Allerslechtste film ooit

Gestart door CZ79, april 28, 2012, 20:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Xstream

De films van Ed Wood worden toch algemeen beschouwd als zo'n beetje de slechtste films. Technisch gezien zeker.
Persoonlijk zijn ze zo slecht dat ik ze wel weer kan waarderen :)

Zeker als je de film "Ed Wood" van Tim Burton hebt gezien (z'n beste film overigens imo) krijg je toch een vreemde sympathie voor die vent die er geen klote van kon :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Er kan er weer 1 bij American reunion wat een deceptie. :unhappy:
Allen aan het einde werd het soms een beetje leuk maar voor de rest een flauwe film.

Eddye

Citaat van: alexander2 op juni 29, 2012, 09:41:47
Er kan er weer 1 bij American reunion wat een deceptie. :unhappy:
Allen aan het einde werd het soms een beetje leuk maar voor de rest een flauwe film.

Ik ga helemaal met je mee in deze. Wat een bout film. Ik snap ook echt niet dat die film op IMDB een 7.3 scoort.  :crazy:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

neverywhere

Zag afgelopen week een GI Joe film...heeeeeeeeeeeeel slecht...en het had wat geld gekost, dat kon je er wel vanaf zien...

Maar slecht....brrrrrr..
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Imperiumdx

Citaat van: Eddye op juni 29, 2012, 12:50:46
Ik ga helemaal met je mee in deze. Wat een bout film. Ik snap ook echt niet dat die film op IMDB een 7.3 scoort.  :crazy:

Heb het ook gezien ging nergens over. Geeft de imdb score gewoon wat tijd, het zakt wel weer naar normale 6, nogwat denk ik.
Altijd als films nieuw uitkomen hebben ze hele hoge scores. Het zou best kunnen dat bijv. film maatschappijen het zo proberen te beïnvloeden.
Na verloop van tijd zie je de score toch gewoon weer afvlakken, wanneer de kenners en fanatici die ook echt films reviewen op imdb en op de boards posten hun mening geven.
Een lichaam en ziel, net als Batman en zijn Bat mobiel
MAIN | Harman Kardon HK990 | Harman Kardon HD990 | Mordaunt Short Performance 6 | Boston Acoustics RPS 1000 | Monster HTS-2600 |
PC | Audio-gd NFB-11 | Tangent AMP-30 | Q-acoustics 1020i | Monster HTS-1000 | MOBILE | COWON IAUDIO D2+ |

Peerless Monster

Citaat van: neverywhere op juli  4, 2012, 08:03:17
Zag afgelopen week een GI Joe film...heeeeeeeeeeeeel slecht...en het had wat geld gekost, dat kon je er wel vanaf zien...

Maar slecht....brrrrrr..

Was dat met de EIffeltoren die omver ging?
Fantastisch in de film! Maar echt een bagger film!
Vanwege de Eiffeltoren toch een aanrader om een slechte film te bekijken...
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Former member 78

Citaat van: Eddye op juni 29, 2012, 12:50:46

Ik vond 'm erg leuk.
Had wel een paar biertjes op toen ik 'm keek  :angel:

Tube-freak

Gister weer een film zitten kijken, weet niet of het de allerslechtste is maar wel heel fout in elk geval.
alleen de titel al.  2 headed shark attack.  Het is zo ongelooflijk fout dat het bijna humor is.

De ene scene is de haai echt groter dan een zeiljacht het andere moment valt hij mensen aan die in een water van een meter diep staan (en de haai steekt dan niet boven het water uit).  Het ene moment kan de kapitein niet meer lopen omdat ie gewond is en hij moet met spoed naar het ziekenhuis, een half uur later kan ie weer gewoon hard rennen.

Er zit een gat in de boot dus iemand kan het maken denken ze gaat een dag duren, alleen word diegene opgegeten door de haai.
Op het einde is er een chick die ze vader is lasser en die fixed het ineens in 5 minuten terwijl ze nog nooit gedoken of onder water heeft gelast.

