Ziggo deelt 400.000 nieuwe modems uit + wifi

Gestart door PioneerT, augustus 23, 2011, 15:09:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PioneerT

Net weer een heerlijk telefoon gesprek gehad met 1 van de mensen van de ziggo hotlijn, waar je weer niks mee kan.
Vriend van mij heeft zomaar weer een nieuw modem gekregen voor de nieuwe snelheid maar deze keer met ingebouwde router :s
Hardstikke mooi natuurlijk maar erg oneerlijk tegenover de mensen die wel al de snelheid binnenkrijgen maar geen ingebouwde router hebben (zoals ik)
Vraag of ik ook nog 1 zou krijgen in de toekomst zodat ik niet bij de MM een dure router moet gaan kopen? wist de man niet te vertellen.
Word ondertussen aardig ziek van al dat betalen en geen waarde voor je geld te krijgen. :threadclosed:
Iemand anders nog dezelfde ervaring?
Pioneer PDP-LX5090 | Pioneer BDP-51FD | Pioneer SC-LX71 | Emotiva XPA-5 | Emotiva ERC-1 | Sony PS3 | XTZ 99.36 | XTZ 99.25 | Emotiva ERD-1 | BK XLS300 |  PlayOn HD Mini | Humax IRHD-5000C | Audioquest Rocket88 | Audioquest CV-4 | Audioquest X2 | Audioquest Sub-A | Emotiva XRCA | W&M HDMI

Rha007

Ik heb juist het tegenover gestelde: ik heb ook zo'n nieuw modem met wifi gekregen, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat iedere ziggo gebruiker zo'n nieuw modem zou krijgen. Zo kwam het althans op mij over in de brief die ik een week of 5 geleden van ziggo had gekregen.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Clifdon

Ik zal je het nog mooier vertellen.

Men neme Ziggo welke jou thuis opbelt of je geen digitale tv wilt kijken via de kabel.
Men vrage aan de Ziggo medewerkster of dit wel of geen geld gaat kosten.
Onze liefste medewerkster verzekerd men dat dit geen extra geld gaat kosten en dat de situatie ongewijzigd blijft maar dan digitaal word.
Men ontvange 1 pakket met daarin een digitale Tv ontvanger. (achteraf nooit aan moeten nemen van de TNT)
Men ontvange 1 nota á €100,- voor de digitale tv ontvanger. (het was toch zonder extra kosten?)
Men neme contact op met de Ziggo helpdesk welk u verteld het pakket terug te zenden de kosten te voldoen en deze vervolgens terug gestort te krijgen.
Men gaat natuurlijk niet betalen en krijgt herinneringsnota nummero 1 herinneringsnota nummer 2.
Ziggo komt u vertellen nooit een pakket te hebben ontvangen, en verteld u dat u de €100,- plus extra gemaakte kosten gewoon mag gaan betalen.

Ofwel je bent ruim €130,- kwijt voor helemaal niets..,

Het is dat ik hier niets anders kan krijgen dan Ziggo. Anders was ik daar al lang weg geweest!

Btw: Die modem heb ik ook nog steeds niet ontvangen terwijl ik al 10 berichten heb gehad dat deze er aan zit te komen

bartvv

Ja iedereen met een Ziggo alles in 1 abonnement krijgt inderdaad gratis een nieuw modem met ingebouwde Wifi router.

Er is hier al een topic over, http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=110846.0

Ik heb deze vorige week ontvangen en geïnstalleerd, en inderdaad: 2x zo snel  :clapping:


Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.