Ziggo, vanaf 1 september

Gestart door Former member 78, augustus 5, 2011, 02:49:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Former member 78

Beste HT'ers...

Ik kreeg vandaag post van Ziggo, eindelijk eens geen ''zeur'' post.

Vanaf 1 september krijg je bij een alles in 1 abonnement (eindelijk) alle gangbare zenders
in HD kwaliteit! En dit voor het zelfde geld  :pompom:

Ik was qua tv gebeuren sowieso al blij met 1 september, want vanaf die datum is de reclame op het
zelfde volume als het programma waar je naar kijkt. (hehehe)

Nog meer mensen deze brief gehad?

Pjotr

Ik heb de brief ook gekregen (in juni). Maar dat Ziggo de boel om zou gooien was in februari al bekend gemaakt via een persbericht.
Neemt niet weg dat ook ik erg blij ben met de extra HD zenders. En dan bedoel ik niet RTL en SBS, maar BBC HD en Nat Geo Wild HD.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

DVDGuy

Citaat van: ArjanR1 op augustus  5, 2011, 02:49:54
En dit voor het zelfde geld  :pompom:

Ik ben bang dat hier "nu"nog" ontbreekt  ::)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

GH

Het toevoegen van de NL HD zenders had al lang geleden moeten gebeuren.... en echt spannend kan ik het niet vinden. Weinig HD content en kwaliteit.
Nat Geo is wel weer leuk. Alleen erg jammer dat BBC HD niet in het basispakket zit.

Thunder

Ik ben er wel blij mee. Meer HD en per saldo betaal ik 3€ minder. (Had al totaal pakket + HD pakket)
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

riwi

Citaat van: Thunder op augustus  5, 2011, 11:30:32
Ik ben er wel blij mee. Meer HD en per saldo betaal ik 3€ minder. (Had al totaal pakket + HD pakket)

Precies dat heb ik ook. En de eerste 3 maanden krijg je om aan de vaste 3 euro korting te wennen er nog 7 euro korting bij per maand :)