Er klopt gewoon niets van.  Ook allemaal van die oppervlakkige acteurs van die gespierde gasjes en meiden met dikke tieten.
Het is gewoon een grote wansstaltigheid die zijn weerga niet kent.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Imperiumdx

Tegen beter weten in ben ik nu toch maar Piranha 3DD aan het downloaden  :(
Een lichaam en ziel, net als Batman en zijn Bat mobiel
MAIN | Harman Kardon HK990 | Harman Kardon HD990 | Mordaunt Short Performance 6 | Boston Acoustics RPS 1000 | Monster HTS-2600 |
PC | Audio-gd NFB-11 | Tangent AMP-30 | Q-acoustics 1020i | Monster HTS-1000 | MOBILE | COWON IAUDIO D2+ |

BvdH

eddy135

Citaat van: BvdH op juli  6, 2012, 19:31:50
Open water. Super slecht

..daar heb ik wel van genoten...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

Jumping Jack

Ik ook. Heel beklijvende film, zeker als je bedenkt dat het echt gebeurd is...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

DVDGuy

Louis van Gaal, bondscoach van Oranje, v.a. 1-8-2012  :withstupid:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Lucky.L

Citaat van: DVDGuy op juli  6, 2012, 21:42:06
Louis van Gaal, bondscoach van Oranje, v.a. 1-8-2012  :withstupid:
We hebben het over films niet over nachtmerrie's  ;D!

mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

beatbrother

Ik herinner me een film waarbij ik echt depressief werd :
"Bringing Out the Dead" met Nicholas Cage.

CZ79

Wat een schijtfilm was dat idd.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Exxar

Of een van deze de allerslechtste is weet ik niet, maar ik heb het "cult" gedoe achter "Easy Rider" nooit gesnapt, "Rubber" was ook een complete tijdsverspilling en bij "Inglorious Bastards" val ik altijd in slaap (iedere keer dat deze uitgezonden wordt, kijk ik, maar het einde heb ik dus nog nooit gezien...)

Willy de Woofer

Van de week was er een op. Gelukkig ben ik de naam al weer vergeten.
Ik hoorde alleen maar "" who the fuck" en "what the fuck"" .
Verder erger ik mij dood aan Kill Bill 1 en 2.

paaj

Citaat van: Exxar op augustus  8, 2012, 18:06:54
"Inglorious Bastards"

Als 'Film' inderdaad wat onsamenhangend, maar wat een verzameling heerlijk geniale scenes zeg.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

VlisChris

Citaat van: cz79 op april 28, 2012, 20:28:18
Gisteren dacht ik weer eens een leuke zombie-achtige film te gaan kijken met de verassende titel:

Nazi's at the Center of the Earth

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte film gezien, acteerwerk slecht, dialogen... :crazy:, en Hitler die terugkomt (met dank aan Dr Mengele) als levend hoofd op een robotlichaam (ze hadden een acteur uitgekozen die er in de verste verte niet eens op leek).

Walgelijk en deed pijn aan mijn ogen en dat 90 minuten lang. >:( (wel afgekeken uiteraard, want afzetten doe ik niet snel  :D).

Wat is de slechtste film die jullie ooit hebben gezien???

ROFLOL. Die heb een jaar geleden ofzo toen ik met wat mensen in Duitsland op vakantie was op de tv gekeken. Wat je schrijft. Wat een waardelozen film 8) Te slecht voor woorden en vond er geen donder aan. Mooie is dat ik daarna met mijn maatje nog het bos in ben gegaan om astrofotografie te gaan doen. Heerlijk om die gozer op stang te jagen iedere keer. (je staat dan midden in de bossen, zo ver mogelijk van enig licht vandaan :P)

Tube-freak

Soms is een film echt beyong bad.  Eerder richting wanstaltig.
Maar ik heb denk ik liever een wanstaltige film dan een slechte film.  Soms echt intressant om te zien wat voor wansmaak mensen hebben. Als het echt slecht is omdat het slecht is dan is het saai als het slecht is omdat er gewoon een totale wansmaak aan kleeft (Sjonnie & Anita in het kwadraat)  dan is het op zich wel weer  een soort intressant ook al is het nog steeds slecht.

Beetje lastig uit te leggen alleen. New kids turbo & New kids turbo waren dan wanstaltig goed.  Dus zoiets dergelijks maar dan met slechtere acteurs enzo.

Hobo with a shotgun was ook wanstaltig maar dan weer zo goed gemaakt dat het een cultfilm is.
De lijn tussen slecht en goed is vrij dun denk ik.  Hobo with a shotgun wordt echt neergesabeld door mensen die de bedoeling van de film niet begrijpen.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Multimediaknaller

http://www.imdb.com/title/tt1314655/

Net gezien  :(

Het nog niet waard om als onderzetter te gebruiken!!

Een rip off van De Lift!!

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

VTEC_genieter

De horrorfilm "Rubber"
:wacko: :wacko:

Een autoband!!!!!!!!!!       :worship:

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers