A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

evilniek

Dat heb je echt mooi gedaan met dat scherm, en gave Denon hoor, jammer dat ze tegenwoordig niet meer van die tanks maken, heb altijd een zwak gehad voor Denon maar de tijd dat ze nog leuke av-machines maakten is toch echt voorbij imho.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Maximus_Aurelius

Citaat van: twani op november 22, 2018, 17:45:41
Aankomende zondag staat er trouwens nóg een Big Mama op de stoep bij huize Twani








Tegenwoordig koop ik echt alle Hifi apparatuur gebruikt.  Vind de afschrijving op nieuw spul bizar.

Kan t makkelijk betalen maar t voelt heel slecht. 

Ik heb gemerkt dat ik er veel meer lol aan heb om een leuk gebruikt component op de kop te tikken....

Dat is een mooie mastodont  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

twani

Citaat van: evilniek op november 22, 2018, 18:09:37
Dat heb je echt mooi gedaan met dat scherm, en gave Denon hoor, jammer dat ze tegenwoordig niet meer van die tanks maken, heb altijd een zwak gehad voor Denon maar de tijd dat ze nog leuke av-machines maakten is toch echt voorbij imho.

Volgens mij werd het oude Denon nog in Japan geassembleerd.   Het jongere spul zeker niet....

Dat zal wel uit "Chipan" komen :D

twani




reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

twani


solitaire

doek zowel als afwerking zijn super strak 8)

geen idee hoe zoiets presteert, maar ik geloof dat het je niet ging om de laatste procentjes prestatie ?


en weer een typische twani minimal-setup (mooi !)

Hinterm Horizont geht's weiter.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT


holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.


twani

Citaat van: holco op november 23, 2018, 20:44:11
Netjes, nog wel ff die lijst ook zwart maken natuurlijk  ;)

Ik heb m speciaal zo gemaakt.

Is videofiel gezien niet de beste keuze maar ik vind de reguliere schermen met die zwarte randen erg lelijk vandaar  :)

twani

Vandaag de grijze RVS schroeven vervangen met de "vintage look" koperen exemplaren


reza

Citaat van: twani op november 23, 2018, 18:37:35
Dat is ductape :D.

Ziet er reuze profi uit Reza :tounge:

De vraag was voor de omlijsting? Of laat je het de nieuwe ''houtlook''
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

twani

Citaat van: reza op november 25, 2018, 12:18:23
De vraag was voor de omlijsting? Of laat je het de nieuwe ''houtlook''

Houtlook.  Zwart vind ik überlelijk😉

Bas Akkerman

Citaat van: twani op november 25, 2018, 12:15:06
Vandaag de grijze RVS schroeven vervangen met de "vintage look" koperen exemplaren


En hoe klinkt dat nou?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani


VlisChris

Citaat van: twani op november 25, 2018, 12:15:06
Vandaag de grijze RVS schroeven vervangen met de "vintage look" koperen exemplaren



En jij zegt iets over mensen die vogelpoep van hun auto weghalen :devil:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

papaleo

Citaat van: twani op november 22, 2018, 17:32:14
Hij hangt :pompom:  (excuus voor slechte foto, tis al donker in Zandvoort :D)



Wauw...is het scherm nu zo groooot of is de rest zo klein!?  ::)
Rete strak zeg,knap gedaan  :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

twani

Citaat van: VlisChris op november 25, 2018, 17:48:12
En jij zegt iets over mensen die vogelpoep van hun auto weghalen :devil:


Wat heeft dat met iets fraais met liefde voor detail construeren te maken dan Chris?   

Ik poetst de schroefjes toch niet op ofzo :D

reza

Citaat van: twani op november 25, 2018, 16:12:14
Houtlook.  Zwart vind ik überlelijk😉

Nee dit is veel beter indd.

:D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

twani