Playstation 4 word krachtiger dan de xbox 720? De nieuwe next-gen consoles!

Gestart door Starscream, januari 7, 2012, 17:56:42

Vorige topic - Volgende topic

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op januari 28, 2012, 11:03:12
Ach hou nou toch op Ron.. de main series zijn nog altijd top-of-the-line in den industrie... nergens is het publiek enthousiaster dan bij de Nintendo presentaties op de E3... de meest memorabele ervaringen deze generatie zijn die met de Wii.. Nintendo blijft het maar flikken.. en ik geloof niet dat Sony en M$ met iets vernieuwends aan komen zetten.. maar gewoon met 'n upgrated version van hun huidige spelcomputers  :bored:
+1

Ronin79

Citeeren ik geloof niet dat Sony en M$ met iets vernieuwends aan komen zetten.. maar gewoon met 'n upgrated version van hun huidige spelcomputers

Zo heb ik dat ook het liefst.  ;)

Alleen waren er wel geruchten dat oa. de 360 controller wat kleiner zou worden. Dat hoop ik toch echt niet.
Niet dat ik grote handen heb, helemaal niet. Maar de huidige MS controller vind ik lekker in de hand liggen.

Verder zou de machine van MS gebruik gaan maken van; een BR drive (eindelijk !), en wellicht iets in de geest van cloud savings (wat nu ook al kan).
Ook de Kinect zou een eigen processor krijgen.

Maar afgezien van dat ... kan ik nog niets vreemds lezen, wat we al niet kennen.

Heel eerlijk; ik hoef niet als een malloot voor de TV of scherm staan te dansen, springen of me als een debiel te gedragen.
Ik wil lekker op een bank of lekkere bureaustoel, met wat drinken in de buurt, kunnen gamen. Dus wat mij betreft, is een update van de huidige hardware ..
iets moois. Waarom ingrijpende veranderingen doorvoeren op de manier waarop je een game speelt, als het gewoon goed werkt.
Daarbij denk ik; dat het overgrote deel van de PS3 en 360 bezitters, hier ook niet te wachten. Als je wilt springen als een malle, koop dan een WII (U) :P

Ik zou het in ieder geval erg zonde vinden als MS en Sony wel ingrijpende veranderingen willen doorbrengen. Hopelijk worden de nieuwe consoles, iets voor de echte hardcore gamer, en niet
voor een springende, zwaaiende ..... mafketel. Niet persoonlijk bedoelt  ;)

Snutchz

Dat "springen als een malle" is bij de titels die ik gespeeld heb niet eens aan de orde... ooooohhh.. jij bent vast in de war met Kinect ..dat waardeloze apparaat van M$ ? :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Nooff

Jeroen de Waal

Citaat van: Nooff op januari 29, 2012, 00:41:31
Wat weer een hoop geneuzel over niks.  ::)

Ja das altijd met Snutchz en Sillent.

Snutchz is helemaal lyrisch van de trekbewegingen met de WiiMote, en Sillent komt in hogere resolutiesferen met de 360  >:D :P

Grapje natuurlijk hè.  ;D ;)

Jeroen.

Snutchz

Citaat van: Nooff op januari 29, 2012, 00:41:31
Wat weer een hoop geneuzel over niks.  ::)
Nee laten we 't hebben over peperdure 1.5m HDMI kabels en het secuur horizontaal rechttrekken van de kleur magenta..  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Nooff

Citaat van: Snutchz op januari 29, 2012, 11:58:28
Nee laten we 't hebben over peperdure 1.5m HDMI kabels en het secuur horizontaal rechttrekken van de kleur magenta..  :P
Het gaat me meer om alle welles nietes discussies over welke console nu beter is dan welke. We weten allemaal dat exclusieve PS3 games van top kwaliteit zijn, maar nu krijgen we weer geneuzel over welke krachtiger is, dan wel een snellere processor heeft of een betere videokaart. Feit is dat de meeste games op de PS3 slechte ports zijn van de Xbox, waar je makkelijker voor kunt ontwikkelen. Om dan meteen te roepen dat die Xbox zo'n geweldige console is, gaat wat ver. Gevolg, ellenglange discussies over niets   ::)

Ronin79

Niet alleen de heeft exclusives, maar de andere consoles ook  ;)

Daarbij nog een nieuwtje; de Resistance-serie (PS3) is stop gezet, er zullen geen nieuwe delen meer komen.

aMUSEd

Citaat van: SillentWolf op januari 29, 2012, 23:42:22
de Resistance-serie (PS3) is stop gezet, er zullen geen nieuwe delen meer komen.
wat jammer zeg  :pompom: baaahh

Ronin79

Borris vd Ven (gamejournalist) melde dit net nog (op de Tweet van Resistance van gamejournalist J.J) ...

Er komen wel nieuwe delen. Maar niet van Insomniac.

Mits Boris idd. gelijk heeft; hoeven de PS3 fans, niet getreurd te wezen.  ;)

Snutchz

Citaat van: Nooff op januari 29, 2012, 22:57:45
We weten allemaal dat exclusieve PS3 games van top kwaliteit zijn
:laugh: ..allen volledig vergeten wanneer de volgende generatie zich aandient... you'll see. (hoge production values at the time.. maar terugkijkend zegt men "meh")

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op januari 29, 2012, 23:42:22
Daarbij nog een nieuwtje; de Resistance-serie (PS3) is stop gezet, er zullen geen nieuwe delen meer komen.
Die op de Vita lijkt mij ook 'n regelrechte flop.. net als de Vita zelf overigens... want allejezus wat doet die handheld het slecht in Japan  :nopompom:

AnubisNefer

D'r zijn ook niet echt Japanse toppers bij de Vita. De launchtitels zijn meer westers georienteerd. Zodra er japanse rpg's en dergelijke gaan uitkomen zal hopelijk voor Sony de verkoopcijfers parallel meegaan.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Ronin79

Leuk zo'n Vita ... maar dan moet die nieuwe handheld niet de voetsporen gaan volgen van alle vorige Sony handhelds.
Ik weet het dus zo net nog niet, of de Vita ook daadwerkelijk echt gaat aanslaan. We zullen zien.

Snutchz

Citaat van: AnubisNefer op januari 30, 2012, 11:48:06
D'r zijn ook niet echt Japanse toppers bij de Vita. De launchtitels zijn meer westers georienteerd. Zodra er japanse rpg's en dergelijke gaan uitkomen zal hopelijk voor Sony de verkoopcijfers parallel meegaan.
Ik hoop dat ze uit de game-industrie stappen.. zijn we ook in één klap af van Youtube's überzielige Sony fanbase  :clapping:

Martijnst1990

Citaat van: Snutchz op januari 30, 2012, 14:46:39
Ik hoop dat ze uit de game-industrie stappen.. zijn we ook in één klap af van Youtube's überzielige Sony fanbase  :clapping:
Ik wilde eigenlijk niet mee gaan doen aan deze eindeloze discussie. Maar nu vraag ik me toch een beetje af wat je precies tegen een ps3 hebt? Uncharted 3 viel je wat tegen, maar zoals ik begreep vond je de eerdere delen prachtig, Raymen vind je beter op de ps3 en nu hoop je ineens dat ze uit de game industrie stappen? Als je het niks vind koop je er toch niks van, maar om nou te hopen dat ze ermee stoppen snap ik echt niet  :dontgetit:

Ik ben overigens gen fanboy van 1 van de consoles/handhelds.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT