A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

twani


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

BJF

Ik kan me, gezien de rest van de inrichting, bijna niet voorstellen dat HM dit mooi vindt? #MAF
NAD M10 V2
Elac FS247

Oud lid

Visueel zeg ik : Heco. Qua geluid: ik ken ze allebei niet , dus geen flauw idee.

Erwin B

twani

Voorlopig speelt er helemaal niets. De UnitiQute raakt (bedraad) iedere paar seconden de verbinding met het locale netwerk kwijt.

Het ding is close to een worp door de ramen naar buiten.

Factory reset gedaan al, router al aan en uit gehad, modem ook.

Weet het eigenlijk even niet meer.......

Jumping Jack

Heb je een switch? Die ook even van de stroom halen...

Hoort bij naim, wordt je zelf ook mooi groen van  :D  :alien:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

rovinggecko

Heeft ie een vast ip adres? Geen conflict met een ander device met hetzelfde adres?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

Citaat van: Jumping Jack op maart 13, 2016, 22:29:31
Heb je een switch? Die ook even van de stroom halen...

Hoort bij naim, wordt je zelf ook mooi groen van  :D  :alien:.

Geen switch meer Nick, rechtstreeks in de router.  Ik erger me inderdaad Naim groen en geel :devil:

twani

Citaat van: rovinggecko op maart 13, 2016, 22:31:01
Heeft ie een vast ip adres? Geen conflict met een ander device met hetzelfde adres?

2 zaken die ik inderdaad al was tegengekomen. 1e is niet het geval (hoe doe ik dat?)

2e weet ik niet van hoe te controleren.. :unsure:

Sirius666

Wissel de netwerkkabel anders ook even om!

rovinggecko

In je router menu kan je dit meestal wel zien.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani


twani

Citaat van: rovinggecko op maart 13, 2016, 22:36:25
In je router menu kan je dit meestal wel zien.

Ik zie wel dat ie op dhcp staat, weet alleen nooit op welk adres ik 'm dan moet vastzetten :blush:

twani

Schiet mij maar in de feestverlichting.  In één keer ná ruim 2 uur kloten werkt alles weer prima :wacko:

twani

#13942
Dus kan er ook wel weer een fotootje vanaf   


twani

#13943
1e update vwb de (zeer zeker) andere klank als de Heco's.

Zoals ik eerder al constateerde in de 2e set waar de Penta's de afgelopen maanden deel van uitmaakten klinken ze vooral minder modern.  Mínder edgy, minder pinpoint, mínder van het allerhoogste hoog, mínder van het allerdiepste laag. Mínder dus van alles waaraan je vooral luidsprekers van het laatste decenium vaak zo goed kunt herkennen. Niet altijd een voordeel wat mij betreft.

Klinken ze dan mínder?  Néé!  Zeker niet er komt namelijk ook veel voor terug....

Ze doen in de verte wel wat denken aan de Harbeths namelijk. De klank is warm, romantisch, vloeiend en vooral ook behoorlijk wat verder buiten de luidsprekers projecterend...

Iets diffuser, ik hou daarvan waarbij ik me realiseer dat mijn voorkeuren nogal afwijken van hetgeen hier op het forum veelal qua klank wordt nagestreefd.

Voorlopig staan ze hier wel even......

Sirius666

Citaat van: twani op maart 13, 2016, 22:48:24
Schiet mij maar in de feestverlichting.  In één keer ná ruim 2 uur kloten werkt alles weer prima :wacko:

Toch weer die 2 uur inspelen van zo'n netwerkkabeltje he  :D

notoxus

Ik heb met de naim een vergelijkbaar probleem gehad.
Een andere netwerk kabel naar de router geprobeerd maar het wisselen van een dynamisch naar een statisch ip adres heeft het verholpen.

Ik kreeg af en toe geen verbinding met de app naar de naim. Na een herstarten van de naim werkte alles weer maar het probleem kwam regelmatig terug.

Groeten

Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

twani

Citaat van: notoxus op maart 14, 2016, 06:43:46
Ik heb met de naim een vergelijkbaar probleem gehad.
Een andere netwerk kabel naar de router geprobeerd maar het wisselen van een dynamisch naar een statisch ip adres heeft het verholpen.

Ik kreeg af en toe geen verbinding met de app naar de naim. Na een herstarten van de naim werkte alles weer maar het probleem kwam regelmatig terug.

Groeten

Daar leek dit probleem heel erg op. Vandaag het ding maar eens een statisch ip geven...

twani


Robiwan

Citaat van: twani op maart 13, 2016, 22:32:47
2 zaken die ik inderdaad al was tegengekomen. 1e is niet het geval (hoe doe ik dat?)

2e weet ik niet van hoe te controleren.. :unsure:

probeer een high end netwerk kabel, klinkt ook nog eens beter ;)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: Robiwan op maart 14, 2016, 07:44:47
probeer een high end netwerk kabel, klinkt ook nog eens beter ;)

Er ligt een Belden 1885eh met Telegärtner aan de Naim.  Haaiénder dan dát wordt het niet :D