A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: MVG op februari  5, 2015, 23:29:57
Respect voor je geduld! Ik zou ze eerst proberen zonder die extra tweeter....toevoegen kan altijd toch? Ik vind het wel erg mooi dat je zo geduldig kunt zijn!

Heeft er ook veel mee te maken dat deze speakers voor de twééde set zijn bedoeld. 

We zitten niet bepaald zónder muziek in de tussentijd. :pompom:

MechanicalAnimal

Ziet er allemaal goed uit  :pompom:

ik ga toch ook eens ff wat van die muziek proefluisteren die hier de revue passeert :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

twani

Zó, net terug uit het prachtige Sauerland waar we van drie daagjes geweldig weer hebben genoten bij Willingen...

Vanavond "de set" maar weer eens "een trap onder z'n hol" geven :)

twani

Citaat van: MechanicalAnimal op februari  9, 2015, 13:17:25
Ziet er allemaal goed uit  :pompom:

ik ga toch ook eens ff wat van die muziek proefluisteren die hier de revue passeert :popcorn:
Is voornamelijk Ambiënt in al z'n hoedanigheden.  Van dark tot Psy, van "lounge tot Ibiza/Del Mar achtig ;)

twani


Technics78

Citaat van: twani op februari  5, 2015, 22:24:55
:music:   (Zéér donkere Ambiënt......Check wel even of je dit kunt handlen :D)

heerlijke muziek,  :)  andere nummers zijn ook goed,
SONY 60W855 - B&W CDM9NT CDM1NT HTM2 ASW650 - EMOTIVA XPA5 - MARANTZ SR8002 - GUSTARD X12 - MINIX X8HPLUS

twani


twani

Een unieke "vertelling" over Paul W. Klipsch......


www.itishifi.com/search/label/PWK

twani

Klipschorn in aanbouw....

twani

Incl een fotoreportage van de werkkamer van PWK.  Fascinerende plaatjes voor Klipsch liefhebbers :)


Hier alvast ééntje....

twani

Van begin tot nu in beeld...

twani

#11636
Gisteren de mogelijkheid gehad om een PM11 S2 naast een S3 te luisteren waarbij de voorkeur uiteindelijk "op punten" naar de S2 moest gaan.

Iets meer "body" en iets mínder "modern" richting het hóóg getuned.

Wel blijft overeind dat de Marantzen mijlenver achterblijven op de helft zo dure Croft combi.

De Crofts geven véél meer muziek maar véél mínder bediencomfort, dat dan weer wel.....

twani

#11637
In een ander topic zag ik voorbij komen het storende geluid van een NAS vlak bij je stereoset.

Mijn single Bay dj115 hoor je echt niet, ook niet van heel dichtbij....

frank2

Citaat van: twani op februari 13, 2015, 14:52:23
Gisteren de mogelijkheid gehad om een PM11 S2 naast een S3 te luisteren waarbij de voorkeur uiteindelijk "op punten" naar de S2 moest gaan.

Iets meer "body" en iets mínder "modern" richting het hóóg getuned.

Wel blijft overeind dat de Marantzen mijlenver achterblijven op de helft zo dure Croft combi.

De Crofts geven véél meer muziek maar véél mínder bediencomfort, dat dan weer wel.....
Vraag mij af op welke speakers je ze beiden beluisterd hebt. En vooral of deze speakers wel matchen met de marantz. Je schrijft steeds dat de croft zoveel beter is snap dan ook niet waarom je zo n slechte marantz in huis haalt terwijl de croft de helft goedkoper is en veel beter.
Dus ergens klopt er iets niet.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

advr

Citaat van: twani op februari 13, 2015, 14:53:52
In een ander topic zag ik voorbij komen het storende geluid van een NAS vlak bij je stereoset.

Mijn single Bay dj115 hoor je echt niet, ook niet van heel dichtbij....

Uit ervaring, de oudere 207+ waren erg hoorbaar, maakten gewoon herrie zeg maar, mijn 412+ is ook muisstil zelfs met 4 HD's erin.
Die heb ik zelfs ook in de kamer gehad. Hoorde je ook nooit.  ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

#11640
Citaat van: frank2 op februari 13, 2015, 15:12:35
En vooral of deze speakers wel matchen met de marantz.

Harbeth matched overal mee.



Het is ook vrij logisch hoor. Door het - tot op het hoogst noodzakelijke - reduceren  van het signaalpad blijft de boodschap in de betreffende data ook volledig in tact zoals oorspronkelijk bedoeld.

Ik heb de deksel van de Marantzen eraf gehad. Je snapt direct waarom het ding tóch een kunstje doet, wat een electronica. :wacko: 

Oa de electronische volumeregeling wijs ik aan als schuldige van het introduceren van een stukje artificialiteit in de klank.

Het klinkt goed, alles is er.....en toch is het nét niet helemaal écht....

Wat krijg je er dan voor terug?  Bedieningscomfort, een "Frans Bauer Approval" én brute kracht.....wel té duur betaald igv een PM 11, dat wel....

Kortom: deze (best wel goede) amp heeft heel erg de naam, is ook best lekker, maar er is echt beter...


Verder klopt alles prima hoor, vind het buitengewoon interessant om 3 van zulke verschillende versterkerconcepten in huis te hebben.

Alles gaat goed, dank U.

twani

Vaak avondfoto's geplaatst, nu eens overdag...

twani

 :music:   Boards of Canada

Robiwan

#11643
Citaat van: twani op februari 13, 2015, 16:56:18
Vaak avondfoto's geplaatst, nu eens overdag...

De zon schijnt altijd in Zandvoort :D

Mooi stands Twani :inlove:
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Citaat van: twani op februari 13, 2015, 16:39:43
Harbeth matched overal mee.



Die mazzel heb ik ook...maar dan ook altijd.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Citaat van: LPlover op februari 14, 2015, 09:28:47


Mooi stands Twani :inlove:

Zeker zo'n 2 "tientjes" aan hout/materiaal bij elkaar nog :tounge2:

twani

#11648
Citaat van: dre73 op februari 14, 2015, 13:53:16
Gaat er eigenlijk nog gewerkt worden? :nopompom:

Uhh jawel hoor :pompom:  is alleen nogal hectisch op de zaak :)

Vooral met de Cactussen. Vorige week mijn gechipte Cactus eTHP 110>130pk ook laten verlagen.

Samen met het zeer lage gewicht van de auto doet dit welhaast oude 205GTI 1,9 tijden herleven :pompom:

De auto is met dit lage gewicht, 130pk en het lagere onderstel best snél en heeft een heerlijk "behendig" weggedrag....  Fun!!!!!




Gisterenavond nog wel weer een "vintage" audiodressoir opgehaald uit Alkmaar.

Zal straks eens een fotootje plaatsen.  Díe hobby gaat ook gewoon door he :tounge2:

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2