A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei 21, 2016, 21:45:29

Ik rook niet maar stream des te meer :)

....tot de rook er af komt  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op mei 21, 2016, 21:47:17
....tot de rook er af komt  :D

Toen ik recent een klant op bezoek had voor luidsprekers die ik te koop aanbood moest ik ivm niet passende setup even een DVD speler als bron inzetten.

Enfin, cd-tje uit dat plastic kudtdoosje prutten (waarvan meestal die plastic lipjes in de center uitgebroken zijn :D), de "ópenknop" induwen, cd erin leggen, "díchtknop" induwen, wachten en dan pas muziek.

Al bij al een koddig schouwspel waarvan je niet voor mogelijk houd dat we dit een aantal jaren terug nog gewoon deden/vonden.


Antiek man :yawnee:

twani

Alhoewel antiek niet persé slecht hoeft te zijn






YamahaRXV

Citaat van: twani op mei 21, 2016, 22:19:11
Toen ik recent een klant op bezoek had voor luidsprekers die ik te koop aanbood moest ik ivm niet passende setup even een DVD speler als bron inzetten.

Enfin, cd-tje uit dat plastic kudtdoosje prutten (waarvan meestal die plastic lipjes in de center uitgebroken zijn :D), de "ópenknop" induwen, cd erin leggen, "díchtknop" induwen, wachten en dan pas muziek.

Al bij al een koddig schouwspel waarvan je niet voor mogelijk houd dat we dit een aantal jaren terug nog gewoon deden/vonden.


Antiek man :yawnee:

Geheel mee eens, werkelijk geen haar op mijn hoofd die er ooit nog aan denkt om terug te gaan naar dat ''tijdperk''  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

pvd_66

Citaat van: twani op mei 21, 2016, 22:27:56
Alhoewel antiek niet persé slecht hoeft te zijn







Mooi hoor die apparatuur  ;D
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op mei 21, 2016, 22:28:42
Geheel mee eens, werkelijk geen haar op mijn hoofd die er ooit nog aan denkt om terug te gaan naar dat ''tijdperk''  :D

Ik zit nog in dat tijdperk, misschien dat ik daarom geen haar op mijn hoofd meer heb zitten?

YamahaRXV

Citaat van: lynch1979 op mei 21, 2016, 22:37:33
Ik zit nog in dat tijdperk, misschien dat ik daarom geen haar op mijn hoofd meer heb zitten?

Dat zal het vast zijn Frank  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Siddartha

Heb ik net nog 148 van die antieke schijven van Raphie gekocht, kom je nu hiermee, had je dat niet eerder kunnen zeggen? [emoji1][emoji1][emoji1]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op mei 21, 2016, 23:24:17
Heb ik net nog 148 van die antieke schijven van Raphie gekocht, kom je nu hiermee, had je dat niet eerder kunnen zeggen? [emoji1][emoji1][emoji1]

Ga is gauw rippen jij  :D

twani

#14359
Aangezien ik erg droevig werd van de B-kwaliteit waaibomenhout badmeubels voor erg veel geld bij de Ikea, ben ik zelf maar aan de gang gegaan om iets dergelijks te timmeren voor de kamer van mijn dochter.



twani


twani

5 tientjes steigerhout, €7,00 verf van de Action, €43,00 waskom en €18,00 afvoermateriaal.

Dikke €100,00 dus.

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op mei 22, 2016, 15:09:58
Goed bezig!

Dat vindt de rest van de Family óók, word er zelf alleen moe van :D

Siddartha

Ach, zolang je de plank niet mis slaat kun je flink aan de weg timmeren [emoji6]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani


Perfectionist

#14366
Ik heb het gedeelte over de bans weggehaald. Reageren nav adminoptreden kan per PB niet in dit of welk topic dan ook. Zie de forumregels.
In zijn algemeenheid hebben mensen het helaas er zelf naar gemaakt na meerdere waarschuwingen.

Toelichting specifiek op de bans kun je in het betreffende topic lezen.
Een beter forum begint bij jezelf.

twani

Citaat van: Perfectionist op mei 23, 2016, 21:02:10
Ik heb het gedeelte over de bans weggehaald. Reageren nav adminoptreden kan per PB niet in dit of welk topic dan ook. Zie de forumregels.
In zijn algemeenheid hebben mensen het helaas er zelf naar gemaakt na meerdere waarschuwingen.

Toelichting specifiek op de bans kun je in het betreffende topic lezen.

Geen probleem ware het niet dat ook daar niets staat vermeldt.  Niet eens dat Joris überhaupt is geband.

Iets meer duidelijkheid zou op prijs worden gesteld bij sommigen.  Het is nu een beetje een schimmenspel :)

VlisChris

Daar komt vanavond verandering in .
Dit is nu typisch zo'n interventie dat we een en ander eerst zelf debriefen voordat we het duidelijk, in keer volkomen helder kunnen communiceren.
Helaas was Joris er snel bij om een en ander in zijn account aan te passen, waardoor we nog geen kans hadden om het publiekelijk te maken.

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Citaat van: Christiaan S op mei 23, 2016, 21:43:54
Daar komt vanavond verandering in .
Dit is nu typisch zo'n interventie dat we een en ander eerst zelf debriefen voordat we het duidelijk, in keer volkomen helder kunnen communiceren.
Helaas was Joris er snel bij om een en ander in zijn account aan te passen, waardoor we nog geen kans hadden om het publiekelijk te maken.

Oké, dat begrijp ik heel goed. Succes mannen :)

YamahaRXV

Citaat van: Christiaan S op mei 23, 2016, 21:43:54
Daar komt vanavond verandering in .
Dit is nu typisch zo'n interventie dat we een en ander eerst zelf debriefen voordat we het duidelijk, in keer volkomen helder kunnen communiceren.
Helaas was Joris er snel bij om een en ander in zijn account aan te passen, waardoor we nog geen kans hadden om het publiekelijk te maken.

Helder en plausibel verhaal  ;)
:thumbs-up: voor deze uitweiding trouwens.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#14371
Ik heb het gelezen. Dank voor de uitleg. 

Eerlijk is eerlijk, indien daadwerkelijk zóveel waarschuwingen ontvangen kun je twéé dingen doen.

1) Je luistert en neemt ter harte omdat je het forum een warm hart toedraagt en er deel van wil uitmaken.

2) je luistert niet en vertrekt uit jezelf.

Er is dan nog een nummer 3 optie beschikbaar welke in het verlengde van optie nummer twee ligt.

Je "laat" jezelf vertrekken. (ook wel ban genoemd :D)

Ik vind het jammer en wens Joris oprecht all the best :)

VlisChris

#14372
Ik denk dat bij deze gesteld kan worden dat alles dat gezegd kan worden wel zo'n beetje gezegd is. Niet dat mensen nu geen vragen of opmerkingen meer kunnen hebben; wel dat het admin-team die dan per pm ziet verschijnen.

Zeker als we in ons achterhoofd houden dat forumbeleid tenslotte niet op het forum zelf besproken wordt. En daarom stel ik voor dat we weer doorgaan naar de waan van de dag. Muziek, en waar interessant: de spullen om van muziek te kunnen genieten.

Om eerlijk te zijn ga ik dat ook maar eens doen. Een enerverende dag vandaag, qua forumbeleving.

Tijd voor muziek!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Citaat van: Christiaan S op mei 23, 2016, 23:11:28
Ik denk dat bij deze gesteld kan worden dat alles dat gezegd kan worden wel zo'n beetje gezegd is. Niet dat mensen nu geen vragen of opmerkingen meer kunnen hebben; wel dat het admin-team die dan per pm ziet verschijnen.

Zeker als we in ons achterhoofd houden dat forumbeleid tenslotte niet op het forum zelf besproken wordt. En daarom stel ik voor dat we weer doorgaan naar de waan van de dag. Muziek, en waar interessant: de spullen om van muziek te kunnen genieten.

Om eerlijk te zijn ga ik dat ook maar eens doen. Een enerverende dag vandaag, qua forumbeleving.

Tijd voor muziek!

Oké, moet jij beloven dat je niet meer op het verkeerde knopje drukt :D

VlisChris

:-X

Grapjas :D Echt, die stomme knoppen zitten echt op een onlogische plek. Als je met je linkerhand gaat swipen kom je regelmatig met je vinger over de knop "verwijder topic". Al een paar keer een kleine hartstilstand gehad ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.