Forza Motorsport 4

Gestart door Onne, oktober 14, 2011, 16:58:25

Vorige topic - Volgende topic

Onne

Zijn er al mensen die Forza 4 spelen ?

Morgen ga ik m kopen.
Persoonlijk was ik niet kapot van de demo maar ik gun Forza een kans omdat deel 3 gewoon een goed spel was.
Er zullen vrij recente auto's in zitten en het geluid is een lust voor het oor.

treky22

Vandaag gehaald, en vanavond na het eten de Xbox in.
Ik heb de LCE gekocht.

Volgende week beginnen de nieuwe competities.
We, 360racing.nl, rijden op zondag en woensdag.
Helemaal super, zeker nu je voortaan met 16 man online kunt.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

AnubisNefer

Even wat eigen foto's hier posten....

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Onne

Ik heb er al een paar uur inzitten, wel weer leuk om opnieuw te levelen.
De selectie waar je een gratis auto uit kunt kiezen vind ik erg leuk bedacht bij elk nieuw level!

Verder qua rijden weet ik het nog niet, het voelt net anders dan forza 3 maar dat was dan ook een driftgame bij uitstek!
En de interieur view vind ik persoonlijk soms te veel naar achteren zitten.

Hoe krijg je die foto's van je Xdoos af?

Sonic Circle

Heerlijk spel. Hou van uitdagende racespellen en bij Forza 4 is de besturing me simulatie genoeg. Rij met alle assists uit. Forza 3, of eigenlijk welk spel dan ook uit de afgelopen 2 jaar, heb ik bijna niet gespeeld. Ben toen tot level 16 gekomen geloof ik. ben nu na 1 ochtendje op level 6 of 7.

Is het nodig om xbl gold te hebben om de rivals mode te kunnen spelen? Voor dit spel overweeg ik nl om weer xbl gold te nemen. Geluid, graphics, physics, hoeveelheid content, alles is wat ik er van hoopte voorlopig.

AnubisNefer

Citaat van: Onne op oktober 16, 2011, 14:58:11
Ik heb er al een paar uur inzitten, wel weer leuk om opnieuw te levelen.
De selectie waar je een gratis auto uit kunt kiezen vind ik erg leuk bedacht bij elk nieuw level!

Verder qua rijden weet ik het nog niet, het voelt net anders dan forza 3 maar dat was dan ook een driftgame bij uitstek!
En de interieur view vind ik persoonlijk soms te veel naar achteren zitten.

Hoe krijg je die foto's van je Xdoos af?

1. Maak een foto in forza4 en upload deze naar forza server.
2. Ga naar forzamotorsport.net en log in met xboxlive account.
3. Ga naar "My Forza" tabblad.
4. Klik op View All
5. Download foto naar keuze
6. Upload deze naar imgur of welke fotodumpersite dan ook.
7. Copy paste link naar je post.

@Sonic Circle
geen idee, maar online racen is leuk, alsooklid worden van een Carclub.

Op eBay heb je genoeg mensen die xboxlive aanbieden voor rond de 37 euro...
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Onne

@Anubis: Thanks! ik zal eens kijken of ik een foto kan posten.

De AI van de tegenstanders (singleplayer) is trouwens wel flink verbeterd!
Meerdere keren meegemaakt dat auto's niet klakkeloos naar binnen sturen als je met je neus ertussen zit!
Ook in F serie races hele stukken naast elkaar gereden totdat je bij een andere bochtencombinatie eindelijk het voordeel van de binnenbocht hebt.
Erg leuk, ik speel ook op simulatie zonder assists (behalve achteruit spoelen)  ;)

Ik heb trouwens 1x zien staan "Korting op BMW prestatie onderdelen = 100%"
Van 9 BMW's heb ik alle tuningsdelen gekocht, voor 0 credits!

Verder natuurlijk fantastisch om bijvoorbeeld een Audi RS2 van 19" Gemballa velgen te voorzien met flinke verlaging en een rolkooi!
Kan ik me uren mee vermaken, ben nu level 16 en gisteren begonnen.

Onne

Erik

Zou leuk zijn als die foto's ingame waren maar ze in de verste verte niet in de buurt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Onne

Citaat van: Erik op oktober 17, 2011, 00:26:47
Zou leuk zijn als die foto's ingame waren maar ze in de verste verte niet in de buurt.
Mijn bovenste 3 foto's zijn ingame, die van anubis is uit Autovista denk ik?

maximus79

Citaat van: Erik op oktober 17, 2011, 00:26:47

Alle foto's hier boven zijn ingame, Forza 4 is de best uitziende race game ooit.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

Erik

Als foto ja maar niet als je speelt ziet het er zo uit.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

maximus79

Citaat van: Erik op oktober 17, 2011, 08:37:43
Als foto ja maar niet als je speelt ziet het er zo uit.

Nou, bij mij wel in in ieder geval! ;D  Heb jij het spel?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

Erik

Ik heb gisteren een videoreview gezien van het spel en het beeld leek er in de verste verte niet op..
- Winston Churchill

Sonic Circle

Videoreview met slechte compressie?

Dat is wel hoe het spel eruit ziet. Gisteren de 360 in mijn HT aangesloten en op 2.60m breed op mijn JVC geprojecteerd. Toen zag ik in races iets meer aliasing als op mijn tv. Nogsteeds ziet het spel er fantastisch uit. Autovista is helemaal schitterend.

En dat geluid :worship:. De lead audio van de PGR serie (NIck Wiswell) is naar Turn 10 overgegaan en dat is te horen.

maximus79

Citaat van: Erik op oktober 17, 2011, 11:05:46
Ik heb gisteren een videoreview gezien van het spel en het beeld leek er in de verste verte niet op..

Dan niet......... :hmmm:

maximus79

Citaat van: Sonic Circle op oktober 17, 2011, 11:46:01
Videoreview met slechte compressie?

Dat is wel hoe het spel eruit ziet. Gisteren de 360 in mijn HT aangesloten en op 2.60m breed op mijn JVC geprojecteerd. Toen zag ik in races iets meer aliasing als op mijn tv. Nogsteeds ziet het spel er fantastisch uit. Autovista is helemaal schitterend.

En dat geluid :worship:. De lead audio van de PGR serie (NIck Wiswell) is naar Turn 10 overgegaan en dat is te horen.

Over die Autovista ben ik nog niet heen hoe mooi dat is..........zeker op me nu gekalibreerde Sony HW30!!!
Het enige jammerde aan Autovista is dat als je een auto start zelf geen gas kan geven en om ff lekker naar het motor geluid te luisteren.
oh ja en dat ik van me stuur naar me controller moet wisselen. Ben btw nu level 32, en schrok toen ik zag dat ik pas op 2,9% was van me carrière na 3 dagen rijden.

Onne

Ik vond de review op gamekings/insidegamer ook slecht eruit zien, het spel zelf komt echter redelijk in de buurt van de plaatjes die ik heb gepost !!!
Het ziet er echt heel erg netjes uit ook tijdens bewegende beelden!!!

@Max, vond ik ook jammer dat je geen gas kunt geven!

Wel jammer in Autovista: SLS AMG, de normale verteller zegt dat er een 6.3 in zit en Jeremy Clarkson zegt een 6.2 (het is 6.2)

Starred

CiteerOver de graphics kunnen we kort zijn: Forza Motorsport 4 toont eenvoudigweg de beste graphics op je scherm die je ooit in een racegame hebt gezien
;)

http://tweakers.net/reviews/2343/5/forza-motorsport-4-graphics-en-besturing.html

Onne

Aston Martin Vantage V8 op Top Gear track!

:inlove:

Erik

Ik zal straks het hele verhaal eens lezen. Zou mooi zijn als het waar was.
- Winston Churchill

Onne

Citaat van: Erik op oktober 17, 2011, 15:43:27
Ik zal straks het hele verhaal eens lezen. Zou mooi zijn als het waar was.
En je hebt niet toevallig de gratis demo van forza 4 gedownload om te kijken hoe het er uit ziet ?

Erik

Xbox360 staat al een jaar in de kast, hij maakt A) een teringherrie, B) ik speel alleen op pc.
Af en toe koop ik een race spel op de xbox360 om er alweer achter te komen dat de plaatjes vele malen mooier waren de werkelijkheid (ingame).
- Winston Churchill

mradem

Het spel ziet er prima uit maar het gaat toch ook niet alleen maar daarom? Sound is idd subliem. Ben er net 2 uur zoet mee en vermaak me uitstekend.

Kjelt

even twee vragen:
1) kun je het spel single player (dus zonder internet racen met buddies) spelen?
2) kun je het spel dual player met twee xbox360 cross gelinked spelen?

thanks