F1 2011

Gestart door Madhouse, oktober 6, 2011, 10:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Wie speelt deze game? Hoe vind je hem? Ik zelf ben een groot fan en heb inmiddels mijn eerste seizoen er bijna op zitten.

De safetycar vind ik een erg grote aanwinst, erg leuk maar ik heb hem zelf nog niet meegemaakt.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Ik speel hem dus ook! ;D

Ook ik heb de safety car nog niet voor meegemaakt, maar wel leuk dat het erin zit. De gevechten vind ik ook erg leuk, maar ik rij eigenlijk te agressief voor F1 ;) Ach, zolang ik me maar vermaak met een game, ben nu bij Monaco in mijn eerste seizoen. Als ik een beetje gewend ben aan het spel ga ik hem wel wat moeilijker zetten en een stuk netter rijden.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

De A.I. omhoog zetten is het leukst, die zorgt er voor dat andere coureurs ook foutjes maken en beter verdedigen als je in wilt halen. Je moet er idd niet te agressief voor zijn, dat werkt bij F1 niet goed  :D

RonG

Me 2, op de pc dan. Ik vermaak me er kostelijk mee.

Madhouse

Iemand hier al wel een safetycar gehad?

RonG

Citaat van: Madhouse op oktober  6, 2011, 12:27:12
Iemand hier al wel een safetycar gehad?

2x, maar ook 2x zelf veroorzaakt :D

Madhouse

Citaat van: RonG op oktober  6, 2011, 12:29:44
2x, maar ook 2x zelf veroorzaakt :D

Moet je daar settings voor aanzetten?

RonG

Citaat van: Madhouse op oktober  6, 2011, 12:59:19
Moet je daar settings voor aanzetten?

zover ik weet:

racelengte min 20%
ik heb alle sims op aan staan (weet niet of dit het beïnvloed)
en damage, volledig,
oh, en natuurlijk, saftecar ON

Madhouse

Citaat van: RonG op oktober  6, 2011, 13:05:06
zover ik weet:

racelengte min 20%
ik heb alle sims op aan staan (weet niet of dit het beïnvloed)
en damage, volledig,
oh, en natuurlijk, saftecar ON

Zal vanavond eens kijken of ik per ongeluk ergens iets vergeten ben. Of er word zo goed geraced dat een safetycar niet nodig is :d

Madhouse

Ik kan nergens de safetycar aan of uit zetten, waar zou ik dat moeten vinden??

RonG

Wanneer je een GP start dan kun je bij de race settings deze aan of uit zetten

Xstream

Heb 'm ook al gespeeld, maar nog niet zo lang (1e circuit alleen). M'n racecockpitje staat in ieder geval al klaar, nu nog een keer de tijd zien te vinden om er 's goed voor te gaan zitten.
Ik speelde 'm op 't 1na moeilijkst en vond daarin de AI nog niet zo geweldig. Werd in m'n Williams vrij makkelijk 4e. Dus die gaat de volgende race omhoog :)
Wel viel me op dat er tov 2010 niet zo gek veel veranderd is qua career mode presentatie en opties, dat was wel een beetje een teleurstelling, maar verder zie ik veel positieve dingen qua racen iig ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Madhouse

Citaat van: RonG op oktober  6, 2011, 23:41:21
Wanneer je een GP start dan kun je bij de race settings deze aan of uit zetten

In career mode zit deze optie niet, zal straks eens kijken bij een gewoon wk. Thnx!

RonG

Citaat van: Xstream op oktober  6, 2011, 23:45:29
Heb 'm ook al gespeeld, maar nog niet zo lang (1e circuit alleen). M'n racecockpitje staat in ieder geval al klaar, nu nog een keer de tijd zien te vinden om er 's goed voor te gaan zitten.
Ik speelde 'm op 't 1na moeilijkst en vond daarin de AI nog niet zo geweldig. Werd in m'n Williams vrij makkelijk 4e. Dus die gaat de volgende race omhoog :)
Wel viel me op dat er tov 2010 niet zo gek veel veranderd is qua career mode presentatie en opties, dat was wel een beetje een teleurstelling, maar verder zie ik veel positieve dingen qua racen iig ;)

Ik moet ook altijd even de tijd vinden om wat te gamen, vooral nu en zeker straks met BF3.

Die "live the life" mogen ze van mij schrappen, voegt voor mijn gevoel niets toe. Ik vind de game wel veel beter/mooier dan 2010.

Rob Eric Blank

Citaat van: Madhouse op oktober  6, 2011, 10:03:14
Wie speelt deze game? Hoe vind je hem? Ik zelf ben een groot fan en heb inmiddels mijn eerste seizoen er bijna op zitten.

De safetycar vind ik een erg grote aanwinst, erg leuk maar ik heb hem zelf nog niet meegemaakt.
Wat voor wedstrijden speel je dan, 10% kort raceweekend?

Gemiddeld evenement neemt bij mij enkele uren in beslag.

Ik speel het wel, alleen krijg ik gewoon met deze game niet het juiste 'gevoel' in mijn controler. Ik krijg niet de juiste set-up met mijn Fanatec GT2 en daardoor speelt het toch niet echt lekker. Was hetzelfde probleem als bij F1 2010.

Xstream

Citaat van: Rob Eric Blank op oktober  8, 2011, 18:29:38

Gemiddeld evenement neemt bij mij enkele uren in beslag.

Ik speel het wel, alleen krijg ik gewoon met deze game niet het juiste 'gevoel' in mijn controler. Ik krijg niet de juiste set-up met mijn Fanatec GT2 en daardoor speelt het toch niet echt lekker. Was hetzelfde probleem als bij F1 2010.
Wat schort er dan aan? Want op m'n TrustMaster TS500 voelt het toch wel heel realistisch aan. En zeker een verbetering tov 2010. Al is 't anders dan een Rally game natuurlijk, maar das logisch, andere discipline en dus andere feedback/gevoel.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Madhouse

Citaat van: Rob Eric Blank op oktober  8, 2011, 18:29:38

Ik speel short weekend met 20% races.

Rob Eric Blank

Citaat van: Xstream op oktober  8, 2011, 18:43:33
Wat schort er dan aan? Want op m'n TrustMaster TS500 voelt het toch wel heel realistisch aan. En zeker een verbetering tov 2010. Al is 't anders dan een Rally game natuurlijk, maar das logisch, andere discipline en dus andere feedback/gevoel.
De precisie is niet groot genoeg op een Xbox. Ik moet mijn settings misschien nog aanpassen. Bij Forza 3 en de Forza 4 demo doet het stuur het precies goed.

het is niet de FF die bijvoorbeeld te weinig is, maar de response is niet lineair en ik voel niet goed wat de voorwielen doen.

Xstream

Apart, ik weet niet of er nog verschil in zit tov de PC, maar dat lijkt me sterk.
Zal er ook eens op letten, heb 't nog niet zoveel kunnen spelen.

Rob Eric Blank

Citaat van: Xstream op oktober 11, 2011, 14:20:13
Apart, ik weet niet of er nog verschil in zit tov de PC, maar dat lijkt me sterk.
Zal er ook eens op letten, heb 't nog niet zoveel kunnen spelen.
De aansturing van een wheel werkt in de PC totaal anders dan de Xbox. F1 2011 zou vooral geprogrammeerd kunnen zijn voor PC en PS2. Bij de XBOX werkt het anders en daar gaat het misschien wel fout.