A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

twani

#12350
.

lynch1979

Doet mij denken aan vroeger toen ik bij mijn oom op visite kwam, ik zou niet weten wat hij had staan van B&O maar ik kon mijn ogen er niet vanaf houden.

Wat zijn de openingstijden van jouw B&O vintage winkel  :D

Robiwan

Citaat van: lynch1979 op september 10, 2015, 19:52:35
Doet mij denken aan vroeger toen ik bij mijn oom op visite kwam, ik zou niet weten wat hij had staan van B&O maar ik kon mijn ogen er niet vanaf houden.

Wat zijn de openingstijden van jouw B&O vintage winkel  :D

:D :D Mooi spul. Ik kan me nog een demo herinneren bij radio zaak Bas van Tor in Vlaardingen met de grote Penta speakers en een nummer van Enya, dat klonk subliem :inlove:
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: lynch1979 op september 10, 2015, 19:52:35
Doet mij denken aan vroeger toen ik bij mijn oom op visite kwam, ik zou niet weten wat hij had staan van B&O maar ik kon mijn ogen er niet vanaf houden.

Wat zijn de openingstijden van jouw B&O vintage winkel  :D

Voor jou is de winkel eigenlijk altijd wel ópen :)

twani

#12354
Citaat van: LPlover op september 10, 2015, 19:56:33
:D :D Mooi spul. Ik kan me nog een demo herinneren bij radio zaak Bas van Tor in Vlaardingen met de grote Penta speakers en een nummer van Enya, dat klonk subliem :inlove:


De Penta's liggen nu echt helemaal uit elkaar.  :D

Inmiddels zijn de "amp blokken" gedemonteerd voor algehele renovatie en upgrade......


twani

Qua muziek inmiddels de (zeer) donkere kant opgezocht  :D


Mitch--

Citaat van: twani op september 10, 2015, 20:42:13

De Penta's liggen nu echt helemaal uit elkaar.  :D

Inmiddels zijn de "amp blokken" gedemonteerd voor algehele renovatie en upgrade......

Is nog wel ff een klusje zeg Theo!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op september 10, 2015, 20:52:15
Is nog wel ff een klusje zeg Theo!

Is erg mooi werk om te doen Mitch, zo gaaf ::)

twani


Martin!!!

Misschien heb ik het gemist Theo, maar volgens mij had de fotoshoot nu toch zo'n beetje achter de rug moeten zijn. Nog op tijd de juiste shape bereikt?
mainly British stuff

VlisChris

#12360
Edit.
Spuit elf. Ik moet om 04.10 ook niet proberen intelligente opmerkingen te maken  :crazy: :angel:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robiwan

In het audio en video museum van Radio Correct stond tot voorheen ook een mooie collectie van B&O apparatuur (1e verdieping boven de winkel aan de Ceintuurbaan). Helaas is dit opgedoekt :(
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

lynch1979


Bas Akkerman

Gaaf toch allemaal Theo!

Citaat van: twani op september 10, 2015, 20:47:30
Qua muziek inmiddels de (zeer) donkere kant opgezocht  :D


Hoe donkerder, hoe beter!

Citaat van: Martin!!! op september 10, 2015, 21:53:48
Misschien heb ik het gemist Theo, maar volgens mij had de fotoshoot nu toch zo'n beetje achter de rug moeten zijn. Nog op tijd de juiste shape bereikt?
Ja, hoe zit het daarmee?

Citaat van: twani op september 10, 2015, 20:40:25
Voor jou is de winkel eigenlijk altijd wel ópen :)
Ik durf het bijna niet te vragen... Als er voor mij überhaupt nog ruimte is om te manoeuvreren trouwens... :devil:

Citaat van: Christiaan S op september 11, 2015, 04:07:56
Edit.
Spuit elf. Ik moet om 04.10 ook niet proberen intelligente opmerkingen te maken  :crazy: :angel:
*Denkt eens hard aan een tijd wanneer Chris dat wel zou moeten proberen... :sarcasm:*
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#12364
Tja, mijn fysiek......  Organiek was 07-09-2015 de streefdatum om helemaal "strak" de fotoshoot ín te kunnen.

Ik zal eerlijk zijn, ik heb deze datum niet gehaald :nopompom:

Ik ben wel vér maar het is zónde deze shoot te doen terwijl ik nog niet hélémáál klaar ben.

De laatse 4 a 5 % vet willen er maar niet af met maar één reden....leeftijd :devil:

Ik train als een beest, raak ondanks zwaar dieet nauwelijks kracht kwijt maar toch is het nog niet strak.....

Misschien leg ik de lat wel te hoog voor een vijftigjarige....  Helpt ook niet dat ik het tegenwoordig helemaal "clean" wil doen, zonder anabolica ed dus....

Ik heb mezelf nu voorgenomen nog plusminus één á anderhalve maand dóór te trainen en dan sowieso de fotoserie te schieten, klaar of niet klaar..


Ter illustratie een foto van eind july met dáár nog een procent of 17 vét. Dat vetpercentage is inmiddels geslonken tot een procent of 11, té véél nog steeds om echt lekker op de foto te gaan.....


Oké, een spraytan (want best wel oudere huid) en juiste belichting zullen nog veel doen maar perfect is het niet.....

Enfin, we gaan 't zien.  Ik train wel erg lekker en blessurevrij en voel me er tussen de oren erg prima bij.....  Eigenlijk wel het allerbelangrijkst :)


twani

#12365
Meer dan aanbevelswaardig voor de Ambiënt liefhebbers onder ons: 

internetradiozender:  "Radio Mystic!"

Sirius666

#12366
Citaat van: twani op september 11, 2015, 20:37:20
Oké, een spraytan (want best wel oudere huid) en juiste belichting zullen nog veel doen maar perfect is het niet.....

Enfin, we gaan 't zien.  Ik train wel erg lekker en blessurevrij en voel me er tussen de oren erg prima bij.....  Eigenlijk wel het allerbelangrijkst :)

Wat kan je meer doen dan nu? Niks toch? Probeer dit los te zien van je verleden. Je geeft de redenen al prima aan: leeftijd en het clean trainen. Dit gecombineerd met je er goed bij voelen mag m.i. al tot een trots gevoel leiden. Nu en ook over  1-1.5 maand!

Of een maandje erbij hardlopen (indien mogelijk)? Spierverbranding vang je wel op.

twani

Citaat van: Sirius666 op september 13, 2015, 21:24:27
Wat kan je meer doen dan nu? Niks toch? Probeer dit los te zien van je verleden. Je geeft de redenen al prima aan: leeftijd en het clean trainen. Dit gecombineerd met je er goed bij voelen mag m.i. al tot een trots gevoel leiden. Nu en ook over  1-1.5 maand!

Of een maandje erbij hardlopen (indien mogelijk)? Spierverbranding vang je wel op.

Natuurlijk heb je ontzettend gelijk, maar het zit nu eenmaal in de aard van het "beessie" om alles eruit te halen wat er inzit....

Dagelijks cardio heb ik sinds een week of 3 eveneens al in het schema ingepast.

De foto dateert ook alweer van een kleine 8 weken terug.  Inmiddels ben ik al echt wel een stukkie verder.


En trots zijn we zeker ook nu al hoor :)

Martin!!!

Keep on the good working....... lastig hoor die paar laatste procentjes en 11% vind ik al zeer keurig  :thumbs-up:
mainly British stuff

DofN

Ben wel benieuwd wat je hiervan vindt: als je de rest van het album niet kent, zou je deze twee nummers kunnen beschouwen als dark ambient:

https://www.youtube.com/watch?v=P-EDII5lP1M

En deze is al wat rapper maar toch:

https://www.youtube.com/watch?v=LlGge2-KaP4

Room 101

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Robiwan

Citaat van: twani op september 11, 2015, 20:37:20

Ter illustratie een foto van eind july met dáár nog een procent of 17 vét. Dat vetpercentage is inmiddels geslonken tot een procent of 11, té véél nog steeds om echt lekker op de foto te gaan.....

uitslover :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

#12371
Citaat van: Martin!!! op september 13, 2015, 22:09:33
Keep on the good working....... lastig hoor die paar laatste procentjes en 11% vind ik al zeer keurig  :thumbs-up:

Dank je wel Martin.. :)   

En ach..."Let's face it", ik ben eigenlijk gewoon een ouwe l*l :D

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

twani

#12373
Citaat van: vieze freddie op september 14, 2015, 13:28:15
maar dan toch al geen slappe :clapping:

Hangt er vanaf wáár je kijkt :D

Álles was vroeger béter Freddie, álles :tounge2:

eddy135

We hoeven niet ALLES te weten, Theo... :devil:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN