Harbeth speakers (incl LSkabel / versterking)

Gestart door Cyreg, juli 24, 2011, 14:57:21

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

advr

Citaat van: maz op november 28, 2012, 11:14:26
Dat is all een begin... Ik ga het laten bezinken voorlopig is harbeth qua klank prijsverhouding op num 1 bij mij.

klaar toch... geluid moet bepalender zijn dat het uiterlijk  en alles went zeggen ze... :bigsmile:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz


Cyreg

Citaat van: garmtz op oktober 20, 2012, 11:17:01
Heb het review van de Harbeth M30.1 in de Stereophile van 11/12 gescanned. Voor wie een kopietje wil: stuur even een PM met je email adres. Is echt lezenswaardig, want hij pakt echt de essentie van deze speaker.

Garmt, is het vervolg(deel 2) hierop al in je bezit en misschien ook beschikbaar als kopietje?  :devil:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

raindog

Tja, dat glimmend zwart is nu eenmaal in de mode. En wit begrijp ik ook nog wel, voor al die Jan de Bouvrie interieurs. Maar glanzend grijs? Wie in hemelsnaam heeft dat bedacht? Jakkes.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

garmtz

Citaat van: Cyreg op november 28, 2012, 12:09:20
Garmt, is het vervolg(deel 2) hierop al in je bezit en misschien ook beschikbaar als kopietje?  :devil:

Heb net naar een aantal een mail gestuurd met Deel 2! Als je nog geen mail hebt, laat het even weten (PM met email adres), dan stuur ik hem alsnog. Ook als je Deel 1 nog niet hebt, dan stuur ik beide!

Martin!!!

Citaat van: Cyreg op november 28, 2012, 12:09:20
Garmt, is het vervolg(deel 2) hierop al in je bezit en misschien ook beschikbaar als kopietje?  :devil:

Zie het net in m'n mailbox binnen komen. bedankt weer Garmt.....  :clapping:
mainly British stuff

Bas Akkerman

Super Garmt, vanavond maar eens lezen.
@maz, ik weet niet waar je woont, maar je mag gerust eens in Den Haag komen luisteren.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Citaat van: garmtz op november 28, 2012, 11:51:13
Even wat plaatjes...




Dat zwart glans past wel in me interiur ,, alleen een desighn stand Vinden die niet  op een ikea kruk
Lijkt. Haha
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op november 28, 2012, 13:03:49
Super Garmt, vanavond maar eens lezen.
@maz, ik weet niet waar je woont, maar je mag gerust eens in Den Haag komen luisteren.
Ik woon in rotterdam ma ben ieder dag in rijswijk op de zaak... Dus dat is een heel aantrekkelijk aanbod!!
**UNDER CONSTRUCTION**

garmtz

#1634
Deze misschien?


Mr.M

#1635
Citaat van: garmtz op november 28, 2012, 13:17:03
Deze misschien?


Dat ziet er niet slecht uit.alleen beetje vierkant en kaal.!! Haha en ik hou van rondingen. :devil:
Maar het ziet er strak uit.
**UNDER CONSTRUCTION**

Alex Groningen

Wat zijn eigenlijk de prijzen van de Harbeth luidsprekers in glans wit?

garmtz

Even over het review uit de Stereophile: ik heb weer Deel 1 gestuurd, dus die mail kun je negeren... Zal deze week het echte deel 2 scannen...

@Alex Groningen: Prijzen van hoogglans versies zijn nnb... Zal even navraag doen...

@maz: een Master 3 heeft ook geen rondingen... ;)

Bas Akkerman

Citaat van: maz op november 28, 2012, 13:16:09
Ik woon in rotterdam ma ben ieder dag in rijswijk op de zaak... Dus dat is een heel aantrekkelijk aanbod!!
Nou, dat komt mooi uit. Ik zal je vanmiddag nog wel een PM sturen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Alex Groningen

Citaat van: garmtz op november 28, 2012, 13:50:10

@Alex Groningen: Prijzen van hoogglans versies zijn nnb... Zal even navraag doen...


Alvast bedankt Garmt.

vanzomereng

Citaat van: Alex Groningen op november 28, 2012, 13:34:49
Wat zijn eigenlijk de prijzen van de Harbeth luidsprekers in glans wit?

Wat is dit Alex, de 1e symptomen van ......

Je was toch van het audiofiele virus volledig genezen  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

garmtz

Citaat van: VANZOMERENG op november 28, 2012, 14:12:28
Je was toch van het audiofiele virus volledig genezen  :D

Nee, dat is pas een feit NA de aanschaf van een set Harbeth speakers... :D

Alex Groningen

Citaat van: VANZOMERENG op november 28, 2012, 14:12:28
Wat is dit Alex, de 1e symptomen van ......

Je was toch van het audiofiele virus volledig genezen  :D

Een kleine 2 jaar geleden de Monitor 30 mogen beluisteren en op de één of andere manier laten ze me niet meer los.
Heb daar een aantal cd''s beluisterd die ik nergens meer mooier heb horen klinken dan op de Harbeths.
Instrumenten klonken gewoon levens echt.

Alex Groningen

Citaat van: garmtz op november 28, 2012, 14:18:37
Nee, dat is pas een feit NA de aanschaf van een set Harbeth speakers... :D

Ik ben er bang voor dat je daar wel eens gelijk in hebt. De enige reden dat ik niet voor de Harbets ben gegaan was en is het uiterlijk. Maar het geluid blijft gewoon echt mijn smaak, prachtig.

garmtz

Citaat van: Alex Groningen op november 28, 2012, 14:23:15
Een kleine 2 jaar geleden de Monitor 30 mogen beluisteren en op de één of andere manier laten ze me niet meer los.
Heb daar een aantal cd''s beluisterd die ik nergens meer mooier heb horen klinken dan op de Harbeths.
Instrumenten klonken gewoon levens echt.

Welkom in de wereld van Harbeth! :)

Martijn M

Ga ik toch nog gelijk krijgen m.b.t. de wat ik heb ingevuld in de poll in Alex' topic  ;D .
Dutch & Dutch

garmtz

Citaat van: Alex Groningen op november 28, 2012, 14:24:44
Ik ben er bang voor dat je daar wel eens gelijk in hebt. De enige reden dat ik niet voor de Harbets ben gegaan was en is het uiterlijk. Maar het geluid blijft gewoon echt mijn smaak, prachtig.

Vandaar je navraag over de gloss finishes natuurlijk. Begrijp ik heel goed, fineer is niet voor iedereen 'je van het'.

Bas Akkerman

Zal morgen eens vogelzand kopen, nog steeds de stands niet afgevuld. En eens zien of ik ergens stukjes tapijt kan scoren om de spikes van de schoteltjes te kunnen koppelen zonder dat mijn laminaat naar de ratsmodee gaat. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Citaat van: Bas Akkerman op november 28, 2012, 14:28:27
Zal morgen eens vogelzand kopen, nog steeds de stands niet afgevuld. En eens zien of ik ergens stukjes tapijt kan scoren om de spikes van de schoteltjes te kunnen koppelen zonder dat mijn laminaat naar de ratsmodee gaat. ;)

Ik heb nog zakjes Inert Filler van Custom Design. Misschien interessant? En ik zou wellicht ook geen denken aan die mooie spikes van Soundcare... Denk ik voor jou een hele mooie optie!

Alex Groningen

Citaat van: garmtz op november 28, 2012, 14:25:15
Welkom in de wereld van Harbeth! :)

Het zal nog wel even duren voordat ik in de wereld van Harbeth treed. Volgens jaar eerst m'n spaarcenten in de tuin steken om die te verbouwen. Blijft er dan genoeg over dan zal ik zeker niet lang twijfelen om een setje Harbeths aan te schaffen.

Citaat van: keyser op november 28, 2012, 14:25:54
Ga ik toch nog gelijk krijgen m.b.t. de wat ik heb ingevuld in de poll in Alex' topic  ;D .

Ik weet niet wat je hebt ingevuld, maar denk dat je geen gelijk gaat krijgen. Zie bovenstaande. ;) ;D