A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

chansig

Thanks. Maarten is toch niet Technative of Onder13 ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Alex Groningen

Citaat van: chansig op januari  9, 2016, 10:24:29
Thanks. Maarten is toch niet Technative of Onder13 ?

Gr Hans

Was/is ook mijn eerste gedachte.

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

VlisChris

Jongens,

Lees mijn vorige post hier even :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

#13155
Zó. Inmiddels zijn de Harbeths SHL 5's verkocht en de daarop ingeruilde Compacts 7 alweer gereserveerd, hetgeen me tot het opstellen van een "noodset" heeft gedwongen.

Tot het moment dat mijn nieuwe speakers binnenkomen staan hier dus opgesteld de KEF XQ20 monitoren in Birdseye Maple.

Wel erg miniatuur als je échte speakers gewend bent :wacko:


Daar zou ik in m'n 1e hoofdset toch niet mee kunnen leven denk ik :nowink:







twani


frank2

Qua vormgeving wel aanmerkelijk beter ;D
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Robiwan

Citaat van: twani op januari 10, 2016, 13:53:44
Zó. Inmiddels zijn de Harbeths SHL 5's verkocht en de daarop ingeruilde Compacts 7 alweer gereserveerd, hetgeen me tot het opstellen van een "noodset" heeft gedwongen.


nog even voor mijn duidelijkheid, wat gaat er komen dan? :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 10, 2016, 13:53:44
Zó. Inmiddels zijn de Harbeths SHL 5's verkocht en de daarop ingeruilde Compacts 7 alweer gereserveerd, hetgeen me tot het opstellen van een "noodset" heeft gedwongen.

Tot het moment dat mijn nieuwe speakers binnenkomen staan hier dus opgesteld de KEF XQ20 monitoren in Birdseye Maple.

Wel erg miniatuur als je échte speakers gewend bent :wacko:


Daar zou ik in m'n 1e hoofdset toch niet mee kunnen leven denk ik :nowink:






Dat is inderdaad weer even heel wat anders optisch gezien... en qua sound helemaal mag ik verwachten  ;D
Even door de zure appel bijten dus tot de Heco,s arriveren  ;)

Wat is dat zwarte kastje naast de Cayin versterker, Apple tv ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

michel69

Ze staan wel schattig op het meubel.... ;) ;D en bekijk het aan de positieve kant als de Heco's er eenmaal zijn lijken ze opeens HUGE ;D ;D
Wanneer verwacht je dat ze binnen zijn?
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari 10, 2016, 14:16:14
Dat is inderdaad weer even heel wat anders optisch gezien... en qua sound helemaal mag ik verwachten  ;D
Even door de zure appel bijten dus tot de Heco,s arriveren  ;)

Wat is dat zwarte kastje naast de Cayin versterker, Apple tv ?

ATv inderdaad Jan :)

twani

Citaat van: frank2 op januari 10, 2016, 13:55:48
Qua vormgeving wel aanmerkelijk beter ;D

Jij vond de Harbeths niet mooi begrijp ik? :D

twani

Citaat van: michel69 op januari 10, 2016, 15:05:42
Ze staan wel schattig op het meubel.... ;) ;D en bekijk het aan de positieve kant als de Heco's er eenmaal zijn lijken ze opeens HUGE ;D ;D
Wanneer verwacht je dat ze binnen zijn?

Ik verwacht in de nieuwe week ieder moment een belletje van die prutsers van Correct.

Niet direct mijn 1e keuze qua winkel maar ik kon ze daar erg goedkoop bestellen :D


michel69

Citaat van: twani op januari 10, 2016, 15:10:11
Ik verwacht in de nieuwe week ieder moment een belletje van die prutsers van Correct.

Niet direct mijn 1e keuze qua winkel maar ik kon ze daar erg goedkoop bestellen :D

Nu maar hopen dat ze "correct"worden geleverd..... ;) :P ;D..............................tja als ze de goedkoopste waren/zijn dan had ik ze daar ook gekocht maar als ik het goed begrijp is de leveringstijd dus een week of 3? dat is nog al een aardig tijdje.
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

twani

#13165
Citaat van: michel69 op januari 10, 2016, 16:11:22
Nu maar hopen dat ze "correct"worden geleverd..... ;) :P ;D..............................tja als ze de goedkoopste waren/zijn dan had ik ze daar ook gekocht maar als ik het goed begrijp is de leveringstijd dus een week of 3? dat is nog al een aardig tijdje.


Het scheelde gewoon serieus €700,-!!!!!!!

En vwb de levertijd had de beste man letterlijk de volgende tekst voor me klaarliggen: "Meneer, dít zijn héle bijzondere speakers, die moeten we voor U bestellen" :D


Als aspirant eigenaar maakte zich daar natuurlijk een zeer trots gevoel meester van mij :D  :D :D



Als je dan weet dat Correct de importeur van NL is voor HECO (Klipschgroep geloof ik) kun je je voorstellen dat dat wel een beetje amateuristisch klinkt.

