A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Dirk

op basis van je foto lijkt me toch dat het lampenbakje niet centraal onder de tv staat.  ;D
daarom vroeg ik me ook af wat er nou exact aan de hand was...de tv, het kastje, de tv of een combinatie van...?  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bama

De tv is netjes opgehangen en de bekabeling is netjes weggewerkt, de rest is een kwestie van smaak en veel verder kan je niet van mijn smaak zijn. :)

Ik zie alleen die houten panelen niet hangen?

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 13, 2015, 12:12:41
Goeie vraag Jan...  Eigenlijk kan ik mijn ruimte niet op akoestische problemen betrappen dus moet ik je het antwoord schuldig blijven ???

Zal veel te maken hebben met het feit dat ik én niet in staat ben deze problematiek te detecteren, én nimmer vól op het gas ga qua volume, alsmede de muziekstijl die ik draai. (Geen rock veel ambient)

Kortom, in mijn optiek is er geen aanpassing nodig en worden er door mij geen verschillen gehoord tussen de oude situatie mét gordijnen en de nieuwe met op de vrijgekomen wanden nu de absorptiepanelen.  Het was goed en het is goed.......... :pompom:

Als het goed is, is het goed, dus prima zo toch  :thumbs-up:  Ik zeg: niets meer aan doen en gewoon lekker genieten  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Cyreg

Citaat van: Dynky op december 13, 2015, 13:37:41
op basis van je foto lijkt me toch dat het lampenbakje niet centraal onder de tv staat.  ;D
daarom vroeg ik me ook af wat er nou exact aan de hand was...de tv, het kastje, de tv of een combinatie van...?  ;)
....omdat de foto links vh midden is genomen misschien....?  :unsure:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

Dirk

dacht ik ook, maar om zo'n groot verschil (hij staat zeker wat naar links, i know ;)) te bekomen zou hij imo wel verder naar links moeten staan, gezien de geringe afstand (van voor naar achter) tussen amp en tv.
soit...volgens Twani is er wat met mijn ogen, so...  :-X
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

lynch1979

Citaat van: Dynky op december 13, 2015, 14:48:03
dacht ik ook, maar om zo'n groot verschil (hij staat zeker wat naar links, i know ;)) te bekomen zou hij imo wel verder naar links moeten staan, gezien de geringe afstand (van voor naar achter) tussen amp en tv.
soit...volgens Twani is er wat met mijn ogen, so...  :-X

Voor het laatste een bezoekje aan Maz?  ;)

Dirk

nee...het moet wel smaakvol blijven hé  :D ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

lynch1979

Citaat van: Dynky op december 13, 2015, 17:01:56
nee...het moet wel smaakvol blijven hé  :D ;)

;D

Ik weet uit betrouwbare bron, dat aan die wens ook voldaan kan worden.

twani


twani


twani


twani

Citaat van: Bama op december 13, 2015, 14:20:11
De tv is netjes opgehangen en de bekabeling is netjes weggewerkt, de rest is een kwestie van smaak en veel verder kan je niet van mijn smaak zijn. :)

Ik zie alleen die houten panelen niet hangen?


Die hangen aan de achterwand :)

En de inrichting, tja....... Dat is vooral de hand van Monique die je hier ziet :tounge2:

Kwestie van compromissen sluiten.  Ik kan én mag de Harbeths zonder enig gemor bijkant mídden in de huiskamer posteren. Kom daar maar eens om bij de gemiddelde echtgenote.....

In ruil daarvoor is er de - verder niet hardop uitgesproken - afspraak dat "Mo" haar inderdaad "weinig masculine" kleurenkeuze op het interieur mag loslaten :D

erwinh

Als je je ogen dicht doet, kan je vast van mooie muziek genieten   :inlove:
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Robiwan

niks mis met de inrichting, strak, rustig en toch warm :)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op december 13, 2015, 22:09:36
niks mis met de inrichting, strak, rustig en toch warm :)

Ik zal het compliment doorspelen naar "Mo" :D

Robiwan

Citaat van: twani op december 13, 2015, 23:28:14
Ik zal het compliment doorspelen naar "Mo" :D

Wel klein beetje pastel ala Miami Vice :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

DofN

Citaat van: twani op december 11, 2015, 22:37:23
Aangezien de fam Doorzon met z'n allen (ik geloof genaamd) "The Voice" zit te kijken en ik daar persé géén deelgenoot van wil zijn, heb ik mezelf doen laten afdalen in het inmiddels welbekende sousterain  :tounge2:




Daar speelt nu een uitstekend album van Kate Bush, genaamd "50 Words for Snow", over de Beolabs.


En eerlijk is eerlijk, dat is prima genieten :inlove:

Welliswaar uitstekend gerecenseerd bij introductie, echter daarna (onterecht) weinig besproken eigenlijk ook verder sindsdien ..

Bij gebrek aan feherieke sneeuwtaferelen buiten tegenwoordig en met een schuin oog reeds ook op de sfeervolle komende kerstdagen, nu dus maar bínnen deze sfeer gecreëerd.


Erg goed album, ook opnametechnisch :)


:) Mooi dat je ervan geniet. Die Beolabs lijken me heel leuk. Ik vind het album ook fijn klinken maar iemand vertelde me dat het album behoorlijk aan compressie lijdt?  Vooral Wild Man vind ik (dramatisch) mooi, de tekst ook.

"You were playing in the snow. You were banging on the doors. You got up on the roof, Roof of the World.
    You were pulling up the rhodedendrons. Loping down the mountain.
      They want to know you. They will hunt you down, then they will kill you.
        Run away, run away, run away..."

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

 :music:  tijd voor wederom een obscure luistersessie in de wereld van Biosphere....




twani


twani

Dark Ambiënt gespeeld over een 300B buis.  Méér mystiek gaat je niet voorgeschoteld krijgen ;)


:music:



Jumping Jack

Ja, met de kerstsfeer zit het daar wel goed  :crazy:.

;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#12871
Citaat van: Jumping Jack op december 19, 2015, 20:43:49
Ja, met de kerstsfeer zit het daar wel goed  :crazy:.

;)

Als je deze muziek kunt begrijpen/waarderen weet je dat de kerstsfeer hierdoor in het geheel geen geweld wordt aangedaan Nick. :)

Niet ieders cup of tea, dat begrijp ik.   ;)

Enfin, ik ben er goed aan gewend dat de meeste mensen mij niet begrijpen Nick :tounge2:

twani

 :music:


"Radio Mystic" een must listen radiozender voor ambientliefhebbers :)




twani


twani

Klassieker uit de Ambient Scene :music: