The avengers

Gestart door squeek, oktober 11, 2011, 18:29:32

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

Heerlijke film! Als comicliefhebber was het niet alleen genieten van de actie, die net inventief genoeg was, ook de persoonlijke karakterschetsen tijdens de rustige momenten kon ik erg waarderen. Ik was er toch wel een beetje bang voor dat dat er bij in zou schieten.
Aan het eind ging iedereen weg... dom! Mijn vermoeden aan het begin van de film werd met het stukje na de aftiteling bevestigd. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten op een vervolg!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

ome subtilieco

Zat ik van de week wat trailers te kijken zegt mijn vriendin: hey daar wil ik wel heen.
Ze heeft alleen de ironman films gezien.

En moet zeggen dat het gisteren erg leuk was.
Zeker de Hulk humor!

squeek

Gisteren gaan kijken en tja, wat een feest op het witte doek he  :clapping: fantastische humor, schitterende actie en meer dan genoeg quality time met de hero's. I loved it!

Jammer alleen 'weeral' dat het beeld niet perfect scherp stond  :nopompom: de laatste keer dat ik naar de bioscoop ben geweest stond het geluid zachter als de gemiddelde tv ( letterlijk op te vatten) nu weer het beeld. 'the kinepolis experience' ik weet echt niet meer wat dat betekend  :(
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

DVDmartinDVD

Had je wel je 3D bril op  :nopompom:

Vandaag geweest, echt een super film. Veel actie en humor. Score 8!
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Vik

Citaat van: DVDmartinDVD op mei  6, 2012, 19:01:22
Had je wel je 3D bril op  :nopompom:

Wij zijn gisteren geweest met mijn vriendin en een vriend. Fantastische film!!  :clapping: Helaas wel alleen 3D en dat zal mij nooit boeien. Wat een onzin.

(wel zorgen dat je naar een goede bioscoop gaat i.v.m. geluid)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

H8TER

Citaat van: DVDmartinDVD op mei  6, 2012, 19:01:22
Had je wel je 3D bril op  :nopompom:

:pompom: :pompom:
was zeker een erg leuke film

En dat 3D wil ik thuis ook niet maar in de bios vindt ik het wel leuk  :clapping:
TXNR5007  BDP-105 HTS2600 Q11(4x)  IQ60c ASW2000(2x)

quattronl

Ik ga donderdag met wat collega's.
3d kan mij ook niet echt boeien maar in de bios is het leuk. Thuis hoef ik het niet.

Ben benieuwd naar de combi van al deze super heroes.
Ook fijn om te weten dat we bij de aftiteling moeten blijven zitten  :worship:

Enne: http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/film/12080477/__Hoogste_opbrengst_ooit_voor_film_Avengers__.html
waarschijnlijk met reden :)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

advr

Heeeeeeeeeerlijke film ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

citac

Allemaal lyrisch hier, maar ik vond het wel meevallen, Ironman 1 en Captain America vond ik een stuk beter.
En dat 3D is echt bagger, je gaat er scheel van kijken en de film wordt veel te donker.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Vik

Citaat van: citac op mei  9, 2012, 11:03:08
Allemaal lyrisch hier, maar ik vond het wel meevallen, Ironman 1 en Captain America vond ik een stuk beter.
En dat 3D is echt bagger, je gaat er scheel van kijken en de film wordt veel te donker.

Captain America beter???  ;D You gotta be kiddin´ right??
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Erik

Citaat van: vik op mei  9, 2012, 11:18:56
Captain America beter???  ;D You gotta be kiddin´ right??
+1
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

skank1

vond captain america zelfs slecht !!!!!!!!!!!!!!!!!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Gaeje

Citaat van: squeek op april 29, 2012, 11:22:48
Gisteren gaan kijken en tja, wat een feest op het witte doek he  :clapping: fantastische humor, schitterende actie en meer dan genoeg quality time met de hero's. I loved it!

Jammer alleen 'weeral' dat het beeld niet perfect scherp stond  :nopompom: de laatste keer dat ik naar de bioscoop ben geweest stond het geluid zachter als de gemiddelde tv ( letterlijk op te vatten) nu weer het beeld. 'the kinepolis experience' ik weet echt niet meer wat dat betekend  :(

tegenwoordig loop ik gewoon de zaal uit en laat ik het fixen. je betaald veel te veel (allez, ik nu niet meer :-) ) voor een inferieure beleving. Laatst ben ik bij girl with the dragon tattoo zelf 2x naar buiten gegaan om iemand uit de zaal te laten zetten. het is dat of verpeste film soms...

Lucky.L

Citaat van: skank1 op mei  9, 2012, 13:34:58
vond captain america zelfs slecht !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond er ook weinig [lichtjes uitgedrukt] aan!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

advr

Citaat van: citac op mei  9, 2012, 11:03:08

totaal geen last van gehad!

