A Woman’s Nightmare

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

Vorige topic - Volgende topic

tonv

Citaat van: twani op augustus 14, 2016, 21:21:15
Het wedstrijdje Beolabben moet maar even wachten tot ná mijn vakantie . 

Zodirect eerst maar eens het vliegtuig in voor 3 weekjes Azoren...

Leuke foto!

Alleen is dit het wrak van een boot op een grieks eiland,n.l. Zakynthos  :headbanging:

twani

Citaat van: doorofnight op augustus 14, 2016, 21:53:28
Je zou kunnen stellen dat je beter moet prioriteren, maar ergens voel ik ook nog wel aan dat je toch maar eerst op vakantie gaat  8)

Mooie bestemming en een goede vakantie!

THX DON  :)

twani

Citaat van: tonv op augustus 14, 2016, 21:59:36
Leuke foto!

Alleen is dit het wrak van een boot op een grieks eiland,n.l. Zakynthos  :headbanging:

En als ik ergens niet heen wil is dat Griekenland.  Laat ze daar eerst maar eens tot hun 67e werken net als wij.

Misschien dat ik dan mijn geld er weer ga uitgeven....

Siddartha

Goeie vakantie Theo! Mss daarna weer een ordertje scoren :);)
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

chansig

Je bent toch net een week op vakantie geweest ?  :D

Veel plezier op de Azoren.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

twani

Citaat van: Siddartha op augustus 14, 2016, 23:03:29
Goeie vakantie Theo! Mss daarna weer een ordertje scoren :);)

Kom ik dan meteen op terug, zijn zeker mogelijkheden :)

twani

Citaat van: chansig op augustus 14, 2016, 23:06:20
Je bent toch net een week op vakantie geweest ?  :D

Veel plezier op de Azoren.

Gr Hans

Inderdaad Hans.

Geheel verzorgd en geregeld door de "VaBANtieman" :D

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

chansig

Ik vind het meestal wel een saaie vakantie die je dan aangeboden krijgt.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Siddartha

sommigen zijn dan ook helemaal in de ban van dit forum ;)
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Lion of Judah

Citaat van: twani op augustus 14, 2016, 22:11:00
En als ik ergens niet heen wil is dat Griekenland.  Laat ze daar eerst maar eens tot hun 67e werken net als wij.

Misschien dat ik dan mijn geld er weer ga uitgeven....
Is een stuk genuanceerder, komt er in het kort op neer dat veel oudere Grieken werkloos zijn en vervroegd pensioen aanvragen, bij ons hebben we daar uitkeringen voor. Gemiddeld scheelt het iets meer dan een jaar met Nederland. Leuk leesvoer voor op de Azoren :D
Af gezien daarvan, Azoren lijkt me een hele mooie bestemming :worship:
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Naim Hicap DR, miniDSP SHD, MOON Mind 180, Teddy Pardo PSU.

twani

Citaat van: Lion of Judah op augustus 15, 2016, 11:52:40
Is een stuk genuanceerder, komt er in het kort op neer dat veel oudere Grieken werkloos zijn en vervroegd pensioen aanvragen, bij ons hebben we daar uitkeringen voor. Gemiddeld scheelt het iets meer dan een jaar met Nederland. Leuk leesvoer voor op de Azoren :D
Af gezien daarvan, Azoren lijkt me een hele mooie bestemming :worship:

Dan doen de media daar (zoals gebruikelijk)wel een hele tendentieuze draai aangeven :huh2:

chansig

Coax AQ Carbon

twani

Hard op weg de gehele Beolab serie compleet te krijgen.

In bezit nu de 4000, 6000, 8000, Beolab 1, Penta MK 1 én 2 en de allernieuwste Beolab 18 met walnoten lamellen fronts.

Beoplay H8

advr

Bijzonder mooi, die 18...

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A