A Woman’s Nightmare

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

Vorige topic - Volgende topic

Siddartha

Naim claimt dat streams of files minimaal 320 kb/s moeten zijn om goed te klinken. Het is dan wel apart dat hun ringen stream 'slechts' 128 is. Klinkt overigens ook prima hoor
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Jumping Jack

Naim radio is wel degelijk 320kbps.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Siddartha

zag het net inderdaad ook, er zijn twee versies, maar de 320 is volgens mij nog niet zo lang?

twani

twani

Citaat van: Siddartha op september 28, 2016, 13:14:32
Naim claimt dat streams of files minimaal 320 kb/s moeten zijn om goed te klinken. Het is dan wel apart dat hun ringen stream 'slechts' 128 is. Klinkt overigens ook prima hoor
T beste is om er niet meer naar te kijken. Ik let er tegenwoordig helemaal niet meer op.

Ik draai muziek, geen bitrates :D

Siddartha

nou, ik hoor niet heel vel, maar een verschil tussen 96 kb/s en 320 hoor ik toch wel :D

maar ik snap je punt en dat is ook het beste!

BuSpu

Citaat van: twani op september 28, 2016, 21:21:36
Ik draai muziek, geen bitrates :D
Probleem is als je onrustig wordt omdat het zo plastic klinkt. Dat kan ik dan weer hebben. Hoor ik dan bv een highress file (van mooie muziek) dan keert de luister-rust weer terug.

Bas Akkerman

Citaat van: BuSpu op september 29, 2016, 10:04:42
Probleem is als je onrustig wordt omdat het zo plastic klinkt. Dat kan ik dan weer hebben. Hoor ik dan bv een highress file (van mooie muziek) dan keert de luister-rust weer terug.
^^
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: BuSpu op september 29, 2016, 10:04:42

Is vooral een kwestie van hoe vergevensgezind je set is.  Ik heb actieve Beolab Penta's

Álles klinkt daarop lekker, zelfs bitrate 96kb/s.

Enfin, ik ben dan ook volledig genezen verklaard van het Hifi-virus dat velen hier nog volledig in z'n macht heeft.

Ik hoor hier (om meerdere redenen :D) eigenlijk niet meer op dit forum thuis.

Ik hang hier eigenlijk slechts nog wat rond om het aandoenlijke gewissel van allerlei (té) dure apparatuur en het zo mogelijk nog krankzinniger gewissel van stekkers en kabels vanaf de zijlijn gade te slaan.

Al lang niet meer ter lering echter des te meer ter vermaak. 

Om te gieren is het vaak :laugh:

chansig

Je vindt een echte dierentuin niet leuker ?

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Bas Akkerman

Citaat van: twani op september 29, 2016, 19:44:32
Is vooral een kwestie van hoe vergevensgezind je set is.  Ik heb actieve Beolab Penta's

Enfin, ik ben dan ook volledig genezen verklaard van het Hifi-virus dat velen hier nog volledig in z'n macht heeft.

Ik hang hier eigenlijk slechts nog wat rond om het aandoenlijke gewissel van allerlei (té) dure apparatuur en het zo mogelijk nog krankzinniger gewissel van stekkers en kabels vanaf de zijlijn gade te slaan.

Ik dacht dat jij geen plaatjes draaide Theo. :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

WickedGame

Citaat van: twani op september 23, 2016, 22:19:22
Kan deze niet vinden op Spotify :hmmm:

Dat zou misschien kunnen. Hij is nogal up coming... En denk daarom nog niet in Spotify.

Staaled

Citaat van: twani op september 29, 2016, 19:44:32

Ontstegen, ontvallen , of gewoon sidesteppen naar B&O gewissel ? ;)

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

Citaat van: chansig op september 30, 2016, 08:07:46
Je vindt een echte dierentuin niet leuker ?

Gr. Hans

Dan was ik daar wel vaker :)

Sirius666

Ik betrap mij er constant op dat ik soms best wat wil luisteren maar geen zin heb om het te zoeken op YouTube  :D

Siddartha

handig zo'n unitiqute met spotify connect, kun je het heel gemakkelijk tijdens het surfen opzetten :D

twani

Citaat van: Siddartha op oktober  3, 2016, 22:44:08
handig zo'n unitiqute met spotify connect, kun je het heel gemakkelijk tijdens het surfen opzetten :D

Mijn beste hifi gerelateerde aankoop ooit.  Alles zit erop en functioneert volledig stressvrij.

NAS, Spotify Connect, Tidal, Apple TV, Tunein  radio, Humax decoder. 

Alles in één prachtige Naim app bedienbaar en hemels klinkend bovendien.

Mr.M

Goed bezig theo!  Mooie bak hoor! Blijft zijn geld waard die lucht gekoelde series!

Veel plezier ermee , gr maz.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Oud lid

Zijn er dan ook andere Unitiqutes dan luchtgekoeld? ;D

Erwin B

twani

Citaat van: maz op oktober  5, 2016, 12:11:07
Goed bezig theo!  Mooie bak hoor! Blijft zijn geld waard die lucht gekoelde series!

Veel plezier ermee , gr maz.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dat was nou mijn nog te realiseren droom.   964 :inlove:   Heel erg happy mee:)

twani

:music: