uitschrijven

Gestart door skank1, april 26, 2012, 11:26:44

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Citaat van: PuNkEnStEiN op mei 31, 2012, 18:54:22
En dat vind ik dan weer een beetje flauwe opmerking, Hans. :(

Is het nou echt zo gek dat iemand die ooit op een topic heeft gereageerd, daar verder niets meer over hoeft te weten?
Ik kan me voorstellen dat het geen topprioriteit heeft bij de forumbeheerders, maar toentertijd is wel beloofd dat deze optie in de nieuwe forumsoftware geïmplementeerd zou zijn/worden.

exactly my point, nu ik zwijg er verder over want er is toch geen horen naar ;-)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

morca

ik wil me uitschrijven voor die banners,dat is pas echt  :devil:
maarja we moeten het opeens mee doen.............. doe dan het ouwe forum maar weer.
Klinkt kort door de bocht,maar die banner gaat me binnenkort zwaar irriteren,heel zwaar.

Jeroen de Waal

Wat zouden jullie er van vinden dat de uitschrijfmogelijkheid zoals die nu geïmplementeerd is verdwijnt, en er de mogelijkheid komt om bookmarks te kunnen maken van interessante topics?
Met de bookmarkfunctie kan je zelf een overzicht samenstellen van topics die je actief wilt volgen.
Beide gaat technisch niet eenvoudig lukken.

Jeroen.

skank1

Jeroen, is daar dan ook een limiet aan verbonden?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

morca

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 31, 2012, 19:10:44
Wat zouden jullie er van vinden dat de uitschrijfmogelijkheid zoals die nu geïmplementeerd is verdwijnt, en er de mogelijkheid komt om bookmarks te kunnen maken van interessante topics?
Met de bookmarkfunctie kan je zelf een overzicht samenstellen van topics die je actief wilt volgen.
Beide gaat technisch niet eenvoudig lukken.

Jeroen.
Eigenlijk wat ik net na het nieuwe forum opperde .................. topidee  :D    :thumbs-up:

Je bent veel te druk Jeroen op deze manier,want zometeen is er wel weer iemand anders die iets anders wil zien  ;)

Jeroen de Waal

Citaat van: skank1 op mei 31, 2012, 19:12:01
Jeroen, is daar dan ook een limiet aan verbonden?

Geen limiet.

Jeroen.

PuNkEnStEiN

Onder voorbehoud dat ik het goed begrijp, klinkt het mij als muziek in de oren, Jeroen!  :music:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Sony PS-11
Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic 100 Shure SRH840

skank1

Idem als ik het goed versta, is dat een mogelijke manier

paaj

Hoe wordt de topiclijst nu opgemaakt? Dat moet ergens een lijst zijn waar je zo'n topic ook weer uit kunt kieperen.

Bookmarks zijn ook een prima oplossing, en dat je dan desgewenst automatisch topics bookmarked, en die bookmarks ook weer uit kunt zetten.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

Ejorne

inderdaad een prettige zaak wanneer er een bookmark functie komt. Zijn we gelijk van (de noodzaak tot het plaatsen van) die onzinnige "tvp" reacties af. En ook een uitschrijf functie is daarmee overbodig. Helemaal top dus!  8)

Raphie

gaat ook een hoop slowchat en postcounts schelen...
JBL PRX Power!

skank1

Citaat van: Ejorne op juni  2, 2012, 19:56:40
inderdaad een prettige zaak wanneer er een bookmark functie komt. Zijn we gelijk van (de noodzaak tot het plaatsen van) die onzinnige "tvp" reacties af. En ook een uitschrijf functie is daarmee overbodig. Helemaal top dus!  8)

tvp?

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

skank1

Jeroen de Waal

Heb de ignore mod uitgeschakeld en een bookmarkfunctie toegevoegd.
Als je in een topic bent kan je aan de boven- of onderzijde op "maak bladwijzer" klikken.
Vervolgens wordt er een bladwijzer aangemaakt.

In het menu aan de bovenzijde naast "Mijn berichten" staat nu de optie "Mijn bladwijzers".
Hier kom je bij het overzicht van je aangemaakte bladwijzers.

Zie graag feedback tegemoet.

Jeroen.

Teejoo

Ik vond de uitschrijoptie perfect. Dus die mis ik nu wel erg. het zijn voor mij gewoon 2 totaal verschillende dingen, bookmarks en negeren.

Dus svp terugplaatsen wat mij betreft.

Kjelt

Is inderdaad een andere optie. Bookmark gebruik je om iets snel terug te vinden.
Ignore om iets nooit meer te hoeven zien (terug te vinden). Zoals al veel eerder door anderen gepost, soms doe je mee aan een topic om even snel iets toe te voegen maar is het topic niet echt je ding. Dan zit je er de rest van je forum leven aan vast als je gaat kijken welke nieuwe posts er weer aan bekende topics zijn toegevoegd.
Eigenlijk zou je gewoon een post van jezelf in een bepaald topic moeten kunnen neutraliseren zodat de software die post niet meer als de jouwe aanmerkt, oftewel je wilt een bepaalde post naar een soort ghost of shadow ID willen kunnen omzetten of makkelijker de ignore optie terug zetten  :D.

Teejoo

Precies. Nu ga je weer bewust nniet reageren in topics omdat je daar niet aan vast wilt zitten. En dat is natuurlijk zonde in een forum dat er juist op gericht is kennis te delen. En het werkte gewoon perfect!

skank1

ik vind die bookmark functie niet :(

morca

Citaat van: Teejoo op juni  5, 2012, 10:02:31
Precies. Nu ga je weer bewust nniet reageren in topics omdat je daar niet aan vast wilt zitten. En dat is natuurlijk zonde in een forum dat er juist op gericht is kennis te delen. En het werkte gewoon perfect!
Dat was mijn gedacht ook al,nou maken we hokje,s en delen/leren we dan miscchien nog niks van elkaar .........
Ik blijf lekker alles lezen  :P

PS is zie de nieuwe funtie ook nog niet,en er is een oude weg ? mmmm even kijken welke.

Jeroen de Waal

Heb de ignorefunctie weer geïnstalleerd en als test is het maximum met 10 verhoogd naar 20.

Jeroen.

Kjelt

Citaat van: Jeroen de Waal op juni  5, 2012, 11:09:26
Heb de ignorefunctie weer geïnstalleerd en als test is het maximum met 10 verhoogd naar 20.
Jeroen.
:thumbs-up:

skank1

Ik zie die maak bladijzer niet

Jeroen de Waal

Je hebt je taal op Engels staan.
Als je in een topic zit dan moet je rechtbovenaan en rechtsonderaan de optie "add bookmark" zien staan.

Jeroen.