BF3 of MW3? Welke is de beste voor single play?

Gestart door Erik, september 27, 2011, 21:24:01

Vorige topic - Volgende topic

Erik

Aangezien ik niet 2 dezelfde games wil kopen, welke van de twee zal het meeste speelplezier geven en welke het mooiste eruit zien. Op de pc wel te verstaan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jeroen de Waal

Op grafisch vlak zal Battlefield 3 de meester zijn op de pc als ik de verschillende previews moet geloven.

Ik ga zelf voor beide, maar dan op de PS3.

Jeroen.

Erik

Ok jij bent de kenner hier, dus ik ga bf3 maar bestellen :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Ik ben echt een COD liefhebber maar ga na het zien van de previews toch voor beide.
BF2 vond ik leuk maar niet zo leuk als COD in MP maar BF3 ziet er wel extreem goed uit.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Xstream

Als ik op de previews, teaser filmpjes e.d. af ga is het een behoorlijke no-brainer. Ik was altijd een COD fan, vooral 1 en 2. Maar als je de filmpjes ziet van BF3 en daarna de filmpjes van MW3 dan lijkt het wel of je terug in de tijd gaat. Graphics veel simpeler, schieten nog steeds redelijk lomp, meer arcade feel. Alles ademt veel meer realisme bij BF3 die ik nog niet eerder gezien heb. Van beeld, geluid en POV feel actie, plus je kan je tegenstanders op allerlei manier onschadelijk maken, behalve met een vuurwapen. Wil niet zeggen dat MW3 misschien wel een veel leukere gameplay heeft, dat weet je toch niet totdat je 't zelf speelt. Maar voor mij, als ik moest kiezen, zeker BF3, maar aangezien ik niet hoef te kiezen zal 't waarschijnlijk beide worden :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

RonG

Dit keer ga ik voor BF3, BF2 had ik grijs gespeeld destijds en COD ben ik wel klaar mee.

Morgen vanaf een uur of 2 open beta :) voor BF3, kun je al wat proberen.

Edit: dit geld voor multiplayer dan :).

Erik

Die multiplayers maak ik met mijn ervaring geen enkele kans mee dus ik wacht wel een maandje ;D
- Winston Churchill

Jumping Jack

Bij BF ligt de nadruk vooral op de mp en die is gewoon waanzinnig goed! Sp is, zoals bij quasi alle shooters, behoorlijk kort.
Mijn exemplaar van bf3 is al even gepre-ordered  :headbanging:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Erik

Ik heb hem ondertussen gepreorderd alleen vandaag nog bij wehkamp de laatste van de 4 kortingsdagen - 20% ofzo.
- Winston Churchill

Raphie

heb gisteren zowel BF3 als MW3 op m'n nieuwe Dell XPS702 met Nividia M550 gespeeld. gameplay is bij beiden single player wel "onderhoudend" kan helaas niet hoger spelen dan 1280 * 720 anders word de game voor mij te laggy. zit me af te vragen wat voor videokaart je in vredesnaam nodig hebt om dit maxed out op 1900 * 1080 te spelen.
maar alle kritiek van dat het er niet mooi zou uitzien snap ik niet, ben van beiden qua graphics wel onder de indruk, toch weer een niveau hoger dan BF2

Ik vind alleen de besturing op BF3 PC nog niet helemaal top. vaak kan je niet draaien en moet je eerst een of 2 stappen strafen om weer vrij te zijn enniet ergens te haken. kan misschien ook komen door het single player story mode maar vind dat nog niet helemaal top
JBL PRX Power!

skank1

Simpel
Multi -> BF3
Single -> MW3
Hoewel MW3 ook goed is in multi ;)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

XanaduNL

@Raphie:

Ik zou op je native resolutie spelen, en andere settings omlaag schroeven.
Dat zou prima moeten lukken op je xps.

Raphie

klopt gisteren shadows en terrain ff op medium gezet + MSI afterburner en gaat nu als de brandweer op 1600 * 900
JBL PRX Power!