Iron Man 1 was zeker NIET beter. ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Wowly

genoten hoor, de snelheid, het spektakel, de humer van downey en de groene reus (ff matten???)

Ronald-de-boer

german

Erg leuke film! :pompom:
Barstens vol aktie met uitstekende effecten en dat ruim 2 uur lang.
Ik ben verder ook wel klaar met 3D. Ik vind het beeld gewoon niet scherp en helder genoeg. Ik zie liever 2D in een goede HD kwaliteit! Dan wil ik het nog niet eens hebben over die achterlijk lompe brillen die je in de bios krijgt en die voor geen meter zitten.
Ik ga hem zeker thuis nog eens op blu-ray in 2D kijken ;).
Kef LS60.
ROON Rock.

Martijnst1990

Ik ga vanavond naar CineLounge in Houten, ben heel erg benieuwd :) Helaas ook in 3D, maar dat is niet anders. Gister nog Thor gekeken, ben nu helemaal bij 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

DTS-ES-Extreme

De film was Super  :clapping:, de 3D was beter dan ik had verwacht maar het beeld vond ik niet echt super maar ja kan zeker niet wachten om deze nogmaals in BD 3D te kijken met Dolby TrueHD 7.1 surround sound  :headbanging: :headbanging:. Hopelijk is het geluid net zo super dan transformers.

Bye the Way The Hulk en Iron Man gewoon weg Ultimate en de rest van de Crew weg gooien!!!!!

Flavio

Gisteren voor het eerste sinds hele lange tijd weer eens naar de bioscoop geweest en de film in 3D bekeken. Dat was voor mij toch wel weer een bijzondere ervaring en ik zit er sterk aan te denken om mijn installatie thuis ook maar 3D compatibel te maken.

De film is trouwens hard op weg om Avatar als film met de meeste opbrengst van de troon te stoten. De filmmaatschappij verwacht al na 4 weken release een wereldwijde opbrengst van 1 miljard Dollar!
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer Super-X Pro CX-3400 V2 | Audiophonics HPA-H250NC | Crown DriveCore XLS2502 | Crown DriveCore XSLS1002
2x BMS 4590/Jabo KH-53/Faital Pro 15FH500 | 2x T+A TLS 20 |  | 2x T+A TAL 90 | 2x Klipsch RS-7 | 2x T+A TLS 20
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Martijnst1990

Vond de film ook echt geweldig! Humor was ook erg leuk, zeker met The Hulk :D Beeld en geluid waren ontzettend goed in CineLounge, mocht je in de buurt van Houten (Utrecht) wonen dan raad ik deze bioscoop zeker aan.

Het 3D vond ik gelukkig niet zo storend (of ik begin eraan te wennen?).
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

H8TER

Citaat van: Ronald-de-boer op mei 12, 2012, 10:43:58
Avengers zouden meer dan 120 miljard euro schade aanrichten

http://www.nu.nl/film/2807801/avengers-zouden-meer-dan-120-miljard-euro-schade-aanrichten.html

Bron, NU.nl
die mensen hebben echt nix te doen  :yawnee:

Nu maar hopen dat hij snel uit kom kan ik hem nog een X kijken en nog een X en nog een X :clapping:
TXNR5007  BDP-105 HTS2600 Q11(4x)  IQ60c ASW2000(2x)

Bas Akkerman

Citaat van: H8TER op mei 14, 2012, 08:19:11
die mensen hebben echt nix te doen  :yawnee:

Nu maar hopen dat hij snel uit kom kan ik hem nog een X kijken en nog een X en nog een X :clapping:
Of het is een mooie aanleiding om de comicserie "Damage Control" te introduceren. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LittleNinja

Ik ben gisteren geweest in een bioscoopje in the of freaking nowhere.... Hollywoud in Almkerk. Een vrij nieuwe bioscoop die niet projecteert op een wit maar op een grijs scherm. :thumbs-up: Het is een service bioscoop waar je dus tijdens de film gewoon een bestellinkje kan doen. Gelukkig geen pauze want daar had ik vroeger altijd echt de schurft aan!

Het doen van bestellingen tijdens de film heeft me compleet niet gestoord. Ik zat diep in de film! Wat heb ik genoten zeg! Heerlijk! Beeld en geluid waren behoorlijk goed. Wat betreft het 3D heb ik geen klachten. Vind het allemaal prima.

De Hulk is echt mijn nieuwe held! Geweldig! Ongeëvenaard brute kracht, humor en onbehouwenheid.. Top. Ook de andere karakters kon ik prima verteren, zelfs Gaylord America. :-P Wat loopt die jongen er toch ernstig bij zeg... Mocht de pret niet drukken. Top film!

Helaas zijn wij wel weg gelopen en ik heb dus geen toegift gezien. Balen! Binnenkort nog maar eens naar de bioscoop om hem af te kijken! 8)