere verhaallijnen in zouden zitten.

(maar...hoe erg ik het vond tegenvallen, toch is het - waarschijnlijk voor korte periode -  wel verslavend. Je wil toch je character nog ff verder upgraden)

Ariekros

Citaat van: Miesepies op mei 19, 2012, 15:01:17
Heb net de starter uitgespeeld (t/m skeleton king). Ik moet zeggen dat het een behoorlijk rechtlijnig (en eentonig) spel is. Eigenlijk komt het er op neer dat je alleen maar op monsters zit te klikken, even tegen een paar npc's praten en weer verder klikken op monsters. Redelijk statische omgeving (voor zover ik kan oordelen op het eerste gedeelte). Jammer, hoopte dat ze wel een wat vrijere wereld hadden gemaakt waarin je zelf kan bepalen wat je doet, alsook dat er meerdere verhaallijnen in zouden zitten.

(maar...hoe erg ik het vond tegenvallen, toch is het - waarschijnlijk voor korte periode -  wel verslavend. Je wil toch je character nog ff verder upgraden)

diablo is dan ok een dungeon crawler en geen volledige rpg :P

de gebieden veranderen wel elke keer als je erdoor heen loopt let maar op ;<.

Skyfox

Zo, in 2009 bij Play.com in pre-order gezet, nu eindelijk binnen. Meteen geinstalleerd, gevloekt over het ietwat lastige inlogsysteem en het feit dat ik videokaartdrivers moest updaten. Nu dan eindelijk de eerste.monsters aan het killen.

Ik ga hier heel erg van genieten (maar na weer sit gezeur met drivers en inloggen hou ik het verder bij mn PS3).
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

skank1

Citaat van: Ariekros op mei 19, 2012, 15:16:02
diablo is dan ok een dungeon crawler en geen volledige rpg :P

de gebieden veranderen wel elke keer als je erdoor heen loopt let maar op ;<.

In de nieuwe diabolo veranderen de gebieden niet meer, de spawns enzo wel

Bas Akkerman

Over een tijdje ga ik deze zeker halen en spelen op de projector. Heerlijk op zoek naar items en mixen en matchen met je uitrusting. Hopelijk heeft ie een beetje een lastige moeilijkheidsgraad. Hoe is die?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skank1

Ik moet hem ook nog halen, zodra de pc hier beneden staat en ik internetverbinding heb
Moeilijkheid schijnt op normal vrij easy te zijn....

Ariekros

Citaat van: skank1 op mei 19, 2012, 17:47:42
In de nieuwe diabolo veranderen de gebieden niet meer, de spawns enzo wel

nij mij doen ze dit dus echt wel :<   sommige niet  maar erg veel wel

skank1

Citaat van: Ariekros op mei 21, 2012, 07:59:14
nij mij doen ze dit dus echt wel :<   sommige niet  maar erg veel wel

raar want in veel reviews zeggen ze dat de gebieden niet meer veranderen
blijkbaar heb  jij dan een foutief exemplaar lol

skank1

Net besteld bij mycom :)  :headbanging:

WickedGame

Citaat van: Bas Akkerman op mei 20, 2012, 10:17:42
Over een tijdje ga ik deze zeker halen en spelen op de projector. Heerlijk op zoek naar items en mixen en matchen met je uitrusting. Hopelijk heeft ie een beetje een lastige moeilijkheidsgraad. Hoe is die?

Heb begrepen dat de moeilijkheidsgraad op Nightmare en Hell erg zwaar zijn. Op tweakers genoeg over te vinden. Ik wil zelf het even uitproberen met een demo om te zien of mijn macbook het nog een beetje trekt. Als die dat doet dan wil ik hem wel aanschaffen.

Skyfox

Ik speel nu nog op normal, dat is prima te doen. Als nightmare en hell lastiger zijn dan mag je gaan werken voor je gold.  :angel:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

XanaduNL

Zo, ik moet Hell nog afronden, maar ben wel level 60. Kan ik bijna aan het echte werk beginnen, namelijk Inferno. :)

De maps zijn daadwerkelijk wel dynamisch/random.

Mijn beest:

Bas Akkerman

Ik ga zeker voor de wizard! Hoe bevalt het potionmanagement nu je geen potions kan bewaren maar steeds meteen tot je neemt als je erover heen loopt? Maar eens de demo proberen denk ik... :)

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

XanaduNL

Citaat van: Bas Akkerman op mei 22, 2012, 11:30:00
Ik ga zeker voor de wizard! Hoe bevalt het potionmanagement nu je geen potions kan bewaren maar steeds meteen tot je neemt als je erover heen loopt? Maar eens de demo proberen denk ik... :)

Normale potions komen nogsteeds in je inventory, en kan je gebruiken met een cooldown. (1 minuut geloof ik)
Wat jij bedoeld zijn Health Globes, welke droppen na kills, en ook tijdens bossfights. Deze healen de party zodra iemand er overheen loopt inderdaad, wat verrekte handig is. :P

Bas Akkerman

Citaat van: XanaduNL op mei 22, 2012, 11:31:57
Normale potions komen nogsteeds in je inventory, en kan je gebruiken met een cooldown. (1 minuut geloof ik)
Wat jij bedoeld zijn Health Globes, welke droppen na kills, en ook tijdens bossfights. Deze healen de party zodra iemand er overheen loopt inderdaad, wat verrekte handig is. :P
Ah ok, ik dacht dat je helemaal geen potions meer kon bewaren voor later. Handig dus zo!
Nu nog de demo vinden... Of kan je die alleen downloaden met een guest pass van iemand die het spel ook heeft?

WickedGame

Citaat van: Bas Akkerman op mei 22, 2012, 11:34:52
Ah ok, ik dacht dat je helemaal geen potions meer kon bewaren voor later. Handig dus zo!
Nu nog de demo vinden... Of kan je die alleen downloaden met een guest pass van iemand die het spel ook heeft?

Guest Pass idd of even wachten op de Starter Edition welke Act I doorloopt. Ik wacht daar nog even op om te testen of mijn systeem het nog een beetje trekt.