The CinemaLounge

Gestart door high-q, juli 18, 2011, 14:27:41

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

WE gaan toch wel 1 film kieken he :D

x-men als die uit is op BR?
Lucy?

high-q

Ik vind het prima!

Overigens hebben Maurits en Lars aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn de 27ste. Aangezien we in juni al specifiek dit weekend hadden geprikt, heb ik besloten de M&G niet  naar achter te schuiven. Wel heb ik met deze heren afgesproken dat er nog aparte sessies komen waar we het één en ander gaan doen.   

We kunnen nu op zich wel beginnen met een indeling maken voor de dag, aangezien we nu weten wie er aanwezig zijn.
Hieronder alvast een paar punten die ik uit vorige posts heb gehaald:

*. Subwoofer meting/plaatsing
*. Subwoofer met/zonder gramma
*. Muziek playlist beluisteren
*. Andere amps beluisteren
*. Referentie Scenes bekijken
*. Film kijken

Ideeën zijn van harte welkom :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Las ik nou iets over ps4  8)

Ben wel in voor een Battle met SSF II  O0

high-q

Dat was een ander topic, hehe.
Lars kan er die dag helaas niet bij zijn :nopompom:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Ik zie ontwijkend gedrag.... :D

Gaat zeker een leuke dag worden  :thumbs-up:

Qua voer, gaan we pizza bestellen ofzo?

denoontje

geef maar aan wat ik mee moet nemen...qua linn evt

high-q

Citaat van: Raymond187 op september  2, 2014, 14:31:10
Ik zie ontwijkend gedrag.... :D

Gaat zeker een leuke dag worden  :thumbs-up:

Qua voer, gaan we pizza bestellen ofzo?

Die eer laat ik aan Lars, heeft hij alvast wat voor zijn M&G (Ergens in November) ;)

Pizza, shoarma, patat zitten om de hoek. Dus dat kan. Ik had alleen begrepen dat jij meer van echt eten hield.

Citaat van: denoontje op september  2, 2014, 14:57:33
geef maar aan wat ik mee moet nemen...qua linn evt

Ik denk dat zelfs met Linn amps de Tannoys voor jou nog te veel bas geven, maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen ;D
Alleen een EV toch?

The CinemaLounge

Raymond187

Lars heeft zeker alleen NBA op ze PS3/4  hehehe

Ik ben te gast ik pas me aan en heb geen enkele moeite om een pizza/friet of shoarmahhhh te verorberen  :headbanging:

Oppo vs HTPC is voor mij niet meer nodig. Thuis viel me meteen op dat de HTPC zelfs iets meer diepte in het beeld had. Geluid was wel wat minder.

high-q

Dan komt het met eten wel goed ;)

Kijk, dat scheelt weer. Kan dat van de to-do list af en hebben we meer tijd over voor andere dingen.
Als je kleur/diepte op de pc mooi vindt, dan kun je straks met een htpc nog wel verder gaan met MadVR en SVP.
Helaas heb ik nog geen goede videokaart waarmee ik het kan laten zien.

The CinemaLounge

RalphH

HK?

Hoe laat beginnen? Uur of 10:00 daarzo, of is dat te vroeg? Waardering hier is hoog als ik beetje begin van de avond (uurke of 20:00) weer thuus kan zijn  ;D.

Vette hap geen probleem!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

10:00 is Beft voor mij. Volgns mij max 1.5 uur rijden.

high-q

Citaat van: RalphH op september  2, 2014, 16:40:31
HK?

Hoe laat beginnen? Uur of 10:00 daarzo, of is dat te vroeg? Waardering hier is hoog als ik beetje begin van de avond (uurke of 20:00) weer thuus kan zijn  ;D.

Vette hap geen probleem!

Citaat van: Raymond187 op september  2, 2014, 19:53:35
10:00 is Beft voor mij. Volgns mij max 1.5 uur rijden.

Ja op alles  :D

Tijd is wat mij betreft prima en als het niet te veel moeite kost om de HK mee te nemen, dan kunnen we dat ook proberen. Als je je interlinks mee kunt nemen zou dat ook helemaal top zijn! Moeten we aan het eind vd sessie ff zien hoe we dat gaan doen met film kijken.

The CinemaLounge

denoontje

ok ik laadt mijn te koop staande linn chakra amp mee (2 kanaals)...de 4 kanaals akuare is iets te veel loshalen en ip dezelfde amp (muv uiterlijk)

We kunnen om 6.00 wegrijden als het moet hoor

Raymond187

Hoe lang rijden jullie erover dan?

Q woont 3 lichtjaren bij mij vandaag  :headbanging:

high-q

Citaat van: Raymond187 op september  3, 2014, 12:34:50
Hoe lang rijden jullie erover dan?

