A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

twani


chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani


brt

Citaat van: chansig op november 30, 2021, 07:22:30
Page of the devil.

Gr. Hans

Viel mij ook al op. Nu verwacht ik wel iets écht duisters Twani   >:D
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Kwabbernoot


chansig

Dat moet een goede film zijn. Kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in je wasmachine.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Even een recap eerst...

Ik kocht van Marco zijn geheel Blacked out Dynaudio Contour 1.4S speakers.

Ze deden dienst in de verduisterde Home Cinema room en waren met dat doel helemaal zwart gemaakt met zwart "plakfluweel" :D en schoolborden verf...

Zeer efficiënt voor Marco's ruimte maar verder niet heul fraai natuurlijk...

Omdat deze in de Dynaudio verzameling nog ontbrak voor een alleszins redelijke prijs overgenomen van Marco waarvoor nogmaals dank..

Eigenlijk was er voor mij vanaf dat moment maar één optie en dat is fineren.  Had ik al eens gedaan, moet goed gaan dus...

Tussen alle andere werkzaamheden door is er nu één exemplaar klaar....


twani


chansig

Zow...netjes hoor. Zijn weer als nieuw. Ws krijg je ook nog een likje van ajbeefde want die schijnt je liev te vinden.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Kwabbernoot


twani

Citaat van: chansig op december  6, 2021, 16:36:14
Zow...netjes hoor. Zijn weer als nieuw. Ws krijg je ook nog een likje van ajbeefde want die schijnt je liev te vinden.  :D

Gr. Hans

Hou nou op, anders wordt Xander wéér jaloers.. :D

ProgRocker

Zo dat ziet er mooi uit! Ik heb ook nog wel een setje speakers dat je onder handen mag nemen als je tijd hebt 😅

Dura

Dat werd weleens tijd, en dan nog maar ééntje. 
Nee serieus, ziet er erg mooi uit, zo goed dat ik me afvraag waarom Dynaudio dit fineer zelf niet aanbiedt.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

ajbeefde

#16639
Citaat van: chansig op december  6, 2021, 16:36:14
Zow...netjes hoor. Zijn weer als nieuw. Ws krijg je ook nog een likje van ajbeefde want die schijnt je liev te vinden.  :D

Gr. Hans

Zag dat je zelf ook een like had gegeven.... mocht dat wel van ....... ??  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

twani

Citaat van: ajbeefde op december  6, 2021, 17:58:49
Zag dat je zelf ook een like had gegeven.... mocht dat wel van ....... ??  ;)

Ik denk dat Xander wellicht zelf zo z'n problemen heeft.

Het nietszeggende geneuzel over ANDERMANS likes zal vast bedoeld zijn om bepaalde zelfbeeld gerelateerde onvolmaaktheden wat te onderdrukken.

Ik geef likes dáár waar ik wil en zoveel geldt precies voor jou veronderstel ik :thumbs-up:

Enfin, we gaan lekker door waar we gebleven zijn :laugh:

twani

Citaat van: Dura op december  6, 2021, 17:39:04
Dat werd weleens tijd, en dan nog maar ééntje. 
Nee serieus, ziet er erg mooi uit, zo goed dat ik me afvraag waarom Dynaudio dit fineer zelf niet aanbiedt.

De LE gelimiteerde series zijn er volgens mij wel in wat meer bijzondere houtsoorten..

Maar inderdaad, het reguliere gamma is wat aan de behoudende kant...

twani

Citaat van: ProgRocker op december  6, 2021, 17:37:58
Zo dat ziet er mooi uit! Ik heb ook nog wel een setje speakers dat je onder handen mag nemen als je tijd hebt 😅

Dank voor de complimenten maar het is me toch een takkewerk :D

addesmo

Hoe kan iets waar je plezier aan beleefd, werk zijn?

twani

Citaat van: addesmo op december  6, 2021, 19:13:57
Hoe kan iets waar je plezier aan beleefd, werk zijn?

Nou, het fineren vind ik gewoon takkewerk hoor. Ik heb ze liever gewoon klaar :tounge2:

addesmo


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Refie

Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla