A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

tompj

Theo............die lijstjes..........hecht je daar nou echt nog serieuze waarde aan? :crazy:
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

tompj

#13226
Citaat van: frank2 op januari 15, 2016, 16:08:55
Ik blijf het bijzonder vinden hoe je het voor elkaar krijgt om steeds speakers in huis te halen die er niet uitzien. De harbeth waren echte blokkendoosjes en wat je nu krijgt is qua vormgeving nog veel erger in mijn ogen. Ik weet niet hoe ze klinken daar heb ik het even niet over, heb het puur over uiterlijk. Ik maar ja wie ben ik, vind het echt gedrochten, dan vind ik de harbeth nog bloedmooi. ;D.

Blijf het zeer knap vinden hoe je tot deze speakers gekomen bent.
Jij durft......zeker gezien het feit dat je zelf van die monsterlijke dingen hebt staan... ;D
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

sultankat

Citaat van: twani op januari 14, 2016, 20:43:09
Aber zum Glück haven wir schon enige Bilder dazu...





Super, toll, einfach Klasse!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

Citaat van: tompj op januari 16, 2016, 14:13:10
Theo............die lijstjes..........hecht je daar nou echt nog serieuze waarde aan? :crazy:


Nee Tom, dat weet je ;)




Bama


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs


twani

Citaat van: Jumping Jack op januari 16, 2016, 19:14:24
Twani wil Frank wat ontzien.

Béter een slechte smaak dan - in Frank z'n geval - géén smaak :D

VlisChris

Bij deze hebben jullie allebei een nutteloze steek onder water kunnen geven, staan jullie weer gelijk, en kunnen we door naar de vriendelijke toonzetting ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Mooi dat de speakers binnen zijn. Ben benieuwd naar je ervaringen met die dingen.
Qua uiterlijk moet ik geloof ik nog even .... wennen. Maar dat zegt niet meteen dat ik ze lelijk kan noemen. Ik weet nog niet wat ik van het uiterlijk vind ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Voeten spikes en montagemateriaal.  Keuze tussen "Pads" en spikes.  Worden bij mij de Pads ivm houten vloer...






Maikel_audionerd

Leuk man, dat live unboxen van je... boxen... Euh speakers.
Ben benieuwd hoe ze nu zo in t echt eruit zien hoor. Wel mooie afwerking zeg, dat kunnen die Duitsers wel.
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

lynch1979

Gefeliciteerd Theo....binnen 2 weken  :pompom: :pompom: :pompom:

Maar je was in mijn stad, had je wel even een bakkie kunnen komen doen  :D.......woon een minuut of 20 van Correct vandaan  ;)

Ben benieuwd wat je eerst indrukken zullen zijn.

twani


Joris1971


Harry HT

#13247
Hi Twani,

Leuke speakers, ik heb ze nog nooit gehoord. Ben benieuwd hoe ze klinken.

Veel plezier met je nieuwe speakers, leuk om te zien zijn ze in ieder geval [emoji41]

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."