Q woont 3 lichtjaren bij mij vandaag  :headbanging:

RalphH deed het de laatste keer vrij rap.
Ik maak wel een Wormhole voor je, dan ben je er zo  :D

Citaat van: denoontje op september  3, 2014, 12:16:22
ok ik laadt mijn te koop staande linn chakra amp mee (2 kanaals)...de 4 kanaals akuare is iets te veel loshalen en ip dezelfde amp (muv uiterlijk)

We kunnen om 6.00 wegrijden als het moet hoor

Prima, neem maar mee!
Voor je het weet is het 6u hè ;)

The CinemaLounge

Raymond187

Ik heb mijn warp engine laten tunen dus ben er zo :headbanging:

Loondijke

Wat een project! Erg gaaf om te lezen en ook de hele historie :).

Wel echt top uitgewerkt deze Cinemalounge. Wat een beeld en geluid moet dit setje geven! En ook zeker comfort zo te zien. Jaloers op de M&G :D :D.

Mijn HT gaat naar de zolder (tijdelijk voor 2 jaar ongeveer, daarna verhuizen) en zie hier toch wel wat leuke tips :). Erg leerzaam.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

denoontje

Citaat van: high-q op september  3, 2014, 12:53:19
RalphH deed het de laatste keer vrij rap.
Ik maak wel een Wormhole voor je, dan ben je er zo  :D

Prima, neem maar mee!
Voor je het weet is het 6u hè ;)
Citaat van: Raymond187 op september  3, 2014, 13:19:14

wij moeten kiezen de audi of de volvo

high-q

Citaat van: Loondijke op september  3, 2014, 14:01:05
Wat een project! Erg gaaf om te lezen en ook de hele historie :).

Wel echt top uitgewerkt deze Cinemalounge. Wat een beeld en geluid moet dit setje geven! En ook zeker comfort zo te zien. Jaloers op de M&G :D :D.

Mijn HT gaat naar de zolder (tijdelijk voor 2 jaar ongeveer, daarna verhuizen) en zie hier toch wel wat leuke tips :). Erg leerzaam.

Ontzettend bedankt voor de complimenten. Fijn ook om te lezen dat je er leuke tips uit kunt halen. Moet je niet alleen mij voor bedanken, maar ook alle mensen die mee hebben gedacht en de mensen die hun kennis in hun eigen topic hebben gedeeld. Via het forum heb ik ook ontzettend veel inspiratie op gedaan :smile:

In elk geval zijn wij ontzettend tevreden met het eindresultaat.

Ik wens je erg veel succes met jouw project en lees graag over je HT-avontuur!

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: Raymond187 op september  3, 2014, 13:19:14

:headbanging:

Citaat van: denoontje op september  3, 2014, 18:48:17

Wat was het de vorige keer?

The CinemaLounge

RalphH

Citaat van: high-q op september  3, 2014, 20:57:32
Wat was het de vorige keer?

De Audi.

Ik zou al rijden toch? Maar als snelheden boven de 180 gewenst zijn..., dan laat ik me graag piloten hoor. Alles onder het genot van welklinkende klanken uit het onboard audio systeem, kopje koffie in de hand terwijl ik me met een gelukzalige glimlach laat omhelzen door de heerlijk lederen s-line kuipjes ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro

Raymond187

Citaat van: denoontje op september  3, 2014, 18:48:17

Zie je verkeerd jongeman :D

Achter elkaar rijden in elkaars slipstream  :headbanging:

Citaat van: high-q op september  3, 2014, 20:57:32

:headbanging:

They already got star wars  :nopompom:

denoontje

Citaat van: RalphH op september  3, 2014, 21:18:58
De Audi.

Ik zou al rijden toch? Maar als snelheden boven de 180 gewenst zijn..., dan laat ik me graag piloten hoor. Alles onder het genot van welklinkende klanken uit het onboard audio systeem, kopje koffie in de hand terwijl ik me met een gelukzalige glimlach laat omhelzen door de heerlijk lederen s-line kuipjes ;D

Helaas is die S line al een paar maanden de deur uit...

wordt stoffen zetels zonder s-line schouderstukken.... :(
Audio in deze ook niet je van het (goedkoopste set) >:(
Ja het is behelpen met een auto uit de pool :( :-X :nopompom:

Het verschil met de volvo wel wat kleiner geworden......
:clapping: :clapping:

RalphH

Bummer...Is nog wel auto van baasje?

Volvo is prima hoor, begint ook wel afgereden te raken (356000 als ik me niet vergis), maar rijdt nog wel lekker cheap op autogas.

denoontje

ja hij rijdt nog op betaalde diesel....
motor is hetzelfde dus speed is hetzelfde..
alleen bochten snelheid is minder (geen s-line onderstel)....wel net nieuwe voorbanden
En door de mindere stoelen vlieg je natuurlijk in de bocht uit de stoel....gelukkig hebben we wel gordels :-P