Bas' Bios - voorzetje

Gestart door Bas Akkerman, januari 23, 2012, 14:37:50

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt

Citaat van: Bas Akkerman op juni 25, 2019, 19:08:47
Dat denk ik wel ja. Ik ben echt heel benieuwd naar hoe de Meridian hey gaat doen!
Zegt ie "hey" ? Mooi man  :D

Bas Akkerman

Haha, Hey in surround hè? Dat is heel wat!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Marco66

Woonkamer: Rega Brio MK7, John Eekels Monitoren
Ht: Onkyo TX-RZ70, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Zidoo Z30 Pro 8K, Lumene Movie Palace 92 inch

Bas Akkerman

Citaat van: Marco66 op juni 26, 2019, 18:33:53
Mooi spul weer!
Dank je. Eerst opruimen, nieuw meubel en dan eens testen.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

VlisChris

Mocht die nu niet bevallen (wat ik me met die meridiaan zooi goed kan voorstellen :tongue2:) kun je hem probleemloos hier brengen hoor.

Mijn eisen liggen niet al te hoog :p

Bas Akkerman

Dat geloof ik graag Chris... ;) Heb jij eigenlijk nog iets van surround? Dacht alleen stereo.

Kjelt

Chris dat apparaat is niet waterdicht, aangezien jij de meerderheid van je vrije tijd ondergedoken zit...... :D

VlisChris

Citaat van: Bas Akkerman op juni 28, 2019, 06:00:54
Dat geloof ik graag Chris... ;) Heb jij eigenlijk nog iets van surround? Dacht alleen stereo.

Zelfs geen stereo meer... Bewuste keuze voor nu.
Luisterde te weinig bewust. En mijn buren gaven op een gegeven moment toch aan dat onze muzieksmaken niet helemaal overeen kwamen.

Bas Akkerman

Citaat van: Kjelt op juni 28, 2019, 10:15:36
Chris dat apparaat is niet waterdicht, aangezien jij de meerderheid van je vrije tijd ondergedoken zit...... :D
Misschien dat Meridian daar een insteekkaart voor heeft? ;)

Citaat van: VlisChris op juni 28, 2019, 18:44:50
Zelfs geen stereo meer... Bewuste keuze voor nu.
Luisterde te weinig bewust. En mijn buren gaven op een gegeven moment toch aan dat onze muzieksmaken niet helemaal overeen kwamen.
Ai, misschien ook door jouw iets andere ritme?

VlisChris

Citaat van: Kjelt op juni 28, 2019, 10:15:36

:D Er schijnen overigens waterdichte iPads en oordopjes te bestaan ...
Handig als je 2 uur deco moet uithangen, en je anders alleen naar een touwtje kunt kijken ;)

@ Bas: zou kunnen :D Wellicht komt er nog eens een setje. Gewoon voor de looks ;) Mooi modern setje zou best mogen hoor :angel:

Maro

Al wat ervaring met de 861 opgedaan Bas?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Bas Akkerman

Nog niet. Morgen weer opruimen in de HT, deel 7757874. De 861 is namelijk te breed voor het huidige meubel. Ik wil een wat breder meubel achter de zitplaatsen. Dat maakt de kabelbende een stuk minder en de apparatuur (en lichtjes) is dan uit beeld.

Voor het opruimen heb ik echter hulp nodig, omdat ik niet een trap op kan om dozen op te bergen. Lees: mijn vrouw moet ook tijd en zin hebben om te helpen.

Maro

Oke, dan wachten we nog maar even geduldig af.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Bas Akkerman

Citaat van: Maro op augustus 17, 2019, 13:45:54
Oke, dan wachten we nog maar even geduldig af.  :D
Wat dat betreft zijn mijn topics betreden op eigen risico. :D

VlisChris

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 17, 2019, 19:37:40
Wat dat betreft zijn mijn topics betreden op eigen risico. :D

Hoezo? Je weet exact waar je aan toe bent :D

Bas Akkerman

Bas Akkerman

Woensdag 13 november komt Garmt de Meridian installeren. Ik ben natuurlijk reuze benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.

myself

Citaat van: Bas Akkerman op november  4, 2019, 20:43:12
Woensdag 13 november komt Garmt de Meridian installeren. Ik ben natuurlijk reuze benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.
Garmt zal er iig het maximale uithalen ! Dat op zich is al n upgrade [emoji41]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

Bas Akkerman

Citaat van: myself op november  6, 2019, 14:16:28
Garmt zal er iig het maximale uithalen ! Dat op zich is al n upgrade [emoji41]

Zeker! Daarom kijk ik er ook echt naar uit, hij weet wat hij doet. Ik ben nieuwsgierig hoe het gaat worden in de beperkte ruimte die ik heb (4x5 ongeveer).

myself

Citaat van: Bas Akkerman op november  6, 2019, 14:39:07
Zeker! Daarom kijk ik er ook echt naar uit, hij weet wat hij doet. Ik ben nieuwsgierig hoe het gaat worden in de beperkte ruimte die ik heb (4x5 ongeveer).
Echt 1 vd beste in nederland wat betreft opstelling van je speakers. Doe hem de groeten van me [emoji854]

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

Bas Akkerman

Zal ik doen. Wat is je naam? Mag ook per PM hoor als je dat liever hebt.

Bas Akkerman

Al ervaringen? Nee, nog niet. Ik had niet door dat de uitgangen XLR zijn, ik heb alleen RCA-kabels. Dus vandaag snel XLR naar RCA koppelstukjes besteld.

Over de klankkwaliteiten kan ik dus nog niks zeggen. Garmt heeft al wel zoveel mogelijk alles ingesteld. Feitelijk zou ik daarom (hopelijk!) morgen alleen de Meridian met de Parasound hoeven te verbinden. En wellicht nog wat volumes aan moeten passen.

Wordt vervolgd dus!

Xander32

... de man die alles tot in de puntjes uitzoekt overkomt dit ? 😄

Citaat van: Bas Akkerman op november 13, 2019, 19:28:50
Al ervaringen? Nee, nog niet. Ik had niet door dat de uitgangen XLR zijn, ik heb alleen RCA-kabels. Dus vandaag snel XLR naar RCA koppelstukjes besteld.

Over de klankkwaliteiten kan ik dus nog niks zeggen. Garmt heeft al wel zoveel mogelijk alles ingesteld. Feitelijk zou ik daarom (hopelijk!) morgen alleen de Meridian met de Parasound hoeven te verbinden. En wellicht nog wat volumes aan moeten passen.

Wordt vervolgd dus!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Bas Akkerman

Technisch gezien ben ik echt een noob. En overkomen me dit soort dingen. Als het gaat om wat ik wil, naar toe wil groeien is dat heel anders.

Zo heb ik echt als toekomstplan te sparen voor de Sony vpl-vw760es. In mijn beleving is dat pas een grote stap in kwaliteit ten opzichte van de Epson die ik nu heb.

Xander32

Het is mooi om te sparen voor iets wat je graag wil hebben.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10