Enfin, 700 ónder de introductieprijs vind ik een scherpe prijs, vandaar.  En ach, ik zit zeker niet zónder muziek hier hoor.

michel69

Citaat van: twani op januari 10, 2016, 16:57:30

Het scheelde gewoon serieus €700,-!!!!!!!

En vwb de levertijd had de beste man letterlijk de volgende tekst voor me klaarliggen: "Meneer, dít zijn héle bijzondere speakers, die moeten we voor U bestellen" :D


Als aspirant eigenaar maakte zich daar natuurlijk een zeer trots gevoel meester van mij :D  :D :D



Als je dan weet dat Correct de importeur van NL is voor HECO (Klipschgroep geloof ik) kun je je voorstellen dat dat wel een beetje amateuristisch klinkt.

Enfin, 700 ónder de introductieprijs vind ik een scherpe prijs, vandaar.  En ach, ik zit zeker niet zónder muziek hier hoor.

Dat is idd een aardig bedrag  ;D wat het wachten dan weer aardig goed maakt ;D

Is idd vreemd dat je als importeur niet vrij snel kunt leveren je zou toch denken dat ze er toch wel wat op voorraad hebben in het hoofdmagazijn.

En daar draait het uiteindelijk toch gewoon om lekker een stukje muziekje luisteren.

Ben benieuwd naar je bevindingen van de Heco's alvast veel luisterplezier.

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Marino

De Kef luidsprekers blijven erg mooi maar redelijk compact, wat lijkt de kamer dan leeg he?
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

twani

#13168
Citaat van: michel69 op januari 10, 2016, 17:33:13
Dat is idd een aardig bedrag  ;D wat het wachten dan weer aardig goed maakt ;D

Is idd vreemd dat je als importeur niet vrij snel kunt leveren je zou toch denken dat ze er toch wel wat op voorraad hebben in het hoofdmagazijn.

En daar draait het uiteindelijk toch gewoon om lekker een stukje muziekje luisteren.

Ben benieuwd naar je bevindingen van de Heco's alvast veel luisterplezier.

Dank je wel :)

Fabrikant geeft 1 á 2 dagen inspeeltijd op.

Kijk daar hou ik van! Realisme pur sang en geen vage indekkings tactieken/afwijkingsmanouvres van een fabrikant die hiertoe roept dat een component (bijv) 1500 uur moet inspelen om zo stiekem de luisteraar te laten wennen aan hetgeen hij eigenlijk niet wil horen/mooi vindt......

Bama

Ik was pas bij iemand en die had speakerkabel liggen (ben het merk vergeten) en die was nu 10 jaar oud en de man zei ze zijn nog steeds aan het inspelen en ze gaan nog steeds beter klinken, ik doe ze echt niet meer weg.

DofN

Eén of twee dagen is al genoeg inspeeltijd om je te laten wennen :) Toch is het prettig als de onzin tot het minimale beperkt wordt. Ik wacht je bevindingen af.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: Bama op januari 10, 2016, 21:11:02
Ik was pas bij iemand en die had speakerkabel liggen (ben het merk vergeten) en die was nu 10 jaar oud en de man zei ze zijn nog steeds aan het inspelen en ze gaan nog steeds beter klinken, ik doe ze echt niet meer weg.
Dat was ík niet :D.   Alhoewel mijn trouwe Atlas Equator BiWire mk2 er alweer zo'n jaar of 5 ligt gaat deze inderdaad niet weg.  Dat belooft overigens nog wat de komende 5 jaar :tounge2:

RZeemering

Citaat van: Bama op januari 10, 2016, 21:11:02
Ik was pas bij iemand en die had speakerkabel liggen (ben het merk vergeten) en die was nu 10 jaar oud en de man zei ze zijn nog steeds aan het inspelen en ze gaan nog steeds beter klinken, ik doe ze echt niet meer weg.

tsssk... je had nog zoooo beloofd het niet hier te vertellen! :P ;)
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

twani

Citaat van: RZeemering op januari 10, 2016, 21:33:28
tsssk... je had nog zoooo beloofd het niet hier te vertellen! :P ;)

Precies híer ook hé :D

Staaled

#13174
Citaat van: Bama op januari 10, 2016, 21:11:02
Ik was pas bij iemand en die had speakerkabel liggen (ben het merk vergeten) en die was nu 10 jaar oud en de man zei ze zijn nog steeds aan het inspelen en ze gaan nog steeds beter klinken, ik doe ze echt niet meer weg.
Tsja , als je ze in de verkeerde richting inprikt blijft het tegen de stroom inspelen. :hehe:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)