A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Ik heb die dingen wel, dus als je je geroepen voelt een dergelijke kast te maken... ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  1, 2015, 08:06:45
Ik heb die dingen wel, dus als je je geroepen voelt een dergelijke kast te maken... ;D
Grapjas :D


Bas Akkerman

Ik heb op het moment nog een combinatie van Ikea-kast aan een wand en twee wijnkistjes aan de andere kant. De Ikea-kast willen we vervangen voor de wijnkistjes. Zal eens een foto posten binnenkort.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  1, 2015, 08:17:41
Ik heb op het moment nog een combinatie van Ikea-kast aan een wand en twee wijnkistjes aan de andere kant. De Ikea-kast willen we vervangen voor de wijnkistjes. Zal eens een foto posten binnenkort.
Die foto is nodig Bas, kan me er totaal geen voorstelling van maken :unsure:

Bas Akkerman

#12404
Kijken of het zo lukt. Als het goed is, zie je hieronder de foto.
Nope, lukt niet via mijn telefoon. Je houdt hem tegoed.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Zullen we een poll gaan starten wanneer deze foto daadwerkelijk gaat verschijnen ?  :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Citaat van: chansig op oktober  5, 2015, 09:10:08
Zullen we een poll gaan starten wanneer deze foto daadwerkelijk gaat verschijnen ?  :D

Gr Hans
Goed plan! Even kijken wanneer we die poll kunnen starten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  5, 2015, 09:17:13
Goed plan! Even kijken wanneer we die poll kunnen starten.

Rustig aan hoor Bas.  :angel:

We zijn zeer wél op de hoogte van jouw tempo op het gebied van besluitvorming :D


Robiwan

Citaat van: twani op oktober  5, 2015, 10:21:30
Rustig aan hoor Bas.  :angel:

We zijn zeer wél op de hoogte van jouw tempo op het gebied van besluitvorming :D

hij zou zo in het kabinet kunnen :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober  5, 2015, 10:21:30
Rustig aan hoor Bas.  :angel:

We zijn zeer wél op de hoogte van jouw tempo op het gebied van besluitvorming :D


Ik ben consequent ja. ;D
Als het goed is, kun je de foto hieronder zien.
:devil: :( :unsure: :crazy: :hehe: :satisfied:

Lukt dus ook al niet op de iPad. Nou, vanavond dan via de pc.

Citaat van: LPlover op oktober  5, 2015, 10:34:23
hij zou zo in het kabinet kunnen :D


:laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Bas Akkerman

#12412
Op mijn Samsung-mobiel lukt het ook niet. Denk eerder dat het aan de beperkte functionaliteit van het forum ligt.
Eerst had ik een online uploaddienst voor foto's, maar dat is niet meer gratis. Met als gevolg dat ik het nu al 5 posts in dit topic heb over het uploads van een foto. Ik heb mezelf weer overtroffen! :blush:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Ik kan ook geen afbeeldingen meer in bijlage posten sinds de laatste iOs update op de ipad. Ik gebruik trouwens al jaren Imgur.com (gratis)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

DofN

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  5, 2015, 12:31:35
Ik ben consequent ja. ;D
Als het goed is, kun je de foto hieronder zien.
:devil: :( :unsure: :crazy: :hehe: :satisfied:

Lukt dus ook al niet op de iPad. Nou, vanavond dan via de pc.
(..)

:laugh:

Vanavond? Dat is wel strak gepland :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Nou, daar is ie dan eindelijk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Daar ga je het niet lang mee redden Bas  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

BuSpu

Citaat van: Jumping Jack op oktober  5, 2015, 21:44:28
Daar ga je het niet lang mee redden Bas  ;)
Hij heeft wel variabele ruimte tussen de kisten  ;)

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op oktober  5, 2015, 21:44:28
Daar ga je het niet lang mee redden Bas  ;)
Ik heb al een Ikea-kast voor de andere langspeelplaten, maar ook daar ga ik het niet lang mee redden. ;) Deze kistjes vind ik wel mooi, dus ik ga eens langs struinen bij drankwinkels. ;D

Citaat van: BuSpu op oktober  5, 2015, 21:48:39
Hij heeft wel variabele ruimte tussen de kisten  ;)
En nog heeeeel veel ruimte achter de bank. Nee, laat ik daar maar niet aan beginnen. :crazy:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  5, 2015, 21:32:32
Nou, daar is ie dan eindelijk.

Nou, dat ziet er best "hoppig" uit Bas :)

En inderdaad BuSpu, heel scherp gezien. Bas kan nog even voort ;D

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  5, 2015, 21:52:11
Ik heb al een Ikea-kast voor de andere langspeelplaten, maar ook daar ga ik het niet lang mee redden. ;) Deze kistjes vind ik wel mooi, dus ik ga eens langs struinen bij drankwinkels. ;D
En nog heeeeel veel ruimte achter de bank. Nee, laat ik daar maar niet aan beginnen. :crazy:

Gall&Gall is tenslotte ook "stereo" :)

Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober  5, 2015, 21:53:03
Nou, dat ziet er best "hoppig" uit Bas :)

En inderdaad BuSpu, heel scherp gezien. Bas kan nog even voort ;D
Hoppig? :unsure: :happy:

Citaat van: twani op oktober  5, 2015, 21:54:18
Gall&Gall is tenslotte ook "stereo" :)
Lekker vloeiend geluidsbeeld ook, heel sprankelend! :satisfied:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Erik

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  5, 2015, 21:32:32
Nou, daar is ie dan eindelijk.
als twee druppels water die van twani :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Bas Akkerman

Die begrijp ik volgens mij niet zo goed... :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Erik

#12424
Met veel fantasie lijkt hij wel op de platenkast van twani toch ;-)
Toegegeven die van twani ziet erg mooi uit.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill