A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

DofN

Dure kabels moet je inmasseren, iedereen weet dat toch?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Sirius666

Citaat van: twani op januari 10, 2016, 21:16:38
Dat was ík niet :D.   Alhoewel mijn trouwe Atlas Equator BiWire mk2 er alweer zo'n jaar of 5 ligt gaat deze inderdaad niet weg.  Dat belooft overigens nog wat de komende 5 jaar :tounge2:

Ik voel een nieuwe trend aankomen: verkoop van minimaal 5 jaar ingespeelde kabels  ;)

twani

Citaat van: Sirius666 op januari 10, 2016, 22:04:20
Ik voel een nieuwe trend aankomen: verkoop van minimaal 5 jaar ingespeelde kabels  ;)
Die van mij zijn eigenlijk bijna allemaal ouder dan 5 jaar :D

Sirius666

Zet er eens eentje voor de gein in de Markt incl. mooi verkooppraatje  :D Ben zeer benieuwd naar de 1e reactie lol

twani

#13179
Noodgedwongen doen de KEF XQ20 monitoren hier aan de 8watt 300B hun werk.

Grappig is dat ze nu ik ze kort op de achterwand heb geplaatst nog best fraai klinken.

Mooie afbeelding en ruimtelijkheid, wat minder bass uiteraard.


De afwerking van deze monitoren is trouwens wel veel fraaier dan de LS50 die ik hier thuis ook heb staan en waarmee ze technisch nauw verwand zijn....

De XQ range heeft de BR itt de LS50 aan de vóórkant zitten overigens...






twani


twani


twani

Aan de impedantie kritische KEF-jes speel ik wél met enige "Negative Current Feedback", deze is middels AB in te stellen.

De Harbeths speelden tot een bepaald (hoger) volume helemaal zónder.


twani


twani


twani


Bas Akkerman

#13186
Het topic heb ik geschoond.

Natuurlijk is het interessant om te weten wie onze mystery guest is. Het geeft echter geen pas om te blijven roddelen en oud zeer op te halen, zeker niet over leden die zich niet meer kunnen verdedigen. Daarbij worden er dingen over mensen gezegd die niet op dit forum horen. Na twee vriendelijke verzoeken van Christiaan is het roddelen en zwartmaken nu klaar.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op januari 13, 2016, 19:13:24
Het topic heb ik geschoond.

Natuurlijk is het interessant om te weten wie onze mystery guest is. Het geeft echter geen pas om te blijven roddelen en oud zeer op te halen, zeker niet over leden die zich niet meer kunnen verdedigen. Daarbij worden er dingen over mensen gezegd die niet op dit forum horen. Na twee vriendelijke verzoeken van Christiaan is het roddelen en zwartmaken nu klaar.


Nou uhh, bedankt nog.....   Ik zag het niet, maar het zal nodig geweest zijn blijkt dus..... :blink:

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Former member 78

Waar blijven die witte dingen nou?

twani

Citaat van: ArjanR1 op januari 13, 2016, 20:45:19
Waar blijven die witte dingen nou?

Bel jij Correct ff op voor me :D.  Deze week is mij verzekerd :hmmm:

Former member 78

Ik vraag morgen wel, of ze vrijdag komen ;D

twani

Zelfs ík draai wel eens wat ánders dan Ambiënt :D


:music:



twani

Und auch heute leider noch immer keine Heco's



lynch1979

Wat hebben die Rotterdammers nu voor leverdatum gegeven?

twani

Aber zum Glück haven wir schon enige Bilder dazu...







twani


twani

Citaat van: lynch1979 op januari 14, 2016, 20:42:03
Wat hebben die Rotterdammers nu voor leverdatum gegeven?
Ik heb ze vorige week maandag per email besteld, kreeg een mail terug of ik wilde (moest :D :D) aanbetalen, want bijzondere speakers en meer van dat gel*l...

Heb ik toen dinsdags gedaan, levertijd MAX twéé weken.

Dus als aankomende dinsdag de Correct vestiging Rotterdam geen vóórgevel meer heeft weet je wie het was :D

Mwah, zonder gekheid, je moet mensen ook wel even de tijd geven om dingen te regelen, bovendien zit ik helegaar niet zónder muziek :music:

Marino

Ze lijken steeds mooier te worden, erg leuk!
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

lynch1979

Citaat van: twani op januari 14, 2016, 20:46:59
Ik heb ze vorige week maandag per email besteld, kreeg een mail terug of ik wilde (moest :D :D) aanbetalen, want bijzondere speakers en meer van dat gel*l...

Heb ik toen dinsdags gedaan, levertijd MAX twéé weken.

Dus als aankomende dinsdag de Correct vestiging Rotterdam geen vóórgevel meer heeft weet je wie het was :D

Mwah, zonder gekheid, je moet mensen ook wel even de tijd geven om dingen te regelen, bovendien zit ik helegaar niet zónder muziek :music:

:D

Ik zal RTV Rijnmond in de gaten houden ;)