10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Gestart door Jeroen de Waal, juli 14, 2011, 16:06:20

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen de Waal

Negeren van topics is nu mogelijk!

Ik citeer uit een ander topic:

Citeer
En de optie is toegevoegd en actief!

Heb er momenteel nog een limiet op staan van 10 topics die je kan negeren. Wil even evalueren wat de impact op de performance is.

Als je naar "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" gaat, dan kan je een vinkje achter een topic zetten en vervolgens op "negeer topics" klikken.
De topic(s) verdwijnen dan uit het overzicht.

Om de genegeerde topics te beheren ga je naar je profiel toe.
Daar heb je de optie "Opties negeer topics". Hier kan je topics weer verwijderen uit je negeerlijst.

Laat je bevindingen even weten!

Jeroen.

Edit: zie je de checkboxen niet doe dan het volgende...
Kies binnen je profiel bij layoutvoorkeur bij "Toon 'snel modereren' als", checkboxen.

Jeroen.

Jeroen de Waal

Citaat van: Erik op mei 16, 2012, 23:35:17
Wat doet deze functie eigenlijk"[...suspicious]...[/suspicious] er staat bij "hide enclosed form suspious visitors"

Deze optie heb ik nu uitgeschakeld en was een onderdeel van een anti-spam module.
Tekst tussen die code zou dan niet te indexeren zijn door spammers die op de blacklist staan.

Optie is nu uit omdat het niet voldoende toevoegd en alleen maar de layout negatief beinvloed, mocht de module later niet meer gebruikt worden.

Jeroen.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raphie

JBL PRX Power!

B.J.

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 17, 2012, 12:00:36
Negeren van topics is nu mogelijk!

Ik citeer uit een ander topic:

Edit: zie je de checkboxen niet doe dan het volgende...
Kies binnen je profiel bij layoutvoorkeur bij "Toon 'snel modereren' als", checkboxen.

Jeroen.

Ik zie de optie niet?

Jeroen de Waal

@Raphie: Cool!

@Bas: Als je naar layoutvoorkeur binnen je profiel gaat zie je de optie helemaal onderaan staan.

Jeroen.

B.J.

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 17, 2012, 13:01:09
@Raphie: Cool!

@Bas: Als je naar layoutvoorkeur binnen je profiel gaat zie je de optie helemaal onderaan staan.

Jeroen.

Aha meer opties, check thanks

Edit nu zie ik wel de checkboxen maar geen negeer knopje?

Jeroen de Waal

Citaat van: Kingpin op mei 15, 2012, 14:00:39
Weet niet of dit al aan de orde is gekomen maar komt de optie "YOUTUBE" weer terug?
Neem aan dat dat zo gebeurd is.

Wijziging: Youtube is terug. Het is nu niet meer nodig om de youtube-knop in het replyvenster te gebruiken. Enkel de url in een reactie/post plaatsen is voldoende.

Jeroen.

Raphie

kan je misschien ook een soundcloud invoeg aanzetten?
JBL PRX Power!

Kingpin

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 17, 2012, 13:25:29
Wijziging: Youtube is terug. Het is nu niet meer nodig om de youtube-knop in het replyvenster te gebruiken. Enkel de url in een reactie/post plaatsen is voldoende.

Jeroen.
Great  :pompom:
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

neptune

ligt het nu aan mij of missen er een paar knoppen bovenaan? Ik kies meestal read unread replies of read newest posts o.i.d.
Beide opties kan ik niet meer vinden/zien??
zet hier iets neer

VlisChris

Helemaal rechts naast HTForum zie je een heeeeeel licht gekleurd pijltje. Klik die eens aan?
Edit. Boven "zoek"

Joris1971

Gisterenavond een 10 tal minuten dat het forum niet bereikbaar was.
Met alle respect maar ik vind dat regelmatig voorkomen.... hoe kan dit?

adventure

Ik vind de nieuwe lay-out van dit forum GEEN verbetering allles werkt naar mijn idee erg lastig, geef mij de vorige versie maar!!

neptune

Citaat van: Christiaan S op mei 18, 2012, 00:47:30
Helemaal rechts naast HTForum zie je een heeeeeel licht gekleurd pijltje. Klik die eens aan?
Edit. Boven "zoek"

Gevonden! Thx
zet hier iets neer

Jeroen de Waal

Citaat van: Joris1971 op mei 18, 2012, 07:29:16
Gisterenavond een 10 tal minuten dat het forum niet bereikbaar was.
Met alle respect maar ik vind dat regelmatig voorkomen.... hoe kan dit?

We gaan dit doorgeven Joris. Het treft niet enkel het forum op dat moment maar de gehele server.

Jeroen.

SpeedyAndré

Ik zie dat Beoordelingen nu onder de avatar staat, dat vind ik een prima plek :)
Mijn riedeltje tekst klopt nu weer  :clapping:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Jeroen de Waal

Joris1971

Dit ziet er ook vreemd uit met die RRR door de tekst heen...

riwi

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 18, 2012, 11:00:25
Ja heb het onlangs verplaatst!

Jeroen.

Het afbreken van de titels van de topics is ook niet zo netjes vind ik. (Was al gemeld dacht ik?)

Jeroen de Waal

riwi

Mijn scherm is 1920x1080, maar ik draai niet full screen met de browser.
maakt niet uit hoe breed de browser is. Zo doet ie het altijd (firefox heb ik)

<edit maakt wel uit> met de browser op maximum breekt ie niet af.

Jeroen de Waal

Ik draai wel op 1920x1080 en volledig scherm met FF. Dan is het probleem niet zichtbaar.
Ik zal kijken wat er te verbeteren valt. Zal pas in de loop van volgende week zijn...druk...druk...druk

Jeroen.

riwi

Ronin79

Bedoel jij zoiets:

Ik heb zelf een resolutie van: 2560 x 1440