Shrek 2(nieuwe trailer 07-05)

Gestart door PaulB., november 5, 2003, 13:54:43

Vorige topic - Volgende topic

PaulB.

Hi,

Bekijk de eerste beelden van Shrek 2.
klik hier voor de gloednieuwe full-size trailer

MvrGr. Paul

edit:trailer 2 toegevoegd
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Richi

Mijn zoontje (2,5) zal het wel helemaal te gek vinden om te horen dat er een vervolg komt op zijn favoriete film. :D
Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto

Sullivan

Leuk!

mvg,
Frank

PS. Ik ben wel 30 ::).

Tuijnis

Eehhh ik bijna 34 ;D

PaulB.

Citaat van: Sullivan op november  5, 2003, 16:15:55
PS. Ik ben wel 30 ::).

Ik ook ;D ;D(bijna dan,volgende maand).
Maakt niet uit, vond 1 GEWELDIG.

MvrGr. Paul

Richi

Trouwens, papa en mama (33 en 32) vinden het ook niet erg om Shrek 2 keer per dag langs te zien komen!

Groet,
Richard
Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto

bmateijsen

Shrek was gewoon supercool... de magie tussen Eddie en Mike is gewoon humor op en top! Ben zeer benieuwd naar deel 2!

Jinsu

Dat wordt weer lachen ;D .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Armor666

IK (32) en Dochtertje (7) kunnen niet wachten !!!!!  ;D
Dit wordt weer lachu !!!!!

grtz
Robert
All work and no play makes jack a dull boy...All work....
Filmpje?

PaulB.

Link verbeterd, nu hi-res quicktime

MvrGr. Paul

PaulB.

Hi,

na de teaser nu eindelijk de full-trailer van shrek 2 :D

KLIK VOOR TRAILER

Have fun!!

MvrGr. Paul

PaulB.

Hi,

Nieuwste trailer toegevoegd.

MvrGr. Paul

Gaeje

net gaan kijken,

wat een zalige film!!!! zelden zo hard gelachen. echt van het begin tot het einde supergrappig, supergoed gewoon. geniale vondsten, leuke nieuwe personages, beeld ziet er super uit (digitale projectie)
ik vind hem echt beter dan 1, en ook veel veel beter dan finding nemo en consoorten.

Groeten, G.

en allen daarheen zou ik zeggen!!

Zvonne

Niets aan toe te voegen, behalve, loop niet direct de zaal uit nadat je de film gedaan is en de endcredits beginnen. Want anders mis je een nog heeeeel leuk stukje.

Mvg

p.s. De nieuwe digitale projectie is enorm heftig!!! :o

advr

42, en ik vond 1 prachtig..... 8
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Arno P

Ik ook...als ik door ouderdom ga dementeren...zit ik alvast goed...die film blijft leuk...

FrankB

Citaat van: advr op juni 25, 2004, 21:22:51
42, en ik vond 1 prachtig..... 8

Ik vind 1 nog steeds schitterend!!!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Gijs82

Ik heb de film gisteren gezien in de bios en hij was echt heel erg gaaf  ;D

Gisteren?..... Ja maar wel voor Nederland Portugal  ;)
Om 18.45 begon de film en om 20.40 was die afgelopen. Heb dus maar 15 min gemist  :P
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Melvin

Ik vond het een zwak aftreksel van de eerste Shrek. De eerste 15 minuten waren leuk maar daarna ging het bergaf. Shrek 1 moet ik nog altijd eens op DVD kopen, maar Shrek 2 ga ik zeker laten liggen.

Hertog_Martin

Citaat van: Melvin op juli 15, 2004, 16:17:35
Ik vond het een zwak aftreksel van de eerste Shrek. De eerste 15 minuten waren leuk maar daarna ging het bergaf. Shrek 1 moet ik nog altijd eens op DVD kopen, maar Shrek 2 ga ik zeker laten liggen.

Ehh, precies andersom naar mijn mening.. eerste 15 min is saai en komt het langzaam op gang en dan wordt het beter (vooral met puss in boots).

Shrek 1 is wel beter ja, maar heb me vermaakt met deel 2, hoewel vandaag met de derde keer kijken het toch wel saai werd.
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Grindtegel

Hij is leuk, maar ik vond deel 1 toch wel een stuk beter hoor.

Maar als dit deel als eerste uit was gekomen had ik waarschijnlijk precies hetzelfde geroepen  ::)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

blackball147

ik heb hem een weekje geleden, en vond hem heel goed, maar zeker niet beter dan de eerste.

het vernieuwende dat je bij de shrek 1 van je sokken blies, daarvan weet je dat je iets gelijkaardig in deel twee kunt verwachten. een beetje parodieren, een beetje boertig ( letterlijk te nemen  ;D ), en wederom een knetterende magie tussen shrek en donkey. hieraan wordt uiteindelijk volledig beantwoord, dus kan ie voor mij niet meer stuk.

marbico

ik ben 53, zal ik dan nog steeds kinds zijn want ook ik vind hem leuk ;D ;D ;D ;D
Wat habe sie in die tasse gefroemeld??

SkrunX

k heb shrek 3d gedownload mar welke kleuren moete die brilletjes nu eigelijk zijn ik heb rood en groen maar die doen het niet k ben ook al zon 50 cm van het scherm af gaan staan maar dat helpt nix   ??? ??? ??? 8) ??? ???

Grindtegel

我不知道但是讲话的第一试正常和大概我们将帮助你
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon